Goed nieuws voor Anderlecht: 'Kans dat aanvaller komt wordt groter en groter'

    Goed nieuws voor Anderlecht: 'Kans dat aanvaller komt wordt groter en groter'

    dinsdag 15 mei 2018 om 10:33

    RSC Anderlecht maakt volop werk van aanvallende versterking. Eerder op dinsdag meldden we al dat het interesse toont in Facundo Ferreyra van Shaktar. Nu krijgt het ook goed nieuws in de zaak rond een ander transfertarget.

    Ook voor de posities op de flanken is Anderlecht op zoek naar versterking. Voor de linkerflank liet het zijn oog vallen op Luka Adzic. Adzic is een jonge Serviër van negentien, die in eigen land voor Rode Ster Belgrado speelt. Ook PSV en Celtic Glasgow tonen interesse in de jongeling.

     Toch zou vooral Anderlecht veel kans maken, weet Het Nieuwsblad. Rode Ster schotelde Adzic deze week nog een nieuw contract voor. Een voorstel van vier jaar. Hij zou per jaar 180 000 euro kunnen gaan verdienen, met een jaarlijkse verhoging van 60 000 euro. Adzic weigerde. Dat zou volgens Servische media alles te maken hebben met het feit dat Adzic dicht bij Anderlecht staat.

    Plaats een reactie

    Svh +136
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:53
    Idd zo is het afwachten tot december en hvh zijn werk laten doen en laat hem maar nu eens een ploeg bouwen
    Vind ik leuk
    Kettos +1278
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:24
    Mbokani is transfervrij dacht ik, zouden ze diene ni terughalen? Lijkt me ni slecht toch? Tenzij ze diene kerel van Shaktar zouden kopen ntrlk ma zie toch ni direct in waarom die naar rsca zou willen komen...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:25]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3633
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:04
    De europese top is toch hoog voor hem, dus schrap de Grote 5 competities. En als je dan weet hoe vaak hoe koud het is in Oekranië. Mss is hij het beu van zichzelf warm te bibberen :P
    Vind ik leuk
    Kettos +1278
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:11
    Haha, ja dat bedacht ik me ook, we hebben warmer weer als troef en als couckie er een levenslang abonnement voor Paira Daiza bijgooit zal hij niet kunnen weigeren!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3633
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:14
    Los van mijn lacherige reactie, kzie die kerel helemaal zitten.
    Vind ik leuk
    Kettos +1278
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:16
    Absoluut, zou toptransfer zijn waar we naar snakken!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3633
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:23
    heel ander kaliber dan den teo. hopelijk lukt het
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +485
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:44
    Het kan daar ook behoorlijk heet zijn ze , ik woon er kan het weten ;)
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3633
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:52
    Sorry my mistake. Nuja, mss beetje stereotiep gedacht, mijn excuses :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:35
    Een jonge speler met véél potentieel, laat maar komen
    Vind ik leuk
    viperkebas +166