Ndongala gooit zout in de wonde, zit Sels met een probleem?

    Ndongala gooit zout in de wonde, zit Sels met een probleem?

    zondag 22 april 2018 om 13:20

    Racing Genk boekte zaterdagavond een prestigieuze overwinning tegen Anderlecht (2-1). Dieumerci Ndongala zorgde er voor de eerste goal. De Congolees weet dat doelman Matz Sels het moeilijk heeft met flankvoorzetten.

    Sels miste net als tegen Standard een lage voorzet, zodat Ndongala maar moest binnentikken. De doelpuntenmaker was duidelijk niet verbaasd. "Ik had tegen Standard gezien dat Sels moeite heeft op voorzetten vanop de flank", klinkt het in Het Nieuwsblad.

    Ook van de ruime op de flanken bij Anderlecht werd uitstekend gebruik gemaakt. "De trainer had ons gevraagd om de flanken goed te benutten. Dat hebben we onmiddellijk gedaan en het heeft ons een vroeg doelpunt opgeleverd. Alle lof trouwens voor Nastic die de perfecte voorzet afleverde. Ik moest er hem alleen nog maar induwen."

    Poll

    Moet Anderlecht Sels proberen kopen?

    (1710 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +33525
    zondag 22 april 2018 om 13:24
    Sels moet die bal gewoon pakken en gebeurt er niks. Die voorzet was helemaal niet speciaal.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14475
    zondag 22 april 2018 om 13:35
    Dat was geen doelkans, een serieuze blunder dus.
    Vind ik leuk
    freeman +11023
    zondag 22 april 2018 om 15:56
    Zeg maar een grote flater !
    Vind ik leuk
    SD +8736
    zondag 22 april 2018 om 13:51
    Je verwacht dat Sels uit zijn fouten zou leren .... Ijdele hoop !
    Vind ik leuk
    Bonanza +644
    zondag 22 april 2018 om 14:28
    Maar mensen toch... Dat is nu toch een goede keeper!! Praat of zever beter over wanprestaties van Gerkens, Teo,......
    Vind ik leuk
    User251 +1502
    zondag 22 april 2018 om 14:31
    Klopt, maar je kan niet zomaar over die blunder gaan gelijk het niks is, zeker niet als het 2 wedstrijden op rij gebeurd.
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    zondag 22 april 2018 om 15:46
    Een beetje onnozel om een jonge speler die een goed seizoen speelt verantwoordelijk te stellen voor de wanprestaties van Kums, Dendoncker, Teo, Hein en anderen niet ????
    Vind ik leuk
    vanhimst +917
    zondag 22 april 2018 om 16:33
    Sels mag terug naar de ploeg vanwaar hij gekomen is elke match moet hij zich omdraaien hadden Weiler en Herman nagedacht over hun actie's met Svilar wel dan hadden we nu geen probleem met een keeper die veel flaters begaat en ons veel punten kost
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ndongala gooit zout in de wonde, zit Sels met een probleem?