Teodorczyk krijgt er flink van langs: ''Niet de goeie voeten voor Anderlecht''

Teodorczyk krijgt er flink van langs: ''Niet de goeie voeten voor Anderlecht''

Gepubliceerd: dinsdag 15 mei 2018 om 12:33di 15-05-2018 om 12:33

Jan Mulder is misschien we de grootste criticus van Anderlecht. De clubicoon heeft ook de nodige aanmerkingen op spits Lukasz Teodorczyk. 

Mulder is verrast over de populariteit van de Pool. ''De fans van Anderlecht willen nu vechters zien, meer dan technici, krijg ik de indruk. Teo mist op een gegeven moment alle open kansen en blijft toch de lieveling van de harde kern. Vreemd. Persoonlijkheid heeft hij wel, maar niet de goeie voeten die hij als spits zou moeten hebben,'' oordeelt Mulder in Knack.

De voormalige topspits van paars-wit is ook geen fan van de persoon Teodorczyk. ''Teo is een bijna onsympathieke figuur, gesloten, geeft geen interviews'', aldus een Terwijl je dat net wél moet doen'', aldus een kritische Mulder. ''Je bent niet alleen spits van Anderlecht, maar ook een uithangbord van je club. Je moet toch een klein beetje representatief zijn voor je vereniging. Doet ie allemaal niet. En toch is ie geliefd. Misschien is hij wat iedereen graag wil zijn: onuitstaanbaar, doen wat je zelf wilt, cultfiguur zijn.''

Lees ook: Dramatische cijfers: 'Zwakste leerling van de klas bij Anderlecht'

Plaats een reactie

freeman +12746
dinsdag 15 mei 2018 om 12:38
" een cultfiguur " ? omwille van .......?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:42
Mulder, we hebben dan twee uithangborden, de Teo en Hein.den ene babbelt nie en den anderen teveel
Vind ik leuk
Kettos +2294
dinsdag 15 mei 2018 om 12:55
Kleine groep die fan is van zijn eigenzinnige gedrag... cultfiguur dus.
Vind ik leuk
freeman +12746
dinsdag 15 mei 2018 om 14:16
Toch liever een ander gedrag !
Vind ik leuk
Kettos +2294
dinsdag 15 mei 2018 om 12:47
Volledig eens met Mulder, geen speler voor RSCA, verkopen die handel!
Vind ik leuk
Brubru +4013
dinsdag 15 mei 2018 om 13:01
Hij bezorgde Anderlecht vorig jaar wel de titel. Is ook mijn favoriet niet maar blijft naar onze competitienormen een goede spits.
Vind ik leuk
JanB +6428
dinsdag 15 mei 2018 om 13:09
Vorig seizoen ging de titel naar Anderlecht omwille van het geklungel van Club
Niks meer
Niks minder
Het spel van Anderlecht was onder Weiler niet om aan te zien
Cfr het vele gefluit tijdens de wedstrijden
Vind ik leuk
dethklok28 +5051
dinsdag 15 mei 2018 om 13:46
Inderdaad. Zoveel mensen die na Standard Brugge zeiden de kleinste kampioen ooit zijn duidelijk vorig jaar vergeten.
Dat was de kleinste kampioen ooit.
En als Anderlecht supporter ligt mij dat best zwaar om te zeggen. Maar het is gewoon zo.
Vind ik leuk
Riddlin +2506
dinsdag 15 mei 2018 om 17:01
Kleinste kampioen bedoelen ze toch het aantal behaalde punten in de Play offs
Vind ik leuk
Diego A M +4040
dinsdag 15 mei 2018 om 14:22
En nu gaat de titel naar Brugge mede door het maandenlange geklungel van theo.
Vind ik leuk
JanB +6428
dinsdag 15 mei 2018 om 16:29
Als je de specs van Club bekijkt dan kan één persoon daar weinig aan veranderen hoor
Gemaakte doelpunten
Doelpunten tegen
Gewonnen matchen
Verloren matchen
Schoten op doel
Enz
Vind ik leuk
agdh +1855
dinsdag 15 mei 2018 om 19:18
Dan is de rede dat de titel dit jaar naar Brugge ging ook gewoon door het geklungel van anderlecht, niet meer niet minder
Vind ik leuk
Garland +5371
dinsdag 15 mei 2018 om 12:55
Juist of je sympathiek moet zijn? Is toch voor niks verplicht. Volgens mij ligt Teo zelfs goed in de groep. Dat is toch meer waard dan hoe de buitenwereld hem ziet.
Vind ik leuk
willyy +130
dinsdag 15 mei 2018 om 13:11
teo is een vuile speler !
Vind ik leuk
Lord Wenger +16288
dinsdag 15 mei 2018 om 13:25
"Don't you like it dirty, Willy?" - Teo (15 mei 2018)
Vind ik leuk
bolclbr +950
dinsdag 15 mei 2018 om 13:19
Teo heeft vorig jaar een begenadigde periode gehad met veel doelpunten. Hij is enorm verbeterd in het samenspel. Hij heeft echter een heel beperkte techniek. Om dit te compenseren is hij kampioen in het maken van geniepige fouten.
Vind ik leuk
Toca +44373
dinsdag 15 mei 2018 om 13:26
Ben benieuwd of we een spits gaan vinden die er op 2 seizoenen 35 binnen legt als Teo.
Vind ik leuk
Kettos +2294
dinsdag 15 mei 2018 om 13:38
Zijn statistieken zijn idd indrukwekkend maar vooral gekleurd door de eerste helft van vorig seizoen wat volgens mij eerder toeval was dan 'talent' en verdedigers hem nog niet kenden. Als je hem houdt doet ie nog een seizoen hetzelfde als dit seizoen ben ik van overtuigd, daar kunnen we toch niet tevreden mee zijn?
Vind ik leuk
Zetterberg +11753
dinsdag 15 mei 2018 om 14:20
Het is niet de meest mooie speler om naar te kijken en technisch is hij ook niet sterk. In principe geen echte Anderlecht-spits...maar er zoveel in het mandje trappen, doe het inderdaad maar eens! Kan tegenwoordig veel spelers opnoemen die niet het 'dna' (poef, wat een vreselijk woord) van Anderlecht belichamen.
Vind ik leuk
Toca +44373
dinsdag 15 mei 2018 om 14:29
inderdaad, het DNA. Dat is en was al lang verdwenen bij Anderlecht.
En de laatste klasse is met Roger Vds in pensioen gegaan.
Een goeie spits is in principe zo goed als onbetaalbaar
Vind ik leuk
Kettos +2294
dinsdag 15 mei 2018 om 15:25
Ja ik snap jullie wel Toca en Zetterberg, ik heb gewoon toch nog hoop dat het DNA wat terugkomt...hope is all we have! :p
Vind ik leuk
TageMeister +6286
dinsdag 15 mei 2018 om 14:15
Amai na anderhalf jaar heeft hij het ook door ! KENNER :-)
Vind ik leuk
le swa +182
dinsdag 15 mei 2018 om 15:51
de vraag is hoe geraken we Teodor af,wie wil er zo ne speler kopen, voor Vanhaezebrouck zal het vlotter gaan in 2de klasse
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws