'Anderlecht dreigt naast target te grijpen door inmenging van Spaanse topclubs'

    'Anderlecht dreigt naast target te grijpen door inmenging van Spaanse topclubs'

    dinsdag 15 mei 2018 om 18:35

    Anderlecht wordt de afgelopen dragen nadrukkelijk gelinkt aan het Servische talent Luka Adzic. Anderlecht leek goede papieren te hebben, maar Spaanse clubs zouden hem wel eens voor de neus van de Brusselaars weg kunnen kapen. 

    Adzic is een 19-jarige linksbuiten van Rode Ster Belgrado, die deze week nog een nieuw contract van de Servische grootmacht weigerde. Hij lijkt zijn zinnen te hebben gezet op een buitenlandse transfer. Volgens media in zijn thuisland legde hij het aanbod van zijn club naast zich neer, omdat hij dicht bij Anderlecht zou staan.

    Paas-wit mag echter nog niet te vroeg juichen. Het Nieuwsblad weet immers dat de linksbenige flankspeler ook nog altijd in de belangstelling staat van PSV, Celtic en enkele Spaanse ploegen. Het Engelse HITC meldt hierbij dat het om Atlético Madrid en Sevilla gaat. Luc Devroe heeft dus naar verwachting nog wat flink werk te doen om Adzic te overtuigen om voor Anderlecht kiezen.

    Plaats een reactie

    Geofpurple +4029
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:47
    oei oei te duchten concurrentie
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2559
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:54
    Ja manneke de tijd dat ze bij de nekken
    Zomaar iedereen konden platwalsen op de transfermarkt
    Is ook al lang gedaan hè
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4029
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:00
    lijkt me niet meer dan logisch in deze tijd hoe het voetballandschap hertekent is. Al verrast het mij gewoon wat dat spaanse subtop net iets te vroeg komt voor een 19 jarige die uit het oostblok komt. Puur naar speeltijd en groeien als speler zou hij mijns inziens dan enkele stappen overslaan. Het gaat mij helemaal niet over pletwalsen op de transfermarkt.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4603
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:16
    de Nekken da zijn die van Brugge, wa heeft RSCA hiermee te maken?
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:34
    Nee, nee, wij zijn de nekken, zij zijn de boeren, strontboeren als ge het een extra cachet wil geven...juist is juist! :D
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:48
    Uw taalgebruik dat je uit uw "nek" slaat begint toch echt irritant te worden...
    Wat een plezier heb je er toch aan om voortdurend te schelden?
    Nekken, kwekkers, boeren, etc... ok maar alles wat met een beerput te maken heeft gelieve dit achterwege te laten in het vervolg...
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:36
    Ik vind da grappig, strontboer is niet noodzakelijk een scheldwoord, dat is gewoon een boer die met mest werkt. :) Maar alé omdat ge het zo lief vraagt zonder schelden zal ik mij proberen in te houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:25
    Wat een taal gebruik,is Anderlecht supporter niet waardig,Wat ee uitschot ben jij wel??kettos
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 21:27]
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:29
    Ik ging me inhouden maar voor kerels zoals jij reserveer ik wel nog graag het woord strontboer...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:02
    ja , ik vind het jammer, moest RSCA er naast grijpen, maar ja als die rijke clubs met hun groot geld gooien daar kunnen onze clubs niet tegen op . Neem onze spelers van de nationale ploeg , die kunnen we zelfs niet houden ,en daarom geraken we ook niet ver in die europese wedstrijden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:20
    Er zal weer veel van waar zijn zeker, deze morgend zat hij nog zo goed als bij ons...
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:44
    Vanaf nu tot eind augustus zullen er weer honderden geruchten als halve waarheden in de media gestrooid worden.
    Ik schrijf voor mijn club al jaren die namen op. Veel komt daar meestal niet in huis en soms maar best ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:46
    Zoals elk jaar Brubru, en klopt wat je zegt hoor
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:50
    De beste transfers zijn er zonder geruchten die plotseling uit de lucht vallen...
    Vind ik leuk
    Mike1208 +222
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:07
    Coucke ging het toch doen?
    3 de rangs voetballers kopen zoals hij reeds al gedaan heeft
    Is anderlecht kapot aan het maken (onthou mijn woorden)
    Vind ik leuk
    agdh +1416
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:55
    Oke ik zal je woorden onthouden als Anderlecht volgend jaar kampioen speelt en kwartfinale EL haalt
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:57
    Ja zijn transfers zijn nog ni top, ma komt mss nog, nog ff afwachten...ma als em volgende week met frederic jans en tom de sutter komt aandraven ga ik u moeten gelijk geven...
    Vind ik leuk
    SD +8583
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:45
    Op het gebied van uitstraling is RSCA een dwerg naast Atletico; het gaat uiteraard niet alleen om geld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:56
    Veel teveel lawaai gemaakt rond deze zaak en nu lopen de grote roofdieren weg met de prooi !
    Dom Dom Dom Dom Dom
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:00
    Alsof andere ploegen diene zelf ni kennen, die grote clubs hebben gigantische scoutingscellen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:09
    Als je als kleine club een talent wil binnenhalen moet je stilletjes en onmiddellijk een contract voorleggen !!
    Nu komen de grotere clubs er ook op af en vis je achter het net !!
    Dom dom dom dom !!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:26
    Denk je nu echt dat spelers en vooral managers het eerste beste contract tekenen? Dat was 20 jaar geleden misschien nog zo nu is het laten opbieden tegen elkaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht dreigt naast target te grijpen door inmenging van Spaanse topclubs'