'Vanhaezebrouck maakt het zichzelf moeilijk, smaakmaker dreigt met vertrek'

    'Vanhaezebrouck maakt het zichzelf moeilijk, smaakmaker dreigt met vertrek'

    dinsdag 15 mei 2018 om 14:45

    Henry Onyekuru werd door de Nigeriaanse bondscoach niet geselecteerd voor het WK in Rusland. Een serieuze aderlating voor de pocketspits van RSC Anderlecht, aangezien hij maandenlang hard werkte om er bij te zijn.

    Volgens Het Nieuwsblad zaten de weinige speelminuten na zijn blessure er voor iets tussen. 'Daarom was de dribbelaar zondagavond in Gent ook erg kwaad toen hij uit de selectie van Anderlecht viel en in de tribune moest plaatsnemen.'

    Ondanks speelminuten bij de beloften van paars-wit, kreeg de Nigeriaan geen speelkansen in het A-elftal. 'Onyekuru achtte zichzelf fit om minstens in te vallen en wilde zo graag nog één kans om dat te tonen aan zijn bondscoach. Het vertroebelde ook de relatie met Anderlecht', gaat het dagblad verder.

    Vertrek door Vanhaezebrouck
    De matige relatie met Hein Vanhaezebrouck én het gemiste WK lijken zijn toekomst bij Anderlecht te hypothekeren. 'Omdat hij tactisch niet altijd op dezelfde lijn zit met Vanhaezebrouck twijfelde hij al en nu zijn WK-kansen hem werden ontnomen twijfelt hij nog meer om in Brussel te blijven.'

    Poll

    Had Onyekuru zijn kans al moeten krijgen in PO1?

    (919 stemmen)

    Plaats een reactie

    AzEz86 +5348
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:57
    pfft, laat maar gaan die blaaskaak.
    Eigenlijk wil hij niet blijven dus hoeft het sowiso al ni voor mij.
    Hij heeft het talent wel maar ik heb de indruk dat het koppeke toch ni optimaal zit...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:57
    Najar of gelijk wie lopen matchritme op bij de reserven, waarom moet hij als enige onmiddellijk spelen? Dit gaat zijn petje te buiten. Eigenlijk zou hij moeten spelen en onmiddellijk hervallen, hij zal dan wel eens nadenken. Daarom is het weer Hein zijn fout? Astemblieft jong
    Vind ik leuk
    Toca +28421
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:04
    Laat die maar wat op de bank of tribune bij Everton gaan zitten.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12656
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:13
    En als hij zich dan blesseert: "De trainer heeft me te vroeg gebracht, waardoor ik nu het WK mis". Lol, slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    TageMeister +3372
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:15
    Hij wist het ook beter bij zijn blessure .
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:19
    Ander en beter.
    Vind ik leuk
    Rudi653 +285
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
    Hola. Iedereen op één lijn :)
    Vind ik leuk
    le swa +136
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:37
    het is te hopen dat Marc Coecke besluit om verder te gaan zonder Vanhaezebrouck en Theo, en goede transfer te doen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:05
    Rsca kan niets doen met spelers met zulk een mentaliteit. Bol het af joeng!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:12
    Een speler met zo'n adrenaline in tribune zetten is niet fel slim. Zijn drang om zich te bewijzen was groot. Dit kan wel eens een flinke domper zijn. Weer een door VHB... ben ik blij dat die leugenaar nooit Club trainer is geworden... hij koos gelukkig geld....
    Vind ik leuk
    camargue +867
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:13
    Heeft bij Anderlecht eigenlijk niks bewezen. Was totaal niet beter dan hetgeen er al rondliep. Oprotten zou ik zeggen, ander en beter ... omhooggevallen spelerke.
    Vind ik leuk
    Hierulf +504
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:58
    K ben geen fan van Henry... speelt voor zichzelf, werkt weinig defensief, altijd het gevoel dat hij niet tevreden is, tegen sterke tegenstanders vaak onzichtbaar...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3610
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:47
    Ik 'was' fan van henry de voetballer, maar niet van de persoon henry. wat een omhooggevallen broekschijterke is dat. Fameus hoog in zijn bolleke. weg ermee wat mij betreft
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:02
    Als je moet concurreren met een topspits als Ganvoula geraak je niet in de basis...
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3052
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:29
    En 't is altijd Hein z'n schuld. Hoe dan ook.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +728
    woensdag 16 mei 2018 om 02:51
    dieje pipo mag blij zijn dat hem hier voor veel centjes mag voetballen, anders was hij nu cocosnoten aant bengelen voor zn familie eten te geven
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Vanhaezebrouck maakt het zichzelf moeilijk, smaakmaker dreigt met vertrek'