'Roma en Inter gaan strijd aan om Anderlecht-speler, Brusselaars profiteren'

    'Roma en Inter gaan strijd aan om Anderlecht-speler, Brusselaars profiteren'

    Gepubliceerd: dinsdag 15 mei 2018 om 22:00di 15-05-2018 om 22:00

    Lukasz Teodorczyk leek lange tijd slechts een schim van de goalgetter die hij ooit was, maar in de laatste maanden van het kampioenschap vond de Pool zijn oude vorm weer terug. Dat heeft ook in Italië weer wat ogen geopend.

    In twee seizoenen RSC Anderlecht staat Teo nu op 44 doelpunten. Die straffe cijfers zijn zowel Internazionale als AS Roma opgevallen. De Italiaanse toppers zouden volgens Calciomercato de strijd aangaan om de spits van paars-wit in te lijven. Eén partij wrijft zich daarbij in de handen: Anderlecht zelf.

    Als beide clubs tegen mekaar gaan opbieden, kunnen de Brusselaars de prijs namelijk gevoelig opdrijven. Het Italiaanse medium maakt nu al gewag van een transferprijs van twintig miljoen euro. Daarmee zou de 26-jarige international één van de duurste uitgaande transfers van Anderlecht aller tijden worden.

    Poll

    Moet Anderlecht Teodorczyk verkopen in de zomer?

    (1070 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +15760
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:16
    Twintig miljoen, wat een grap!
    Vind ik leuk
    zapperboy +974
    woensdag 16 mei 2018 om 07:45
    Als Lukasz bij Ajax speelde was het 50 miljoen.
    Waarom zou Anderlecht dan ook niet ééns gek mogen doen?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15760
    woensdag 16 mei 2018 om 07:45
    Teo zelf doet al - met alle respect - gek genoeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:23
    Onzin
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:23
    Twintig miljoen legt een ploeg als Roma nooit op tafel. Hun grote transfers liggen hoogstens tussen de 11 en 16 miljoen.
    Vind ik leuk
    Patfey +5508
    woensdag 16 mei 2018 om 06:37
    Ook dan niet twijfelen, maar zo zot kunnen ze in Italie toch niet geworden zijn?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    woensdag 16 mei 2018 om 09:01
    Zeker niet twijfelen en met die transfermarkt die zo opgeblazen is zou het makkelijk kunnen dat Anderlecht er 10 miljoen of meer voor vangt. Ben er alleen vrij zeker van dat dat niet Roma zal zijn.
    Vind ik leuk
    nico31 +213
    woensdag 16 mei 2018 om 08:54
    Roma heeft meer betaald voor Allison en dzeko
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    woensdag 16 mei 2018 om 09:11
    Die hebben respectievelijk 8 en 11 miljoen gekost. Roma's duurste speler van de afgelopen tien jaar is Iturbe (circa 25 miljoen). Enkel voor Batistuta, Cassano en Montella hebben ze meer geld betaald. En die spelers zijn al van net voor of net na de eeuwwisseling.
    Vind ik leuk
    nico31 +213
    woensdag 16 mei 2018 om 21:05
    Oke dn ik heb dat verkeerd gelezen ergens
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:23
    Eenmaal, Andermaal, VERKOCHT!
    Vind ik leuk
    Kettos +2235
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:26
    Ze gaan er idd nog veel geld voor krijgen (wel geen 20) want hij heeft topstatistieken en vele clubs laten zich daar door leiden. Eens we hem hebben verpatst zullen ze beseffen dat statistieken niet alles zeggen...kat in een zak...met een strikske rond en een shampooke uit couckie zijn bollenwinkel...
    En met dat geld kun je echt een goeie spits kopen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 22:27]
    Vind ik leuk
    Carloske +154
    woensdag 16 mei 2018 om 00:36
    Sssttt, ze gaan uw post vertalen!!!!
    Vind ik leuk
    Brick +801
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:28
    Zelf voor 7 mag ie weg
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:29
    Voor Anderlecht en Teodorczyk zou het het beste zijn om hem te verkopen.
    Vind ik leuk
    juan +275
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:29
    Er dient rekening gehouden te worden dat het om lire gaat.
    Vind ik leuk
    Smuuw +830
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:31
    Kan best, sinds Neymar geeft geld zen waarde verloren. Inter geeft graag geld uit
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
    Als die poepeloere zat zijn, dan nog niet!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:02
    voor zo een bedrag ?! zeker en vast !!
    Vind ik leuk
    Riddlin +2413
    woensdag 16 mei 2018 om 01:17
    Amai, die gaat toch nooit iets maken in zo’n competitie. Rap verkopen lijkt mij
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3992
    woensdag 16 mei 2018 om 07:20
    Ik geloof er niet veel van.
    Vind ik leuk
    Hhti +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 07:57
    maar wie geloofd dit verhaal??!
    Vind ik leuk
    Hyperdrive +422
    woensdag 16 mei 2018 om 10:39
    Strik er rond en weg er mee.
    Pakken die handel
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:43
    hij heeft zijn tijd gedaan bij ons gaan voor twintig!!misschien 15 krijgen??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws