Goed nieuws voor Anderlecht: 'Kans dat aanvaller komt wordt groter en groter'

Goed nieuws voor Anderlecht: 'Kans dat aanvaller komt wordt groter en groter'

dinsdag 15 mei 2018 om 10:33

RSC Anderlecht maakt volop werk van aanvallende versterking. Eerder op dinsdag meldden we al dat het interesse toont in Facundo Ferreyra van Shaktar. Nu krijgt het ook goed nieuws in de zaak rond een ander transfertarget.

Ook voor de posities op de flanken is Anderlecht op zoek naar versterking. Voor de linkerflank liet het zijn oog vallen op Luka Adzic. Adzic is een jonge Serviër van negentien, die in eigen land voor Rode Ster Belgrado speelt. Ook PSV en Celtic Glasgow tonen interesse in de jongeling.

 Toch zou vooral Anderlecht veel kans maken, weet Het Nieuwsblad. Rode Ster schotelde Adzic deze week nog een nieuw contract voor. Een voorstel van vier jaar. Hij zou per jaar 180 000 euro kunnen gaan verdienen, met een jaarlijkse verhoging van 60 000 euro. Adzic weigerde. Dat zou volgens Servische media alles te maken hebben met het feit dat Adzic dicht bij Anderlecht staat.

Plaats een reactie

Drekovic +7580
dinsdag 15 mei 2018 om 10:51
Goed bezig want als ik de Anderlecht-supporters mag geloven moet Coucke de trainer , hulptrainer ,doelmannentrainer en al de spelers ontslaan want er er is er geen één die voldoet aan hun strenge eisen , als buitenstaander zou ik zeggen nog een paar maanden geduld ,laat Coucke en HVH hun werk doen en oordeel dan want nu is niets meer goed en dan is het helemaal moeilijk werken .
Vind ik leuk
Toca +26677
dinsdag 15 mei 2018 om 11:06
Niet teveel van geloven Dreko. Hein heeft nog degelijk wat respijt bij de Anderlecht fans. Er zijn er die altijd en op elke trainer zagen, maar hij heeft nog meer dan voldoende krediet.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:30
wel Toca voor mij heeft Hein toch nog niet veel bewezen en het is nog afwachten of we volgend seizoen europees zullen kunnen meedoen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:34
Beoordelen ,als hij een goede kern ter beschikking heeft....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:37
we zullen wel zien als hij een goede kern en bank heeft maar ik heb toch mijn twijfels
Vind ik leuk
Toca +26677
dinsdag 15 mei 2018 om 11:36
We zullen het volgend seizoen snel weten.
Een andere coach had het wellicht niet beter gedaan.
Europees meedoen? dat is nog uit uwen tijd hé Paul ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:40
volkomen waar maar zeg nu eerlijk dat waren tijden , weet wel dat het voetbal ondertussen helemaal veranderd is tegenwoordig draait het meer om geld maar als beste ploeg van Belgie mag men toch meer verwachten dan wat ze dit seizoen gepresteerd hebben
Vind ik leuk
Toca +26677
dinsdag 15 mei 2018 om 11:49
Dat is zeker zo. De laatste 2 seizoenen waren een ramp. Hoop dat de ellende snel stopt.
Vind ik leuk
Drekovic +7580
dinsdag 15 mei 2018 om 12:49
Ik denk dat er een heleboel mensen wakker zijn geschud door de ingrepen die al gebeurd zijn op alle niveau's en dit was hoognodig
Vind ik leuk
Diego A M +2267
dinsdag 15 mei 2018 om 16:55
Het is waar dat hij niet veel bewezen heeft maar Ik ben benieuwd naar volgend seizoen. Hein zal wel medezeggenschap bij de transferts hebben en zal het volgend seizoen moeten bewijzen. Als je mij bij nieuwjaar gezegd had dat Anderlecht tot de voorlaatste match meedoet voor de titel had ik u gek verklaard.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:23
Niet te snel veralgemenen. Het zijn meestal de domste die het hardst roepen.
Vind ik leuk
Svh +139
dinsdag 15 mei 2018 om 10:53
Idd zo is het afwachten tot december en hvh zijn werk laten doen en laat hem maar nu eens een ploeg bouwen
Vind ik leuk
Kettos +543
dinsdag 15 mei 2018 om 11:24
Mbokani is transfervrij dacht ik, zouden ze diene ni terughalen? Lijkt me ni slecht toch? Tenzij ze diene kerel van Shaktar zouden kopen ntrlk ma zie toch ni direct in waarom die naar rsca zou willen komen...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:25]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:04
De europese top is toch hoog voor hem, dus schrap de Grote 5 competities. En als je dan weet hoe vaak hoe koud het is in Oekranië. Mss is hij het beu van zichzelf warm te bibberen :P
Vind ik leuk
Kettos +543
dinsdag 15 mei 2018 om 12:11
Haha, ja dat bedacht ik me ook, we hebben warmer weer als troef en als couckie er een levenslang abonnement voor Paira Daiza bijgooit zal hij niet kunnen weigeren!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:14
Los van mijn lacherige reactie, kzie die kerel helemaal zitten.
Vind ik leuk
Kettos +543
dinsdag 15 mei 2018 om 12:16
Absoluut, zou toptransfer zijn waar we naar snakken!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:23
heel ander kaliber dan den teo. hopelijk lukt het
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:44
Het kan daar ook behoorlijk heet zijn ze , ik woon er kan het weten ;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:52
Sorry my mistake. Nuja, mss beetje stereotiep gedacht, mijn excuses :)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:35
Een jonge speler met véél potentieel, laat maar komen
Vind ik leuk