Einde doelmannenprobleem? 'Club Brugge vindt oplossing in Jupiler Pro League'

    Einde doelmannenprobleem? 'Club Brugge vindt oplossing in Jupiler Pro League'

    woensdag 16 mei 2018 om 12:15

    Club Brugge mag zich de fiere Belgische landskampioen noemen en dat ondanks een keepersprobleem. Volgens La Capitale is dat laatste binnenkort opgelost. Hendrik Van Crombrugge lijkt op weg naar het Jan Breydelstadion.

    Momenteel staat Van Crombrugge nog op de loonlijst van KAS Eupen. Daar maakte de 25-jarige Belgische doelman de laatste jaren veel indruk. Hij dwong onder meer promotie naar Eerste Klasse af en stond de voorbije twee seizoenen meer dan zijn mannetje in de Jupiler Pro League.

    Eerder kon Van Crombrugge al naar Ajax, maar hij had geen zin om tweede viool te gaan spelen in Amsterdam. Dit jaar groeide de Belgische interesse. Ook Anderlecht dacht aan Van Crombrugge, maar lijkt nu toch volledig voor Matz Sels te gaan. Club Brugge speelde korter op de bal en de handtekening in het Jan Breydelstadion lijkt nog maar een kwestie van tijd.

    Bij Eupen heeft Van Van Crombrugge nog een contract tot medio 2020. Club Brugge zou bereid zijn om twee miljoen euro voor de doelman op tafel te leggen.

    Poll

    Is Van Crombrugge een goede keuze voor Club Brugge?

    (969 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rune1891 +2191
    woensdag 16 mei 2018 om 13:13
    Yes! Ik vraag al meer dan een jaar achter die keeper!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:02
    Waarom geen Chinees, dan hadden we er van soorten
    Vind ik leuk
    freeman +11014
    woensdag 16 mei 2018 om 14:34
    Perfecte keuze vanwege Club ! Moet voor eens en altijd het keepersprobleem oplossen . Met verder ook nog Horvath is Club goed gewapend !
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 14:44]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 16:05
    Vind 't de verkeerde keuze. Van Crombrugge wist zich te onderscheiden met vele spectaculaire Reddingen inderdaad. Maar hoeveel Schoten kreeg die niet te verwerken per match! Ik had liever een topkeeper gehad, die zich al bewezen had bij een goeie ploeg. Ofwel trekken ze hem aan als eventuele tweede keeper...
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    woensdag 16 mei 2018 om 16:33
    Is gehaald voor de bank.
    Vind ik leuk
    viperkebas +209
    woensdag 16 mei 2018 om 16:45
    dan mag Horvath wat mij betreft 1ste doelman zijn ...
    Vind ik leuk
    blondel +2444
    woensdag 16 mei 2018 om 17:20
    2 miljoen voor een gewone keeper.Sorry,dit is geen oplossing voor het probleem.Moest dit echt waar zijn ,zullen we elkaar wel eens spreken na 10 matchen volgend seizoen.Kaminski had veel betere keuze geweest zijn.Dit is mijn idee,maar kan natuurlijk ook fout zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 21:48
    Klopt eerste deel maar zelfs Kaminski is niet goed genoeg voor dit Club. We moeten hoger mikken. We hebben jaren moeten zoeken en proberen voor Simons te vervangen en nu hebben we Nakamba. We hebben in 't verleden altijd goei doelmannen gehad met oa Danny en gekke Vandewalle, Ryan nog niet zo lang geleden. En nu Van Crombrugge zeker? Echt niet mag ik hopen. Die mag samen met horvath strijden voor tweede viool.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:26
    Vreemde reactie : een Verlinden kwam van Lierse en Ryan uit uit het simpele Australie. Waarom zou Van Crombrugge ook niet die top keeper kunnen worden. Topkeepers en topspelers komen NIET MEER naar onze competitie. We moeten ze halen voordat ze het worden hier en dan direct vertrekken.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:57
    Nee niet zo vreemd. Van hun weten we al dat er het kunnen. Van van Crombrugge niet. En we kunnen geen topkeepers meer halen? Ochoa Mexicaans doelman nr 1? Ben zeker dat we beter kunnen, en ik zou het risico niet willen nemen. Je gaat toch akkoord mag ik hopen dat we nu 5 keepers betalen? Waarom niet 1 toploon, en dan een nr2 en een jeugdspeler als nr3
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Einde doelmannenprobleem? 'Club Brugge vindt oplossing in Jupiler Pro League'