'Genk ontvangt miljoenenbod uit Serie A voor goudhaantje'

    'Genk ontvangt miljoenenbod uit Serie A voor goudhaantje'

    woensdag 16 mei 2018 om 09:20

    Racing Genk heeft een pak talent rondlopen dit seizoen. De kans dat de Limburgers enkele smaakmakers verliezen deze zomer, zit er zeker in. Naast Leandro Trossard en Alejandro Pozuelo zijn er nog een pak gegeerde spelers.

    Zo meldt Het Nieuwsblad dat Sampdoria van plan is een bod uit te brengen op Omar Colley. De centrale verdediger van de Genkenaars staat al langer op het verlanglijstje van de Italiaanse Serie A-club, waar ook Dennis Praet op dit moment aan de slag is.

    Naar verluidt bereiden de Italianen een bod voor van maar liefst zeven miljoen euro. Een jaar geleden wilde Sampdoria de ijzersterke verdediger ook al in huis halen, maar toen ving het bot. De speler zelf staat zeker open voor een vertrek.

    Laatste contractjaar
    Technisch Directeur Dimitri de Condé beseft dat het moeilijk wordt om Colley in de Luminus Arena te houden. Eind volgend seizoen is hij bovendien einde contract, daarom doet Genk er goed aan zijn sterkhouder komende zomer te verkopen voor een mooi transferbedrag.

    Plaats een reactie

    AzEz86 +6165
    woensdag 16 mei 2018 om 09:40
    "Eind volgend seizoen is hij bovendien einde contract, daarom doet Genk er goed aan zijn sterkhouder komende zomer te verkopen voor een mooi transferbedrag."

    Toch rare gedachtengang imo, je probeerd toch altijd eerst te verlengen?
    Vind ik leuk
    FcRazor +1154
    woensdag 16 mei 2018 om 10:17
    Dat is waar wat je zegt maar kijk eens die vele anderen die niet meer presteren omdat ze niet weg mochten. Ik kan de clubs ook begrijpen, net zoals de spelers. Als jij je kan verbeteren, ga je dan zeggen 'oh nee bedankt voor die mooie aanbieding hoor, ik blijf hier nog even'. Niemand gaat dit doen. Is nu eenmaal realiteit.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6165
    woensdag 16 mei 2018 om 10:41
    Je hebt absoluut gelijk, maar de eerste gedachte moet toch altijd zijn om proberen te verlengen? Wanneer dit dan niet lukt kan je idd overgaan op een transfer maar toch nooit vroeger?
    Vind ik leuk
    FcRazor +1154
    woensdag 16 mei 2018 om 11:02
    Mee eens. Misschien is er al gesproken, vandaar de reactie
    Vind ik leuk
    JanB +5844
    woensdag 16 mei 2018 om 11:08
    Ieder jaar hetzelfde met Genk
    Spelers opleiden en verkopen met een dikke meerwaarde
    De spaarrekening barst uit haar voegen
    Echter, resultaten halen in de pintjes competitie zit er nooit in
    Strijden tot de laatste snik om in POI te raken en dan is het seizoen geslaagd
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4122
    woensdag 16 mei 2018 om 12:00
    Voor eens een reactie die steek houdt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:50
    Opleiden noem je dat ? Onbekend kopen zonder risico om door te verkopen, wat heeft dat met opleiden te maken ? Vanzeir is de enige die opgeleid is en die mag net eens meedoen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Genk ontvangt miljoenenbod uit Serie A voor goudhaantje'