Club Brugge-sterkhouder heeft slecht nieuws: “Als ik de kans krijg, ben ik weg

    Club Brugge-sterkhouder heeft slecht nieuws: “Als ik de kans krijg, ben ik weg"

    dinsdag 15 mei 2018 om 14:15

    Club Brugge heeft de vijftiende landstitel op zoek, maar stilzetten wordt er wellicht niet gedaan. Verschillende sterkhouders lonken naar een buitenlandse transfer. Onder meer Anthony Limbombe is er daar één van.

    De Rode Duivel aast niet op een vertrek, maar een buitenlands avontuur spreekt hem wel aan. "Als ik de kans krijg om mezelf sportief te ontwikkelen, zal ik dat zeker doen. Een favoriete competitie heb ik niet, maar ik heb wel de ambitie om hogerop te geraken", aldus Limbombe bij Sporza.

    Rond de tafel met Club
    Wel wil de flankspeler van Blauw-Zwart dat beide partijen er beter van worden. “We zullen kijken wat er deze transferperiode nog uit de bus komt. Sowieso moet er eerst nog gepraat worden met Club Brugge.”

    Maandagavond kreeg Limbombe nog 'De Ebbenhouten Schoen', een prijs voor de beste Afrikaanse speler uit de Jupiler Pro League. Verschillende clubs uit onder meer de Premier League hebben van hem een transferdoelwit gemaakt. Afwachten of hij effectief het Jan Breydelstadion zal verlaten.

    Poll

    Kan Club Brugge hem houden?

    (879 stemmen)

    Plaats een reactie

    BST83 +646
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:23
    Hij gaat nu wel snel naast zijn schoenen lopen. Bevestig eerst eens een seizoen ipv nu al te hoog van de toren te blazen.
    Vind ik leuk
    freeman +11023
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:23
    Voor een " mooie " prijs , mag die vertrekken .....
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4649
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:25
    Met Diatta staat de volgende toch al klaar denk ik dan
    Vind ik leuk
    freeman +11023
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:30
    Zo denk ik er ook over !
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:21
    Ik denk dat hij zelfs veel beter is...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:01
    Diatta is gewoon beter
    Vind ik leuk
    viperkebas +211
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:26
    als badmutse 15 miljoen vraagt voor Moses Simon, hoeveel is hij dan wel waard ... :-) ..
    Vind ik leuk
    freeman +11023
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:30
    Toch minstens zoveel !
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1072
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:01
    Limbombe is pakken beter dan simon moses en bandé tesamen, dus mag wel 20+ zijn.
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:22
    haha badmutse lang geleden dat ik die nog gehoord heb :P
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14475
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:36
    Voor de juiste prijs zal hij weggaan ja, dat is toch geen geheim?
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1072
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:02
    ntlk niet, is het geval voor alle spelers die in een belgische club spelen, we zullen voor altijd een feeder country zijn, of de oliesjeiks moeten ineens allemaal investeren in ons :p
    Vind ik leuk
    BST83 +646
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:40
    Heeft in mijn ogen nog niets bewezen... 6 goals en 6 assists. 3 keer gekwetst op een seizoen
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14157
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:48
    Speel toch lekker met Club Brugge in de Champions League. Buiten het financiële ga je je echt niet verbeteren met een buitenlandse transfer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:28
    Als je in de PL terechtkomt speel je 2x per seizoen tegen Man city en man u , Chelsea , enz. Bijna hetzelfde denken die gasten.
    Ach ik heb er al zoveel weten gaan,niemand is onmisbaar.
    Voor een mooie prijs laten gaan.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14157
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:50
    Limbombe zie ik toch niet slagen in de PL.

    Dat niemand onmisbaar is een feit.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:03
    Er lopen in mijn ogen betere rond en zoals hier al gezegd......moet nog bevestigen en teveel geblesseerd. Krijg je meer dan 10 miljoen doe er dan maar een strik rond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:08
    Ik zou hem ook de raad geven van het kampioenen jaar te genieten. Gezien de blessures. Ideaal om nu uit te blinken in CL TEGEN DE GROTE en vandaar uit kijken waar het gaat. Maar Anthony is absoluut geen slechte speler. We miste hem bij afwezigheid toch wel even. Natuurlijk alles went. En diatta heeft zich getoond . Hij is ook klaar om met Club te ontpoppen tot een mega speler. Zit iets in...
    Vind ik leuk
    SD +8736
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:18
    Ik moet altijd lachen met dat "sportief ontwikkelen"; waarom durven zij nooit het woord "geld" gebruiken ?
    Vind ik leuk
    Hhti +1455
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:29
    Niet houden, Cashen echt. Anders heb je een speler zoals Engels in het verleden. Jaarloon bijna verdubbelen, maar voor de helft maar meer presteren! Nee dan liever nieuwe goede spelers, die honger hebben!!
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:36
    Weer een die wil lopen voor hij kan stappen. Een jaar gepresteerd en wil al weg. Hopelijk neit een jaar mokken als hij neit weg kan.
    Vind ik leuk
    Hhti +1455
    woensdag 16 mei 2018 om 08:03
    Dit is geen nieuws hoor!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge-sterkhouder heeft slecht nieuws: “Als ik de kans krijg, ben ik weg"