Gent kan tegen Charleroi niet profiteren van puntenverlies van Club en Anderlecht

    Gent kan tegen Charleroi niet profiteren van puntenverlies van Club en Anderlecht

    zondag 22 april 2018 om 22:23

    AA Gent heeft niet kunnen profiteren van het puntenverlies van Club Brugge en RSC Anderlecht. De Buffalo's gingen met 2-1 onderuit op het veld van Charleroi.

    Door een technische storing was er geen Video Assistent Referee (VAR) in de beginfase van de wedstrijd. Dat was vooral pech voor de thuisploeg, dat om een penalty vroeg na een vermeende fout van Gigot op Bédia. De wedstrijd begon best pittig met overwicht voor de bezoekers uit Gent. Toch wist Charleroi halfweg de eerste helft op voorsprong te klimmen.

    Na balverlies bij de Buffalo's kon Mamadou Fall de openingstreffer maken. Gent kreeg steeds meer moeite om het blok van Charleroi te ontwrichten. Het balbezit was voor de bezoekers, maar veel kansen kwamen er niet meer na het openingsdoelpunt. Meteen na de rust kreeg Gent het deksel op de neus. Na nieuw balverlies kon Pollet alleen naar Kalinic en de aanvaller van Charleroi werkte koeltjes af.

    De kopjes gingen naar beneden bij Gent, tot Kubo zijn troepen weer hoop gaf. De Japanner was goed gevolgd om een rebound binnen te werken. De Buffalo's leken hun tweede adem te vinden en gingen volop zoeken naar de gelijkmaker, maar die kwam er niet meer. Door deze nederlaag blijft Gent op de derde plaats steken in Play-Off 1 op negen punten van leider Club Brugge.

    Plaats een reactie

    zondag 22 april 2018 om 22:25
    Schandalig hoe Charleroi in Brugge gespeeld heeft!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 22:31
    daarom zijn er 6 spelers gewisseld bij chareleroi
    Vind ik leuk
    ROBSON +1816
    zondag 22 april 2018 om 22:31
    Het gaat hier over Charleroi tegen Gent niet?
    Vind ik leuk
    freeman +9163
    zondag 22 april 2018 om 23:08
    Club was idd 2 klassen te sterk voor dit Charleroi !
    Vind ik leuk
    blondel +1970
    maandag 23 april 2018 om 00:06
    Nee,schandalig hoe goed Club tegen Charleroi gespeeld heeft.
    Vind ik leuk
    larédo +1443
    maandag 23 april 2018 om 00:13
    De pakken zakdoeken gaan op deze manier nog op zijn alvorens we jullie het ultieme genade schot gaan verschaffen. Stop jij ooit is?
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 08:26
    Vraag maar aan u vrouw
    Vind ik leuk
    talana +19
    zondag 22 april 2018 om 22:27
    losers
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12757
    zondag 22 april 2018 om 22:30
    Geen lef, geen geloof, te weinig honger om te winnen. Kunnen ze een goede zaak doen laten ze het liggen. Te veel schijtbakkenvoetbal aan het spelen na de matchen tegen Anderlecht en Club..

    We hebben nog geluk gehad dat we die penalty niet tegen krijgen en die bal tegen de paal valt om binnen te tikken. Het spel was al beter dan de vorige twee matchen, maar het aantal kansen die daaruit voortkomen is veel te weinig.

    Zegt toch eigenlijk genoeg dat we verliezen van een ploeg die nog maar één wedstrijd gewonnen heeft in 2018 en een tegengoal pakken van een spits die al niet meer gescoord heeft sinds speeldag twee van de reguliere competitie.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +976
    zondag 22 april 2018 om 22:49
    Dat pak rammel dat Charleroi in Brugge gekregen heeft was voor AA Gent geen goede zaak. Er zal allicht een heel hartig woordje gesproken zijn en verder hebben de Karolo’s heel goed gekeken naar de masterclass tijdrekken van Standard in de bekerfinale.
    Vind ik leuk
    ScheveStek +924
    maandag 23 april 2018 om 07:49
    Hebben we goed gedaan hé :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gent kan tegen Charleroi niet profiteren van puntenverlies van Club en Anderlecht