'Akkoord nabij: Musona tekent dra contract bij Belgische topclub'

    'Akkoord nabij: Musona tekent dra contract bij Belgische topclub'

    dinsdag 15 mei 2018 om 13:00

    Knowledge Musona heeft er een uitstekend jaar opzitten bij KV Oostende. Zo goed zelfs dat de Zimbabwaan op heel wat belangstelling kan rekenen. Volgens zijn makelaar is een transfer niet meer veraf.

    Makelaar Mike Makaab doet bij het Zuid-Afrikaanse radiokanaal KwaZulu-Natal zijn zegje over de toekomst van Musona. "We bekijken in Oostende waar de toekomst van Knowledge ligt. Het is de eerste keer dat ik hier over spreek, maar een grote Belgische club volgt hem", aldus Makaab.

    Deal nabij
    Meer nog: volgens de manager van Musona wordt de transfer van zijn poulain zeer binnenkort aangekondigd. "We zijn zelf al druk aan het onderhandelen. Als alles volgens plan verloopt, hopen we jullie naar het einde van volgende week toe breaking news te geven", besluit Makaab.

    Naar verluidt gaat het om Standard Luik, al is ook RSC Anderlecht topkandidaat om de smaakmaker van KV Oostende in huis te halen. Afwachten wie van beiden aan het langste eind kan trekken.

    Poll

    Wie kan hem in huis halen?

    (618 stemmen)

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +14163
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:07
    Als Gent zijnde had ik deze jongen al een paar seizoenen geleden in huis gehaald.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 13:07]
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:12
    Ruil Musona / Kums aub...
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4664
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:28
    Wat voor zever. Andere posities. En je kan beter iemand zoeken om naast Kums te zetten om zijn capaciteiten boven te halen. En ah ja Anderlecht heeft Belgen nodig. En jij wil een Belg wisselen tegen een zuidafrikaan.
    Verder is de marktwaarde van Kums drie keer die van musona.

    Waar is de tijd dat er over voetbal gesproken werd ipv altijd dat gemekker.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:20]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14163
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:54
    Eens, alleen de term "kankeren" is wat ongelukkig gekozen.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4664
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:58
    Hoezo? Is toch gewoon een werkwoord? Wel Hollands nederlands. Ik had er eerst iets anders staan maar ik dacht dat dat te plastisch zou zijn.

    Word kankeren als ongepast beschouwd?
    (Echte vraag want indien ja pas ik het aan)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:01
    Hangt er een beetje van af rond wie je het gebruikt denk ik, zelf ben ik van het type alles mag en kan gezegd worden, maar er zijn wel veel mensen die het zeer ongepast vinden.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4664
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:06
    Het was niet het woord dat ik eerst wilde gebruiken. Wilde niet gezever zeggen omdat ik het bericht zo ook begon. Het andere woord was een plastische vorm voor stoelgang. ;-)

    In alledaags leven ben ik volledig akkoord dat alles moet kunnen. Maar dit is een site waaraan waarden en normen hangen. (Code of conduct) Dus probeer altijd zo correct mogelijk te zijn.

    Maar Lord zei ongelukkig gekozen. Niet ongepast.
    Waardoor ik begin te denken dat Musona of zo ooit te maken gehad heeft met kanker of zo. Dat zou idd ongelukkig gekozen zijn dan
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14163
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:13
    Het is inderdaad een werkwoord en zoals Paarse bond zegt hangt het af van rond wie of waar je het gebruikt.

    Van mij mag ook iedereen zeggen wat die wil hoor, maar de meeste mensen gebruiken die term om zogenaamd kracht bij te stellen aan wat ze zeggen. Naar mijn gevoel doet dat eerder het omgekeerde. Het ontkracht juist statements.

    Verder is het geen persoonlijke aanval of iets dergelijks!
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4664
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:20
    Ik bekeek het ook niet als een aanval hoor Lord :-)
    Ik zal het woord even herbekijken.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2597
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:05
    Die gaat naar anderlecht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:31
    Ik ben Anderlechtsupporter. En deze transfer voldoet in de verste verte niet. Hopelijk kopen ze hem dus niet. Ik zie er geen meerwaarde in. Anderlecht heeft kwaliteit nodig, geen kwantiteit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:05
    Waar is de tijd dat over voetbal gesproken werd en niet over het al dan gepast gebruik van werkwoorden. Het is trouwens even ongepast als zwarte piet of even lachen met Boudewijn van spilbeeck, helemaal niet dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Akkoord nabij: Musona tekent dra contract bij Belgische topclub'