OFFICIEEL: De Camargo keert terug op de Belgische velden

    OFFICIEEL: De Camargo keert terug op de Belgische velden

    dinsdag 15 mei 2018 om 15:21

    De transfer van Igor de Camargo naar KV Mechelen is in kannen en kruiken. Mechelen kondigt via de officiële kanalen vol trots zijn komst aan. 

    Het binnenhalen van de 35-jarige De Camargo is niet zonder slag of stoot gegaan. Malinwa aaste al maandenlang op de negenvoudig Rode Duivel, maar het Cypriotische APOEL Nicosia wilde de aanvaller niet laten gaan tijdens de wintermercato. Het contract van De Camargo loopt echter op 31 mei af, waardoor hij vanaf dat moment vrij is om te vertrekken. De Camargo was duidelijk over de interesse van KV Mechelen en na het opnieuw winnen van de landstitel, besloot hij een overeenkomst voor twee seizoenen met Mechelen te sluiten.

    Eerder kwam de Belg met Braziliaanse roots onder meer uit voor KRC Genk, Standard, Borussia Mönchengladbach en Hoffenheim. Nu keert hij dus terug naar ons land. Het afgelopen seizoen was hij bij APOEL Nicosia nog goed voor liefst 18 goals in 36 optredens. KVM hoopt dat De Camargo met zijn ervaring en goals een grote bijdrage kan leveren aan een snelle terugkeer naar de Jupiler Pro League.

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 15:30
    Echt niets anders te vinden? Passé Composé.
    Vind ik leuk
    vhynnor +85
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:37
    Ochottekes, juist kampioen en al nen dikke nek.
    Wij zijn maar een provincie ploegske hoor.
    We zullen eens zien volgend jaar.

    Futur Simple
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:43
    Niks met dikkenek te maken,je kent mij blijkbaar niet.
    Veel respect voor KVM maar niet voor een woordbreker als De Camargo.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4659
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:55
    verklaar u nader met woordbreker
    Vind ik leuk
    Boerken +6842
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:13
    Had blijkbaar vroeger eens zijn woord gegeven aan club, en dan toch niet getekend of had eens onderhandeld en niet getekend. Zouets
    Vind ik leuk
    TageMeister +4659
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:12
    is da zo een gemis? ben nooit echt fan geweest
    Vind ik leuk
    Boerken +6842
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:16
    Niet echt een gemis, jullie missen ook sholtz niet denk ik
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14157
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
    Is hij toen niet naar Standard gegaan?
    Vind ik leuk
    Boerken +6842
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:14
    Ik denk het
    Vind ik leuk
    vhynnor +85
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:57
    Wat bedoelt ge met een woordbreker ??

    Heeft ie soms ooit niet willen tekenen voor Brugge
    Vind ik leuk
    Boerken +6842
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:14
    Idd
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:20
    Club had een mondelinge deal met hem en onderweg om te tekenen verbrak hij zn woord en trok naar standard.
    Vind ik leuk
    vhynnor +85
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:33
    Welkom bij KV,
    Denk dat we hier plezier gaan aan beleven.
    Hopelijk scoort hij hier ook 20 doelpunten. Al is 1B het soms veel stugger en harder dan 1A.
    Nu zou KV ook nog een inspanning moeten doen om Schoofs te houden.
    En blijkbaar is Cosanovic terug op Standard. Huren voor één seizoen ??
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14157
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:47
    Goeie speler voor Mechelen. Zijn ervaring vooraan zal van pas komen, want het lag toch ook deels aan de afwerking dat Mechelen het niet gehaald heeft dit jaar.
    Vind ik leuk
    Fckoller +50
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:31
    Hij weet toch dat hij in 1B zal spelen?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14475
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:44
    Kan in 1B zeker nog van nut zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: De Camargo keert terug op de Belgische velden