'Venanzi lijkt keuze tussen Preud’homme en Sa Pinto gemaakt te hebben'

    'Venanzi lijkt keuze tussen Preud’homme en Sa Pinto gemaakt te hebben'

    woensdag 16 mei 2018 om 07:30

    Standard Luik kan na een wisselvallig seizoen zowaar nog de voorrondes van de Champions League behalen. Indien de Rouches het komend weekend minstens even goed doen dan RSC Anderlecht, is de tweede plaats een feit.

    De goede resultaten in de beker en Play-Off 1 zijn echter geen zekerheid voor de toekomst van Ricardo Sa Pinto. De Portugese leermeester lijkt plaats te moeten ruimen voor de terugkeer van Michel Preud’homme.

    Op de Algemene Vergadering van de supportersfederatie lichtte voorzitter Bruno Venanzi al een tipje van de sluier op. Volgens hem wordt de trainerskeuze zeer binnenkort verwacht. "Jullie zullen zien dat we snel een keuze zullen maken", citeert Het Laatste Nieuws.

    Trainer tegen nieuw seizoen
    "Misschien zullen sommige beslissingen bizar lijken, maar we hebben op lange termijn gedacht. Onze T1 zal de eerste training op 18 juni leiden", gaat Venanzi verder. De kans dat Preud’homme terugkeer naar het oude nest, lijkt met de dag groter te worden.

    LEES OOK: 'Standard-bestuur heeft beslissing over Sa Pinto al lang genomen'

    Poll

    Voor wie zal Venanzi kiezen?

    (681 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14319
    woensdag 16 mei 2018 om 07:45
    Preud'homme en lange termijn? Na twee, drie jaar is die uitgezongen. Dat noem ik eerder kortstondig..
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6142
    woensdag 16 mei 2018 om 07:51
    Zou het mss zo zijn dat ze een aanbieding hebben voor Sa Pinto van een hoger aangeschreven club maar dat ze dit momenteel nog verzwijgen?
    Vind ik leuk
    Riddlin +2265
    woensdag 16 mei 2018 om 09:10
    Misschien eerst als trainer en daarna weer een andere functie?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6142
    woensdag 16 mei 2018 om 07:49
    Pfft, eigenlijk schandalig na wat Sa Pinto verwezenlijkt heeft dit jaar...

    Ik moet hem niet (vnl door zijn gedrag naast de lijn, hoewel dit sterk verbeterd is) maar je kan hem toch niet aan de kant schuiven nadat hij meer verwezenlijkt heeft dan zijn oorspronkelijke doelen?
    Vind ik leuk
    freeman +10945
    woensdag 16 mei 2018 om 07:56
    Alles is al geregeld daar op Sclessin !
    Vind ik leuk
    Toca +33092
    woensdag 16 mei 2018 om 08:00
    Carcela en Edmilson hebben voor de sterke 2e seizoenshelft gezorgd bij standard.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4608
    woensdag 16 mei 2018 om 08:03
    Klopt, maar hij heeft hen die vrijheid gegeven om hen zo te laten uitleven
    Vind ik leuk
    TageMeister +4608
    woensdag 16 mei 2018 om 08:01
    Kleine mijnheer die Venanzi!
    Vind ik leuk
    JDP +200
    woensdag 16 mei 2018 om 09:27
    Nochtans een man “uit de quartier” die enkel het beste wil voor zijn club. En wordt gesteund door de supporters. Dat kon je van Duchâtelet niet zeggen :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:17
    Ik moet die sa pinto ook niet en ik heb niks tegen preudhomme. Maar ik hoop zo hard dat als preudhomme trainer word de playoffs niet haalt. Karma is a bitch,and soon.... it will be knocking at Venanzi's door....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Venanzi lijkt keuze tussen Preud’homme en Sa Pinto gemaakt te hebben'