Droom van Kara komt uit, ook talent van Club Brugge krijgt goed nieuws

    Droom van Kara komt uit, ook talent van Club Brugge krijgt goed nieuws

    woensdag 16 mei 2018 om 13:14

    De voorselectie van Senegal is gelekt. Volgens Record mogen een paar jongens uit de Jupiler Pro League nog dromen van het WK.

    Kara Mbodji lag de laatste weken in de lappenmand, maar haalde de voorselectie toch. Kara werkt al een poos keihard om Rusland te halen. Op het WK hoopt de verdediger van Anderlecht zich in de kijker te spelen van enkele buitenlandse clubs en een transfer te versieren.

    Ook Club Brugge-speler Krépin Diatta krijgt binnenkort waarschijnlijk goed nieuws. Het negentienjarige mag zich aan zijn eerste selectie verwachten.

    In de lijst van 35 spelers vinden we ook Moussa Wagué terug. Hij staat in ons land op de loonlijst van KAS Eupen. Of de drie 'Belgen' ook de uiteindelijke selectie halen is nog even afwachten. 

    Plaats een reactie

    woensdag 16 mei 2018 om 13:49
    Er zijn er veel die pro Kara zijn, maar ik zie deze jongen het liefst zo snel mogelijk vertrekken. Wie zich niet kan opladen voor Anderlecht, hoeft er ook niet te spelen van mij. Ander en beter!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:55
    een achterlijke speler die Kara
    weg ermee
    als je de ploeg in de steek laat , hoop ik op een zeer zware kwetsuur op het WK
    Vind ik leuk
    Johnmor +258
    woensdag 16 mei 2018 om 13:59
    Waw...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:13
    Je mag alles zeggen en doen, maar een blessure wens je niemand toe natuulijk.
    Vind ik leuk
    Crusader +598
    woensdag 16 mei 2018 om 14:20
    @Kettos
    Ik denk dat Patje De Schepper ook het overtollige publiek zal mogen wegscheppen ;P
    Vind ik leuk
    dakcota +3409
    woensdag 16 mei 2018 om 14:31
    KURT, dat je ze niet allemaal op een rij hebt snap ik, maar nu ga je wederom tever. KARA heeft zich altijd ingezet voor anderlecht, zelfs als hij de teleurstelling van een gemiste transfer had heeft hij altijd top blijven spelen tot zijn blessure, kunnen w eniet van iedereen zeggen (dendocnker)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Marcus_A +735
    woensdag 16 mei 2018 om 19:53
    Mee eens, ik snap ook niet wat Kara fout gedaan heeft, misschien heb ik iets gemist....je mede supporters tonen wel heel wat daadkracht :-).
    Vind ik leuk
    agdh +336
    woensdag 16 mei 2018 om 19:37
    Uw reactie zegt meer over u dan over Kara, zeer lage uitspraak
    Vind ik leuk
    vanhimst +736
    woensdag 16 mei 2018 om 23:23
    Kurt geef U gelijk maar hopen op een zware kwetsuur dat gaat te ver
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 17:16
    Als hij maar niet hervalt of weg transfer!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:00
    Laat hem maar gaan,nog en beetje geld in onze zak en erna transfer !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Droom van Kara komt uit, ook talent van Club Brugge krijgt goed nieuws