Clubsupporters zijn razend op eigen speler: 'Grootste miskoop ooit'

    Clubsupporters zijn razend op eigen speler: 'Grootste miskoop ooit'

    zondag 22 april 2018 om 20:05

    Club Brugge leek op weg naar een 4-3 overwinning tegen Standard. In de allerlaatste minuut beging invaller Alexander Scholz echter een bijzonder domme fout. De Clubsupporters waren achteraf razend.

    Plaats een reactie

    Toca +33544
    zondag 22 april 2018 om 20:08
    Dit is toch geen verrassing zeker. Scholz heeft het niet. Waarom zat hij in luik op de bank. ;-)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14163
    zondag 22 april 2018 om 20:12
    Het moet natuurlijk iemand zijn Scholz zijn hé. In dit geval neemt Scholz de Scholz op zich!
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:15
    aub zeg , met jullie negatieve commentaar direct , wees eens een goede supporter en moedig de spelers aan in plaats van de grond in te boren .
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1407
    zondag 22 april 2018 om 20:23
    Ik heb de match niet gezien, maar ik onderschrijf je reactie 100 procent...Ik baal ook altijd als ze spelers direct de grond inboren als het wat moeilijker gaat..alsof de speler in kwestie zich daaraan kan optrekken
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 20:23]
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14476
    zondag 22 april 2018 om 20:16
    Een domme fout.. Moest hij hem laten lopen dan? Je krijgt 4 goals op je kloten en dan is een invaller ineens de pineut. Het probleem zit dieper dan dat hoor...
    Vind ik leuk
    SD +8742
    zondag 22 april 2018 om 20:30
    Wat kan een zelf verklaarde supporter dom zijn ! Scholte is geen super talent dan wel een degelijke reserve.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 20:31]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 21:46
    het is niet alleen schols zijn fout cools mag 2 goals op zijn naam schrijven
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 23:12
    Als Poulain op een eind geen verloren blad richting hoekvlag trapt komen ze niet meer in de aanval en tegenover Scholz te staan. Op het eind moet no risc ballen geven en in de ploeg houden.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 23:21
    De beste supporters v belgie laten weer van zich horen...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Clubsupporters zijn razend op eigen speler: 'Grootste miskoop ooit'