'Limbombe wil Rode Duivel achterna komende zomer'

    'Limbombe wil Rode Duivel achterna komende zomer'

    woensdag 16 mei 2018 om 08:00

    Het gaat Anthony Limbombe voor de wind dit seizoen. De kersvers Rode Duivel werd zopas kampioen met Club Brugge, bovendien won hij ook nog eens de Ebbenhouten Schoen. De ideale moment voor een transfer, zo lijkt het.

    Dinsdag maakte VoetbalPrimeur.be al bekend dat Limbombe de deur voor een transfer open houdt. "Als ik de kans krijg om mezelf sportief te ontwikkelen, zal ik dat zeker doen. Ik zou graag in de voetsporen treden van Youri Tielemans. Dat is een goed voorbeeld", opent hij in Het Nieuwsblad.

    Waar de flankspeler aan de slag gaat, is nog een raadsel. Het buitenland is alvast een zekerheid, maar verder is er nog geen concrete voorkeur. "Een favoriete competitie heb ik niet, maar wel de ambitie om hogerop te geraken", gaat Limbombe verder.

    WK-selectie als toetje
    Met wat geluk ziet Limbombe zijn uitstekende seizoen nog beloond met een selectie voor het WK in Rusland. De sterkhouder van Club Brugge houdt er alvast rekening mee, maar toch zou hij niet teleurgesteld zijn, mocht hij er toch niet bij zijn.

    Plaats een reactie

    TageMeister +3495
    woensdag 16 mei 2018 om 08:05
    Hij dervan overtuigd dat hij gaat, zal wel een shock zijn als hij dan niet mag gaan....
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:17
    Hij mag gaan van club. Alleen moeten er andere partijen opdagen die hem willen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 08:18]
    Vind ik leuk
    TageMeister +3495
    woensdag 16 mei 2018 om 08:05
    Hij kan nog wat extra volume gebruiken dus is Duitsland iets voor hem
    Vind ik leuk
    Goegebuer +753
    woensdag 16 mei 2018 om 09:07
    1 van de zovelen, 1 goed jaar en ze beginnen te zweven...
    Vind ik leuk
    Boerken +6408
    woensdag 16 mei 2018 om 09:46
    Tielemans achterna? Ik dacht dat hij niet graag op de bank zat !
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3633
    woensdag 16 mei 2018 om 11:36
    Welke bank? Tielemans heeft een maandje tijd nodig gehad om zich in de ploeg te spelen (daarna 8 basis plaatsen op 9) waarna hij uitviel tot na de winterstop met een meniscusblessure.Tijdens Cl stond die ook gewoon in de ploeg. Na zijn blessure nog in de helft van wedstrijden gestart als basisspeler, en in de overige was hij vaak eerste invaller. Zijn rechtstreekse concurrent heet dan ook nog Moutinho. Kortom Tielemans slijt veel minder de bank dan beweerd wordt.
    Vind ik leuk
    Boerken +6408
    woensdag 16 mei 2018 om 12:19
    A oké ik had het anders begrepen en gelezen, niet super veel lovend van gehoord van zijn eigenlijk toch nog maar 1ste jaar daar
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3633