Daar is hij dan: hét lied dat de Rode Duivel naar WK-winst moet leiden

    Daar is hij dan: hét lied dat de Rode Duivel naar WK-winst moet leiden

    woensdag 16 mei 2018 om 09:05

    Het officiële WK-lied van Damso kwam er uiteindelijk niet. De vele kritiek op zijn seksistische teksten zette de KBVB ertoe aan de samenwerking stop te zetten. Natalia komt nu met een alternatief op de proppen.

    Bij Q-Music liet de Vlaamse zangeres woensdagochtend voor het eerst haar WK-lied horen aan het grote publiek. Ze liet verschillende fans meekomen om te dienen als backing vocals. Het nummer heet 'Hear That Sound'.

    Poll

    Een geslaagd alternatief?

    (420 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +11274
    woensdag 16 mei 2018 om 09:14
    Wat doet deze song mij verdacht veel denken aan het WK van 2010 in Zuid-Afrika..
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +9408
    woensdag 16 mei 2018 om 09:19
    Natalia is toch ook bezig met afschuwelijke muziek te maken tegenwoordig. Zo een goede zangeres die zich ook weer laat vangen aan uit de losse pols geschreven mainstream bagger.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +211
    woensdag 16 mei 2018 om 09:22
    Engels liedje, Braziliaanse sound, Afrikaanse kreten, voor de Belgische ploeg op het wk in Rusland..... il blijf er bij dat in België surrealisme geen kunststroming is maar gewoon een way of life
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3616
    woensdag 16 mei 2018 om 14:51
    Geert Hoste !!! Blijft toepasbaar op alles in België. (Gebruik die referentie ook altijd)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:33
    Wa bedoelt ge daar mee? :D
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3616
    woensdag 16 mei 2018 om 23:37
    blijf er bij dat in België surrealisme geen kunststroming is maar gewoon een way of life.
    Komt uit eindejaarspecial van Geert Hoste
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:05
    Song op zichzelf is goed, maar heeft geen binding met Rode Duivels of België.
    Doet eerder denken aan een Afrikaans land.
    Vind ik leuk
    SD +4773
    woensdag 16 mei 2018 om 10:21
    Naar Moscou op Samba-ritme; wie steekt dat in zijn hoofd ?
    Vind ik leuk
    buck +1898
    woensdag 16 mei 2018 om 12:11
    Wij gaan naar Rusland niet naar Brazillie of Afrika!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:30
    op wat trekt dat ; absoluut niet passend bij het WK in Rusland. Waarom in het Engels en waarom die Afrikaanse kreten
    Vind ik leuk
    Rimka96 +491
    woensdag 16 mei 2018 om 18:58
    What the f*** is dat?! Zwijg gewoon Nathalia, ik zal De Brabançonne zingen als WK-lied...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 14:57
    eeeerrrrhhhmm....dan toch maar ne hippende hopper die over de wijven zingt,zeker???

    Whiskey, tango foxtrot ?? En bij wie speelt die Dunabeia ??
    Onhebbbelijk refrein, gevolgd door wa sjw getinte zinnen, en dan is't stillekes aan beginnen over gaan naar white noise voor mij.

    Way to miss your mark, Natalieke...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Daar is hij dan: hét lied dat de Rode Duivel naar WK-winst moet leiden