Coucke maakt werk van eerste 'grote naam': 'Topschutter in beeld'

    Coucke maakt werk van eerste 'grote naam': 'Topschutter in beeld'

    dinsdag 15 mei 2018 om 07:01

    RSC Anderlecht greep dit seizoen langs de titel. Marc Coucke wil dat volgend seizoen voorkomen en wil daarom deze zomer nog fors investeren. Volgens Sportwereld heeft paars-wit alvast zijn pijlen gericht op  Facundo Ferreyra (27).

    Die Ferreyra is een Argentijnse goalgetter. Momenteel staat hij op de loonlijst van het Shakhtar Donetsk. Dit seizoen kroonde de aanvaller zich tot topschutter in Oekraïne. In 29 duels trof hij 21 keer raak. Daarmee had hij een groot aandeel in de titel van Shakhtar.

    Op het eerste gezicht lijkt een dergelijke speler onhaalbaar voor Anderlecht, maar volgens de krant mag Anderlecht toch hopen. Het contract van Ferreyra loopt in december af. Hierdoor valt zijn prijs waarschijnlijk mee. Drie seizoenen geleden mislukte Ferreyra bij Newcastle, waardoor hij zelf ook beseft dat de Europese (sub)top te hoog gegrepen is voor hem.

    Poll

    Moet Anderlecht voor Ferreyra gaan?

    (1017 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 07:14
    ALS dit waar zou zijn dan is dat een goeie kijk op de soort spits dat ze nodig hebben! Een bewezen goaltjesdief zowel bij een topclub als Shakhtar als in de Europa/Champions league!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:29
    Hamdi is ook een goaltjes dief.. .
    Volledig mislukt bij anderlecht
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 09:30]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:18
    Kan moeilijk vergelijken
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:51
    Oh jij kent hem?
    Ik ken hem niet....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:23
    Ik ken hem inderdaad:)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:28
    natuurlijk jongen, jij bent hert die die competitie volgt....
    paljas
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:46
    Ik volg Shakhtar al jaren no need to be mad bro
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3633
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:26
    niet nodig om te beginnen schelden blauwe video. Denk dat het merendeel hem hier wel kent. Moet je daarom niet meteen op je tenen getrapt voelen. De voorgaande jaren beetje europees voetbal volgen volstond om die te kennen.
    Vind ik leuk
    Toca +28574
    dinsdag 15 mei 2018 om 07:20
    Dat zou al iets anders zijn dan teo en Ganvoula mijn gedacht.
    Vind ik leuk
    JanB +4778
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:20
    Ik denk dat velen eens moeten luisteren naar dit nummer
    https://www.youtube.com/watch?v=OWn0ZJ8oRI0
    Vind ik leuk
    Roach +917
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:16
    Too good to be true?
    Vind ik leuk
    ScheveStek +924
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:46
    Zou een stevige transfer zijn!
    Vind ik leuk
    Vaneigens +786
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:24
    Hola! Als hij dat kan fixen: petje af!
    Vind ik leuk
    Langen +269
    dinsdag 15 mei 2018 om 09:36
    Ik dacht dat bij onze nieuwe voorzitter en zo’n dingen niet meer in de pers gingen komen, alvorens contract getekend...
    Vind ik leuk
    TageMeister +3495
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:09
    hangt af wie de bron is , RSCA of OEKRAINE?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:18
    Ik ken hem niet. Ik heb even zeer snel de video bekeken en ik zie dat het bijna allemaal identieke doelpunten zijn. Of gewoon inleggers op een presenteerblaadje of kopbaldoelpunten. Dus m.a.w. men moet hem omwringen met goede spelers en vooral goede flankspelers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:25
    Dit stond inderdaad in het nieuwsblad maar dit komt opnieuw in de pers vooraleer de transfer afgerond is? Als dit waar is, wie is eigenlijk die mol daar?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:48
    Waarom zou een basisspeler van een ploeg die een paar trappen hoger staat op het Europees niveau naar Anderlecht komen? Lijkt me te goed om te geloven.
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +559
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:30
    Onhaalbaar zonder twijfel, die komt niet naar belgië
    Vind ik leuk
    wesleyvb +734
    woensdag 16 mei 2018 om 02:41
    Coucke wil GROTE NAMEN binnenhalen! dat zegt me nu eens niets GROTE namen.Werkers op het plein, dat telt! Stanciu en Cipciu en zovelen anderen waren ook DURE en Grote namen en wat is er van gekomen??? nougabollen! Laat dieje Saelemaekers maar spelen bv, die doet het goed en tis eigen jeugd!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:58
    Top....top.....top....tot de "topper" op het veld zijn reputatie moet bewijzen
    ....dromen mag nog steeds.....ALS het een topper is....in de echte zin van het woord....dan komt hij niet richting België...spijtig maar helaas voor zij die nog in Belgische (voetbal)sprookjes geloven....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Coucke maakt werk van eerste 'grote naam': 'Topschutter in beeld'