'KV Oostende troeft Belgische topclub af in strijd om gegeerde aanvaller'

    'KV Oostende troeft Belgische topclub af in strijd om gegeerde aanvaller'

    woensdag 16 mei 2018 om 19:22

    KV Oostende heeft zijn eerste aanwinst beet sinds de komst van Hugo Broos als sportief directeur. Aanvaller Sindrit Guri, vicetopschutter in de Albanese eerste klasse, maakt na dit seizoen de overstap naar de Kustploeg.

    Volgens Het Nieuwsblad plukte Oostende zijn nieuwe spits weg voor de neus van AA Gent. De Buffalo's deden een bod van 700.000 euro op Guri, maar dat werd snel van de tafel geveegd. Bovendien werd de Albanees persoonlijk opgebeld door Gert Verheyen, de nieuwe trainer van KVO.

    Verheyen verklaarde zich bereid hem kansen en vertrouwen te geven, terwijl Guri in Gent met moordende concurrentie te maken zou krijgen. De 23-jarige aanvaller maakte afgelopen seizoen negentien goals in 33 wedstrijden. Zijn nieuwe uitdaging bij Oostende wordt zijn eerste buitenlandse avontuur.

    Lees ook: Oostende wint transferstrijd: ''KVO toonde dat het mij absoluut wilde hebben''

    Plaats een reactie

    woensdag 16 mei 2018 om 19:28
    Ik blijf het geniaal vinden dat, wanneer met het woord 'topclub' gebruikt, het ook over AA gent kan gaan. We hebben dus volgende topclubs, als ik het wel heb:
    - RSCA
    - FCB
    - Standard
    - Genk
    - Gent.
    5 'topclubs' op een competitie van 16 eersteklasseteams? Da's bijna een derde! bijna 33%! Wat een topcompetitie moeten wij toch hebben...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:45
    Jij hebt alle wijsheid in pacht...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:51
    wanneer heb ik dat beweerd dan?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 23:25
    Dat heb je juist hierboven getoond...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +9401
    woensdag 16 mei 2018 om 20:06
    Waar uw aversie ten opzichte van Gent vandaan komt weet ik niet, maar je kan het niet wegsteken in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Crusader +648
    woensdag 16 mei 2018 om 20:11
    't Zou misschien wel eens kunnen dat het zich opwerpt door een persoon die ze de 'badmutse' noemen?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +9401
    donderdag 17 mei 2018 om 14:19
    Zijn reacties in de media zijn misschien niet altijd even doordacht of gelukkig, maar wel veel respect voor wat hij samen met Mnr De Witte heeft verwezenlijkt. Denk niet dat er veel zijn die het hem zouden kunnen nadoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:21
    absoluut geen aversie, lord. verre van. Ik vind het gewoon komiek dat een club na één titel al bij de topclubs van België gerekend wordt, dat is alles.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:33
    Als je ziet vanwaar Gent komt!
    Dan kan je hen een topclub in België noemen 20000 supporters,dan ben je zeker top 5 in België !
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:03
    Vergelijk Gent van 10 jaar geleden met het Gent van nu. Gent is nu wel degelijk een topclub in België. Niet alleen door die titel. Vergeet hun Europese veroveringstocht ook niet. Ze eindigen de competitie meestal bovenin. Ze hebben ook een nieuw stadion neergezet en ze hebben de spelers om van elke club in België te winnen en ze kunnen dat ook. Gent is een topclub. En voor het Belgisch voetbal is het goed dat alle ploegen die je opsomt, ook die ambitie hebben en vechten voor hun plaats.
    Vind ik leuk
    Drekovic +7642
    donderdag 17 mei 2018 om 00:41
    Qua stadion steken ze er wel mijlenver bovenuit
    Vind ik leuk
    buck +1897
    donderdag 17 mei 2018 om 11:56
    Nog nooit gehoord van de G5?
    Vind ik leuk
    Julien +968
    woensdag 16 mei 2018 om 19:33
    En Zulte-Waregem, Lokeren, KVO, KVK, enz …. zijn subtoppers. Wat kan een mens zich nog meer wensen ?
    Vind ik leuk
    Crusader +648
    woensdag 16 mei 2018 om 20:09
    En den Antweeerp dan?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +4784
    woensdag 16 mei 2018 om 20:11
    Eerst bevestigen volgend seizoen, uiteindelijk kan je niet over een subtopper spreken als je 13 jaar in 2e klasse hebt gespeeld...
    Vind ik leuk
    Drekovic +7642
    donderdag 17 mei 2018 om 00:43
    't is wel den Antwaarp (en dat gecorrigeerd door een Beerschot Wilrijk fan)
    Vind ik leuk
    RD +232
    woensdag 16 mei 2018 om 21:15
    Gent topclub? Laten we het nog even bij de gekende G4 houden die er al jaren staan. Wat niet wegneemt dat ze op weg zijn er één te worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'KV Oostende troeft Belgische topclub af in strijd om gegeerde aanvaller'