'Sevilla en Atlético komen te laat, toptalent tekent snel contract bij Anderlecht'

    'Sevilla en Atlético komen te laat, toptalent tekent snel contract bij Anderlecht'

    woensdag 16 mei 2018 om 10:14

    RSC Anderlecht lijkt het pleit om Luka Adzic beslecht te hebben. Het Servische toptalent wordt door heel wat teams uit Europa begeerd, maar zou zijn keuze definitief gemaakt hebben. Brussel wordt zijn bestemming.

    Anderlecht aast al een tijdje op Adzic, die dit seizoen helemaal ontbolsterde bij Rode Ster Belgrado. De negentienjarige middenvelder scoorde vier keer in 26 optredens. Dat wekte niet alleen de interesse van paars-wit, ook in de Primera Division lag men op de loer. Met name Sevilla FC en Atlético Madrid wierpen zich in de transferstrijd.

    Volgens Estadio Deportivo heeft dat echter geen zin meer. De directe omgeving van Adzic laat namelijk weten dat het goudhaantje liefst van al naar Anderlecht wil. De Brusselaars zijn er wel nog niet helemaal uit met Rode Ster, maar dat zou geen probleem mogen vormen, aangezien Adzic graag wil vertrekken. Binnenkort moet de deal officieel gemaakt worden. 

    Poll

    Een goede aanwinst voor Anderlecht, denk je?

    (661 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 16 mei 2018 om 10:26
    Hopelijk is dit geen fakenieuws!
    Indien niet, welkom Luka Adzic!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:31
    Hopelijk komt het definitief in orde
    Vind ik leuk
    Roach +916
    woensdag 16 mei 2018 om 10:40
    Ik hoop echt dat dit rond komt. Collega van mij is Serviër en hij begreep al niet dat Adzic nog in Servië speelde.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3629
    woensdag 16 mei 2018 om 12:01
    Dat klinkt alvast bemoedigend Roach
    Vind ik leuk
    Roach +916
    woensdag 16 mei 2018 om 12:24
    Hij is niet snel onder de indruk van iemand, dus de hoop is groot! :-)
    Toen ik hem vroeg wat er zo speciaal aan was, antwoordde hij enkel: “Magic!”
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3629
    woensdag 16 mei 2018 om 12:31
    De Servische ronaldo dus hehe :D
    Vind ik leuk
    Hyperdrive +424
    woensdag 16 mei 2018 om 10:41
    Dan zal het wel niet zo'n groot licht zijn.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5360
    woensdag 16 mei 2018 om 10:44
    Waarom niet? Beter een goede carriereplanning met de juiste tussenstappen dan al direct naar de europese (sub-)top te gaan en zoals ene Musonda na jaren nog niets bereikt te hebben...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3629
    woensdag 16 mei 2018 om 12:02
    Omdat jij de speler in kwestie niet kent? wat voor reactie weeral
    Vind ik leuk
    vanhimst +871
    woensdag 16 mei 2018 om 10:45
    een jong speler van 19 jaar die kopen ze aan maar de eigen jeugd die geven ze geen kans niet te begrijpen
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    woensdag 16 mei 2018 om 10:50
    Als die beter is dan de eigen jeugd waarom niet?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:50
    weeral ene van 10 miljoen
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3629
    woensdag 16 mei 2018 om 12:03
    wederom domme reactie. Echt een aanwinst voor deze site gij
    Vind ik leuk
    Hhti +1268
    woensdag 16 mei 2018 om 10:56
    Dit is hetzelfde nieuws als Teo die opeens 20miljoen€ waard zou zijn voor Italiaanse clubs!! Dit is veel te vroeg voor dergelijke spelers, die aanbiedingen ten over hebben!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 13:41]
    Vind ik leuk
    JanB +4761
    woensdag 16 mei 2018 om 11:04
    Doet me allemaal een beetje denken aan het einde van vorig seizoen
    Dan ook werden 'ronkende' namen naar de Stade Émile Versé gehaald:
    Kums - Sels - Ganvoula - Gerkens - Onyekuru - Beric & Sa
    Resultaat ? Kampioen met een straatlengte voorsprong (volgens alle kranten / analysten)
    Men vergat één zaak: een ploeg is zo sterk als de zwakste schakel
    Eerst was dit Weiler
    Dan kwam Gein
    Indien Anderlecht volgend seizoen met Gein verder doet, dan voorspel ik hetzelfde scenario !
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7576
    woensdag 16 mei 2018 om 11:25
    En wie wordt er dan volgens u kampioen, orakel van Brugge? ;)
    Vind ik leuk
    JanB +4761
    woensdag 16 mei 2018 om 11:33
    Geen idee, afspraak in mei 2019
    Echter Anderlecht is stééds kandidaat nummer 1, tesamen met Club (zie de resultaten van de laatste 10 jaar)

    Mijn punt is dat GVG géén coach is voor Anderlecht

    Is bij Genk zwaar door de mand gevallen
    Ook dit seizoen, geen potten gebroken bij Anderlecht
    Veel geblaat maar weinig wol bij hem
    Altijd de schuld van een ander, altijd gekwetste spelers of te weinig kwaliteit
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7576
    woensdag 16 mei 2018 om 11:35
    We zullen moeten afwachten en zien.Dit jaar waren de jongens te mak, braaf en te plat om kampioen te spelen. Ze zullen ze moeten versterken met een karakterkop, een echte leider, een smeerlapke...zeker als Trebel vertrekt!
    Vind ik leuk
    Boerken +6397
    woensdag 16 mei 2018 om 12:23
    Zou het dan weer een overgangsjaar worden? Wat denk je!
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7576
    woensdag 16 mei 2018 om 12:28
    nee dat kunnen we ons niet meer permitteren! er zullen nog, hopelijk, direct inzetbare transfers gebeuren..verwacht ik!
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +480
    woensdag 16 mei 2018 om 12:41
    Absoluut :)
    Vind ik leuk
    Hhti +1268
    woensdag 16 mei 2018 om 13:45
    Ik vermoed dat Trebel, Dendoncker en Kara weg zullen zijn. Vervang ze maar in een ploeg die niet draait en waarvan ik denk als ze verder werken met Hein dat dit terug zeer moeilijk zal worden! Hein heeft het nu eenmaal graag voor het zeggen en kijkt naar niemand om, ook niet naar zijn bestuur die hij nu ook al aanvalt vooraleer ze zich hebben kunnen bewijzen!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:06
    Als het echt een topper zou zijn is België de laatste bestemming ...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7576
    woensdag 16 mei 2018 om 12:30
    de laatste bestemming...dat denk ik echt niet.
    België heeft wat krediet opgebouwd doorheen de jaren en ze zullen ons als Nederland als doorgroeicompetitie zien. Op dat vlak hebben we toch een streepje voor op de andere kleine competities in de Europa.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Sevilla en Atlético komen te laat, toptalent tekent snel contract bij Anderlecht'