Na nederlaag tegen KRC Genk zijn er nog meer zorgen bij Anderlecht

    Na nederlaag tegen KRC Genk zijn er nog meer zorgen bij Anderlecht

    zondag 22 april 2018 om 20:20

    RSC Anderlecht lijkt de titel stilaan te mogen vergeten na het 2-1 verlies tegen KRC Genk. Sterker nog, het zal moeten vechten voor die tweede plek in het klassement. En de kern lijkt ook zo stilaan helemaal op te zijn.

    Hein Vanhaezebrouck moet zowat wekelijks puzzelen met zijn ploeg. Er zijn heel wat blessures en ook tegen Charleroi dreigt hij weer voor enkele vraagstukken te staan. In de spits mist hij al zeker één pion. Zo pakte Lukasz Teodorczyk een gele kaart en is hij geelgeschorst.

    Daarnaast is het nog onzeker of ook Sven Kums fit zal zijn voor die partij. De middenvelder was al onzeker voor de wedstrijd tegen Genk, maar begon toch aan de wedstrijd. Hij kon die weliswaar niet uitspelen en moest – door een blessure – vroegtijdig naar de kant.

    Ook over Lazar Markovic zijn er nog twijfels. De Serviër heeft last met de opeenvolging van wedstrijden en kreeg daardoor tegen Standard rust. Tegen Genk speelde hij wel bijna een hele wedstrijd. Het is dus niet ondenkbaar dat hij ook tegen Charleroi opnieuw op de bank begint.

    Plaats een reactie

    Toca +33291
    zondag 22 april 2018 om 20:29
    K vond Markovic gisteren ondanks zijn goal een platte match spelen. Zondag beter met 10 dan met ganvoula.
    Vind ik leuk
    ketje55 +2074
    zondag 22 april 2018 om 20:29
    Gele kaart was alweer belachelijk. Alle middelen zijn goed om de strontboeren aan de titel te helpen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 20:58
    Maak u maar geen zorgen. Brugge wordt geen kampioen.
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zondag 22 april 2018 om 22:02
    ik verwacht dat jullie vrijdagavond brugge serieus inblikken en ze met paar goals om de oren terugsturen naar brugge
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 22:07
    Komt in orde. Genk is vertrokken en laat geen steken meer vallen. We hebben gisteren van 13man gewonnen, dus wie houd ons nog tegen?
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zondag 22 april 2018 om 22:13
    niet overdrijven met 13 man

    SELS en BRUNO stonden aan jullie kant
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 22:14
    maar Dierickx en VAR aan die van jullie
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zondag 22 april 2018 om 22:20
    bij de 1-0 was de aanzet toch van Dierickx

    al moeten ze maar niet staan slapen bij Anderlecht
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 22:27
    Daar deed Dierickx wat iedere arbiter al jaren zou moeten doen, de aanvallende ploeg belonen. Maar hier in Belgie wordt defensief kutvoetbal beloond.
    Vind ik leuk
    Boerken +6840
    zondag 22 april 2018 om 22:33
    Jouw fantasie miss .
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 22:36
    Als Genk vrijdag wint van Brugge, dan kruipt de schrik er serieus in en dan met bibber spelen tegen Anderlecht.
    Vind ik leuk
    Boerken +6840
    zondag 22 april 2018 om 22:41
    Als? Daar kom je ver mee!
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 22:44
    Jullie wel he, ALS jullie die VAR niet hadden, waren er minstens 2 penalties niet gefloten en hadden jullie 4pt minder
    Vind ik leuk
    Boerken +6840
    zondag 22 april 2018 om 22:33
    A ja waarom niet ?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14432
    zondag 22 april 2018 om 20:30
    Van al die namen is enkel Markovic een aderlating. Die andere 2 raken amper een bal.
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zondag 22 april 2018 om 20:41
    Voor de match tegen Charleroi

    Markovic diep in de spits als valse spits
    Amuzu laten starten
    en Najar eventueel het laatste kwartier
    Vind ik leuk
    Watcher +939