Transferwoede kan Anderlecht-ontdekking duur te staan komen: 'Mogelijk uitlenen'

    Transferwoede kan Anderlecht-ontdekking duur te staan komen: 'Mogelijk uitlenen'

    woensdag 16 mei 2018 om 11:06

    Met Alexis Saelemaekers toverde Hein Vanhaezebrouck in 2018 een wit konijn uit de hoge hoed. Het jeugdproduct van RSC Anderlecht mocht geregeld opdraven op de rechterflank en deed dat meer dan behoorlijk. Dat levert echter geen garanties op voor komend seizoen.

    In het tweede deel van de Play-Offs geraakte Andy Najar (eindelijk) opnieuw wedstrijdfit en die heeft natuurlijk nog een streepje voor op Saelemaekers. De jongeling verdween dan ook naar de bank ten voordele van de Hondurees. Bovendien ligt met Dennis Appiah nog een valabele optie op rechts in de lappenmand, terwijl Marc Coucke vast van plan is verder te investeren in de spelerskern.

    Daardoor zou Saelemaekers vanaf de zomer zomaar ineens derde keuze kunnen zijn bij paars-wit. Aangezien de ontwikkeling van de belofte zo dreigt te stokken, overweegt Anderlecht om hem uit te lenen, weet La Capitale. Op die manier kan de tweevoudige belofteninternational verder ervaring opdoen. Kandidaten worden nog niet genoemd.

    Poll

    Kan Anderlecht Saelemaekers best uitlenen?

    (949 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +33545
    woensdag 16 mei 2018 om 11:18
    Houden en laten spelen verdomme. Met Najar er voor.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3706
    woensdag 16 mei 2018 om 11:54
    En Faes en Van Camp terug halen.
    Vind ik leuk
    Toca +33545
    woensdag 16 mei 2018 om 12:03
    Die zou ik precies nog een jaartje langer uitlenen.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4663
    woensdag 16 mei 2018 om 14:43
    Of omgekeerd. Dat hij voor Najar gaat spelen. Is hij eigenlijk geen winger ipv een back?
    Vind ik leuk
    Toca +33545
    woensdag 16 mei 2018 om 15:27
    Zou wel is goed kunnen. Alhoewel Najar na de match tegeb standard ook veel minder back is geworden voor mij.
    Vind ik leuk
    Bonanza +645
    woensdag 16 mei 2018 om 21:51
    Mijn gedacht
    Vind ik leuk
    Bonanza +645
    woensdag 16 mei 2018 om 21:51
    Of erachter. Volgens mij kan die gast aanvallen als de beste. Een echte balvirtuoos.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:21
    Saelemakers verdient zijn plaats in het team GVD !!
    Hij us het enige lichtpunt in het team dit seizoen !!
    Vol inzet en overgave !!
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 16 mei 2018 om 12:32
    En de terugkeer van Najar was toch ook sterk (behalve die match dan tegen Standard)...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:24
    Uitlenen mits enige speelzekerheid anders blijft hij beter mee trainen met anderlecht ipv meetrainen met middenmotor.
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +779
    woensdag 16 mei 2018 om 12:34
    Zulte wrijft zich al in de handen......(als het niet te veel kost )
    Vind ik leuk
    dakcota +4367
    woensdag 16 mei 2018 om 14:36
    Inzet: 10/10
    Resultaat: 5/10

    een jaartje naar een middenmoter en dan knallen.
    Vind ik leuk
    Hhti +1455
    donderdag 17 mei 2018 om 11:04
    Hoelang zal Najar volgend seizoen spelen?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Transferwoede kan Anderlecht-ontdekking duur te staan komen: 'Mogelijk uitlenen'