OFFICIEEL: Club Brugge legt veelbelovende youngster vast tot en met 2022

    OFFICIEEL: Club Brugge legt veelbelovende youngster vast tot en met 2022

    woensdag 16 mei 2018 om 16:27

    Club Brugge heeft achter de schermen een mooie slag geslagen. De landskampioen heeft namelijk een akkoord voor vier seizoenen weten te bereiken met het grote talent Loïs Openda.

    Openda speelt sinds de zomer van 2015 in de jeugdopleiding van Club Brugge en wordt bestempeld als één van de grootste talenten. De 18-jarige spits maakt dan ook een ijzersterke ontwikkeling door. Dit seizoen vond hij zeer vlot het net voor de Brugse beloften en het ligt in de lijn der verwachting dat hij volgend seizoen gaat debuteren voor de hoofdmacht.

    Jeugdinternational Openda had een aflopend contract, dus CEO Vincent Mannaert was er veel aan gelegen om snel tot een overkomst te komen. Door een samenwerking van vier jaar aan te gaan, spreken beide partijen veel vertrouwen in elkaar uit.

    Plaats een reactie

    woensdag 16 mei 2018 om 16:34
    Hopelijk nog eens iemand die doorbreekt vanuit de jeugd!
    Vind ik leuk
    Brugois +127
    woensdag 16 mei 2018 om 16:49
    Persconferentie?????
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3633
    woensdag 16 mei 2018 om 17:01
    Als je je eigen nickname nog niet correct kan schrijven, zou ik iets anders nemen. Los daarvan. 1 talentje vastleggen is niet vergelijkbaar met een 10 tal.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 17:25
    je moet afwachten dat het talentjes zijn,het kan snel verkeren
    Vind ik leuk
    Boerken +6408
    woensdag 16 mei 2018 om 20:18
    Toch beter 1 in de hand dan 10 in de lucht
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 16:54
    In hem zie ik één van de hele weinigen die uit onze jeugd kan doorbreken. Let maar op, binnen 3 jaar maakt hij onze doelpunten. Groot talent.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3633
    woensdag 16 mei 2018 om 17:01
    Ook al ben je een anti paarse. Denk wel je gelijk hebt. Ik dicht Openda de meeste kans toe tot doorbraak in de A kern