UPDATE: 'Standard doet water bij de wijn om toptransfer te realiseren'

UPDATE: 'Standard doet water bij de wijn om toptransfer te realiseren'

donderdag 17 mei 2018 om 09:20

Na een geweldige eerste helft van 2018 hoopt Standard die lijn ook komend seizoen door te trekken. In die optiek legde de club al heel wat van de huidige kernspelers langer vast. Om wie het echter akelig stil blijft, is uitblinker Mehdi Carcela.

Het jeugdproduct van de Rouches wordt sinds de wintermercato gehuurd van Granada FC. Na enkele geweldige wedstrijden was de algemene aanname dat Standard Carcela snel definitief zal inlijven, maar voorlopig is dat niet het geval. La Dernière Heure weet hoe dat komt: het bestuur vindt dat de Marokkaanse Belg te veel kost.

In de onderhandelingen van afgelopen winter werd nochtans een aankoopoptie opgenomen van 'slechts' 2,5 miljoen euro. Daar is Standard blijkbaar niet volledig gelukkig mee, want de Luikenaars zouden er alles aan doen om die prijs nog te verlagen. Er zijn alvast onderhandelingen opgestart tussen beide partijen.

Update 17/05, 9.20: Volgens Het Laatste Nieuws willen Carcela en Standard echt met elkaar door. De club zou nu toch bereid zijn om 2,5 miljoen euro te betalen voor de speler. Al probeert Standard in de komende tijd de prijs bij Granada alsnog te drukken. 

Poll

Wat vind jij van die 2,5 miljoen aankoopoptie?

(1478 stemmen)

Plaats een reactie

GVG +184
woensdag 16 mei 2018 om 10:45
Zelf zou ik niet aarzelen, maar MC zou ook zeker een versterking zijn voor Club. VM weet dus wat te doen ... :-)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:53
MC = Marc Coucke?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +11253
woensdag 16 mei 2018 om 10:51
2,5, dat is geen geld!
Vind ik leuk
Boerken +5694
woensdag 16 mei 2018 om 12:14
Aja dat heb ik niet hoor
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:53
Voor twee en een half miljoen moet je niet twijfelen. Aan de andere kant, als het effectief lukt om hem voor nog minder in te lijven is het alleen maar een win-win.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 13:53
dat weet mijn meetje ook
Alweer zo'n post die op geen kloten trekt
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 13:54
Zwijg eens clown, of moet ik eens tot in Astene komen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:28
Vandaag de dag met die clowns oppassen ;P
Vind ik leuk
AzEz86 +4772
woensdag 16 mei 2018 om 10:54
Lol, hij heeft hen samen met Edmilson nog bijna kampioen gemaakt en €2.5 miljoen zou te veel zijn? Ni nadenken en gewoon betalen zou ik zeggen...
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:02
Allee komaan... een speler als carcela voor idd maar 2.5milj. Dat is een koopje... als je daar de andere prijzen tegen overzet. En met veel minder waarde. Zeker wat deze gast voor STL betreft...
Vind ik leuk
Toca +26675
woensdag 16 mei 2018 om 11:13
Voor 2.5 miljoen zullen Club en Anderlecht snel in actie komen denk ik.
Kan toch niet dat dat teveel is..
Vind ik leuk
SD +4706
woensdag 16 mei 2018 om 11:16
de speler moet het nog willen
Vind ik leuk
Toca +26675
woensdag 16 mei 2018 om 11:19
Voor geld willen ze veel hè.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 14:40
Je kan bij Granada een bod indienen van bv 3 miljoen. Standard heeft optie voor 2,5. Hem binnen halen is niet echt een optie denk ik. Maar Standard zal de prijs niet kunnen drukken.
Vind ik leuk
Cripler +247
woensdag 16 mei 2018 om 12:31
Die 2,5 milj is de afkoopsom die in het huurcontract staat . Dus enkel standard kan die optie lichten . Een andere club zal ongetwijfeld het dubbele moeten betalen
Vind ik leuk
Toca +26675
woensdag 16 mei 2018 om 12:32
Oke maar Carcela is mijn inziens 5 miljoen waard.
Vind ik leuk
Cripler +247
woensdag 16 mei 2018 om 12:35
Vind ik ook . Mocht ik van standard zijn had ik die optie al een maand geleden gelicht.
Vind ik leuk
Toca +26675
woensdag 16 mei 2018 om 12:37
Ik ook. Carcela is gewoon de beste speler in onze competitie. Zal uiteindelijk wel goed komen zeker.
Vind ik leuk
ROBSON +1153
woensdag 16 mei 2018 om 16:37
Dat zijn vormer en vanaken maar ik versta u.
Vind ik leuk
Toca +26675
woensdag 16 mei 2018 om 16:56
nee dat zie jij omdat die bij Brugge spelen.
Carcela is technisch beter dan vormer en Vanaken samen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:01
Objectiviteit...voor sommigen heel moeilijk...zeker als je nog dronken bent van de titel
Vind ik leuk
Toca +26675
woensdag 16 mei 2018 om 20:09
Ook zonder titel is het voor sommige moeilijk.
Vind ik leuk
ROBSON +1153
donderdag 17 mei 2018 om 11:46
Jij begrijpt me dus duidelijk niet.
Vind ik leuk
Boerken +5694
donderdag 17 mei 2018 om 12:18
Nee dat zegt de gouden schoen en profvoetballer van het jaar! En dat zijn alle exgouden schoen waar de meeste van Anderlecht zijn ,pers enz. En proffcollegavoetballers
Vind ik leuk
Toca +26675
donderdag 17 mei 2018 om 12:33
Ik hoef de kudde toch niet te volgen. Ik vind Carcela de betere, mijn mening sorry.
Vind ik leuk
Boerken +5694
donderdag 17 mei 2018 om 13:46
Nee tuurlijk niet , maar ik schreef wel de feiten, om aan te tonen dat dit niet enkel door blauwzwarte bril gezien wordt , miss. Heb ik ook wel een andere mening.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:21
Oordeel over een gans seizoen;niet over enkele maanden. Carcela was nooit bekend voor continuiteit in z'n prestaties.
Vind ik leuk
SD +4706
woensdag 16 mei 2018 om 11:16
Afpingelen is een kunst
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:04
Voor ze in Brussel en Brugge dromen... Standard probeert de prijs te drukken ( wat hun goed recht en plicht is ) maar kan de optie nog steeds lichten en zal dat ook doen als er geen bijkomend akkoord wordt gevonden. Carcela speelt in België enkel voor Standard.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 13:19
Of hoe Dom je kan zijn...
Voor die prijs direct halen
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:34
Vormer en Vanaken beter dan Carcela ? Serieus ? Toch niet in voetbal alleszins...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:38
Laat Carcela eens een volledig top seizoen spelen en ik zal zeggen dat hij de beste is en niet een moment voetballer. Vormer gouden schoen en al zo veel maanden met assist shirt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:42
te duur verkoop maar aan club :)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:56
TOPvoetballer, zeker meer waard als 2.5miljoen,maar zijn vieze arrogantie en moeilijk karakter is echter NIKS waard, maar dat weten de meesten niet! Ik ken spelers die bij hem spelen, die zijn wel blij als m scoort, maar één keer naast het plein moeten ze hem niet, en terecht !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

UPDATE: 'Standard doet water bij de wijn om toptransfer te realiseren'