Coucke reageert: 'Sagnol wordt ook niet de directeur van  Pairi Daiza'

    Coucke reageert: 'Sagnol wordt ook niet de directeur van Pairi Daiza'

    woensdag 16 mei 2018 om 14:20

    Hein Vanhaezebrouck hoeft niet te vrezen voor zijn job. Dat liet Marc Coucke woensdagmiddag weten. De voorzitter van Anderlecht reageerde via Twitter op het feit dat de Fransman Willy Sagnol in beeld zou zijn bij Anderlecht. 

    Coucke ontkent via Twitter dat er contact is geweest met Sagnol. 'Ik heb geen contact met Sagnol gehad. Ik heb hem zelfs nog nooit gezien', stuurde Coucke de wereld in. Bij de voorzitter van Anderlecht kon er ook nog de humor van af. 'Ik heb niet gesproken voor een rol bij Anderlecht, noch voor een job bij Pairi Daiza of Durbuy'.

    Plaats een reactie

    Toca +33296
    woensdag 16 mei 2018 om 14:31
    Een scheet in een fles dus.
    Vind ik leuk
    Boerken +6840
    woensdag 16 mei 2018 om 14:49
    En da kan stinken hoor !
    Vind ik leuk
    ROBSON +2577
    woensdag 16 mei 2018 om 16:29
    Pas maar op als coucke dit zegt. Hij heeft al laten weten dat er iets beweegt dus.....
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 16 mei 2018 om 14:31
    Oei hij zit in Parijs waarschijnlijk aan het onderhandelen voor Neymar? Meunier? Cavani?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14072
    woensdag 16 mei 2018 om 14:32
    Bezig met Paris-Daiza op te richten :)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9279
    woensdag 16 mei 2018 om 14:36
    Leuk!
    Vind ik leuk
    Garland +5346
    woensdag 16 mei 2018 om 14:37
    Beste comment van de dag. Hulde Lord!
    Vind ik leuk
    Roach +1428
    woensdag 16 mei 2018 om 14:35
    Nieuwe panda’s ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:32
    Hoeveel keer gaat rsca ‘slachteroffer’ worden van berichten als deze,,,??? Lol.
    Dit is zeker niet het laatste .....
    tenzij Coucke ze allemaal in snelheid neemt, Hein incluis.
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 16 mei 2018 om 14:35
    Ik denk héél véél, Coucke staat graag in de belangstelling hé... het moet altijd een media circus zijn rond hem... zo is hij groot geworden en nu is het niet meer weg te denken...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9279
    woensdag 16 mei 2018 om 14:48
    Denk niet dat Coucke op fake news zit te wachten om in de belangstelling te geraken...
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 16 mei 2018 om 14:54
    Hij heeft toch schoon toestemming gevraagd hé aan Vormer ;)
    http://sporza.be/cm/sporza/videozone/v_opvallend/voetbal_opvallend/1.3197724?playlist=7.52370
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 14:59]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9279
    woensdag 16 mei 2018 om 15:15
    Net bekeken...is toch super sportief!
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 16 mei 2018 om 15:16
    "Sta mij toe" .... Vormer had eens "Neen" moeten zeggen ;D
    Sportief? Idd en dat siert hem...
    Trouwens wie is dienen met zijnen bril die er naast staat?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9279
    woensdag 16 mei 2018 om 15:19
    David Steegen? De persverantwoordelijke van Anderlecht of bedoel je die grote kale?
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 16 mei 2018 om 15:21
    Nope die grote kalen, had ik trouwens niet opgemerkt...
    Die Steegen bedoelde ik dus... thx!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 15:22]
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6150
    woensdag 16 mei 2018 om 14:34
    Wel positief dat Marc steeds vrij snel deze berichten afschiet...
    Vind ik leuk
    Roach +1428
    woensdag 16 mei 2018 om 14:37
    Inderdaad! Tenzij hij Devroe alles laat regelen en zelf letterlijk geen contact heeft met Sagnol. Dan kan hij zonder te liegen toch nog effe de rust bewaren :-)
    Vind ik leuk
    Boerken +6840
    woensdag 16 mei 2018 om 14:50
    Dat zou wel dubbelzinnig zijn
    Vind ik leuk
    Roach +1428
    woensdag 16 mei 2018 om 16:29
    Het is en blijft een zakenman en die zijn altijd goed in van die trucjes :-)
    Vind ik leuk
    freeman +10977
    woensdag 16 mei 2018 om 14:37
    Zou hij over de nodige jachtvergunning beschikken ?
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 16 mei 2018 om 14:39
    met connecties in Durbuy kan dat geen probleem zijn :)
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 16 mei 2018 om 15:20
    Hij laat wel ruimte open voor andere trainers :)
    Hij zegt dus niet openlijk wij blijven VHZ steunen....
    Vind ik leuk
    Toca +33296
    woensdag 16 mei 2018 om 14:42
    Zal sa pinto toch alleen op reis moeten gaan.
    Vind ik leuk
    droomdoos +133
    woensdag 16 mei 2018 om 14:42
    Das tenminste een duidelijke reactie, iets waar ze bij Standard Luik een voorbeeld mogen aan nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:42
    Man man man, eigendunk kan ook nefast werken hoor, ik ben een .........
    Vind ik leuk
    Hierulf +921