Doelpuntenmachine Salah troeft De Bruyne af en pakt prestigieuze award

    Doelpuntenmachine Salah troeft De Bruyne af en pakt prestigieuze award

    zondag 22 april 2018 om 22:50

    Liverpool-vedette Mohamed Salah is zondagavond op het jaarlijkse PFA-gala verkozen tot Speler van het Jaar in de Premier League. Dat blijkt uit foto's die circuleren op social media. De uitverkiezing van Salah is nog niet bevestigd door de PFA. 

    Eerder deze maand werd bekend dat Salah was genomineerd voor de prestigieuze award, evenals Kevin De Bruyne, Leroy Sané, David Silva, Harry Kane en David de Gea. Met name Manchester City-ster De Bruyne werd door kenners naar voren geschoven als meest waarschijnlijke winnaar.

    Niet onze landgenoot, maar Liverpool-aankoop Salah gaat dus met de eer aan de haal. De Egyptische aanvaller maakt een fenomenaal seizoen door. Zaterdag tekende Salah tijdens het uitduel met West Bromwich Albion voor zijn 31e competitiegoal van het seizoen. In totaal was de 25-jarige linkspoot deze jaargang goed voor 41 treffers in 46 officiële optredens. 

    Plaats een reactie

    zapperboy +678
    maandag 23 april 2018 om 07:29
    Het was een millimeter spurt.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1594
    maandag 23 april 2018 om 07:37
    uiteindelijk komt het toch gewoon neer op hoeveel goals je maakt. Niet om hoe goed je speelt.
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    maandag 23 april 2018 om 08:06
    Hoeveel goals de ploeg maakt, niet hoeveel een individuele speler er maakt. De Bruyne laat scoren, Salah scoort. Ik denk wel dat de uitschakeling van City door Liverpool doorslaggevend was. Want doelpunten op zich volstaan niet, ze moeten ook iets opbrengen. Beter een spits die 30 keer 1 maal scoort, dan een die er 10 keer 3 scoort, die eerste zal meer punten opbrengen.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4452
    maandag 23 april 2018 om 08:28
    Salah is de oververdiende winnaar en niet in een millimeter spurt maar met 2 fietslengtes voorsprong!
    Gewoon de beste speler in de Premier League dit jaar: Een uitzonderlijke speler die niet enkel scoort maar ook nog eens een heleboel assists geeft.
    Vind ik leuk
    Amongoth +134
    maandag 23 april 2018 om 08:52
    Jij bent een echte voetbalkenner, kruip uiteindelijk toch maar in je bedje. Heb je hier nog geen zinnig woord horen zeggen. Mister spreadsheet.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4452
    maandag 23 april 2018 om 08:58
    Euh, de prijs is toch uitgereikt door de spelers in Engeland he!? Juist, allemaal mensen met weinig voetbalverstand die geen zinnig woord kunnen uitbrengen!
    Grapjas :)
    Vind ik leuk
    larédo +1460
    maandag 23 april 2018 om 13:21
    Nog iemand die door een belgen bril naar de premier league kijkt. Veel succes met al je voetbalverstand. Groot gelijk Daydreamer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Doelpuntenmachine Salah troeft De Bruyne af en pakt prestigieuze award