Mannaert belooft spektakel en laat de deur voor gebuisde speler op een kier

    Mannaert belooft spektakel en laat de deur voor gebuisde speler op een kier

    dinsdag 15 mei 2018 om 09:21

    Met de landstitel op zak trekt Club Brugge dra de transfermarkt op. Voor volgend seizoen is Blauw-Zwart op zoek naar een nieuwe keeper. Al blijft men in het Jan Breydelstadion ook geloven in het talent van Ethan Horvath.

    Club Brugge probeerde dit seizoenen vijf doelmannen uit. Niemand werd echt een succes. Nu wil het een topspeler voor tussen de palen aantrekken. "We evalueren deze week en de zitten ook nog volgende week samen. Maar iedereen is het erover eens, dat als we iemand halen het iemand is waar we echt van overtuigd zijn", aldus Vincent Mannaert in Het Nieuwsblad.

    Ethan Horvath was een van de jongens die dit seizoen door de mand viel. De Amerikaan hoeft evenwel niet weg bij Club Brugge. "Dat het vaststaat dat we vier keepers gaan verkopen klopt niet. Ikzelf blijf geloven in de potentiële kwaliteiten van Horvath. De laatste twee matchen heeft hij het gewoon goed gedaan. En hij is nog steeds maar 22 jaar”, stelt de manager van Club Brugge.

    Lees ookMannaert groots: “Ook al betekent dat misschien dat we Vanaken kwijt zijn"

    Plaats een reactie

    TageMeister +3372
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:46
    ze hadden hem in december moeten uitlenen !
    En hadden ze geen Russische topper gekocht?
    Vind ik leuk
    JanB +4752
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:47
    Er is nog ongelooflijk véél werk aan !
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:49
    Oef, ze hebben door dat hem afvoeren kapitaalvernietiging zou zijn. 22 jaar als keeper zit daar nog de nodige rek op.
    Vind ik leuk
    freeman +9130
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:06
    Horvath mogen ze niet wegdoen .... houden voor tweede keeper.
    En meteen uitkijken naar een nieuwe klassebak !
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 10:16
    Ervaren doelman aantrekken en Horvath houden (22 jr).
    Kan zeker binnen 1 a 2 jaar nog doorbreken.
    Vind ik leuk
    buck +2168
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:00
    Blijf het zeggen Horvath moet eerste keeper worden!Op hoge ballen kan je trainen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:06
    er komt een Sloveense doelman !!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:13
    well....thank fuck for that Vince....
    Ik blijf zeggen dat dat een heel talentvolle jongen is waar nog heel wat potentieël inzit. Zoals gezegd, is pas 22 jaar ook. En volgens mij, is dat een erg professionele gast ook, zie je aan zijn manier van doen op het veld, en...heb je die kerel 1 keer in de gazetten gehoord/gelezen toen hij die absurde shitstorm over zich kreeg?
    Also, comes from good stock, Colorado... houden die handel, gaan daar nog plezier van hebben, ben ik zeker van.
    Vind ik leuk
    vampire81 +901
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:39
    laat hem toch gewoon gaan, ge zijt er ten allen beste maar heel weinig mee, duidelijk onvoldoende, noodzakelijk te vervangen door betere keepers en echt moeilijk kan dat nu toch niet zijn iemand te vinden die beter is dan horvath (daarentegen iemand die slechter is dan horvath, dat zal moeilijk te vinden zijn)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mannaert belooft spektakel en laat de deur voor gebuisde speler op een kier