'Addertje onder het gras drijft transferprijs van Belgische middenvelder op'

    'Addertje onder het gras drijft transferprijs van Belgische middenvelder op'

    zondag 22 april 2018 om 10:32

    Dennis Praet is hot in de Serie A. De middenvelder is aan een sterk seizoen bezig bij Sampdoria en dat is ook de topclubs niet ontgaan.

    Zo zouden Juventus, Inter Milaan en Napoli geïnteresseerd zijn in de ex-speler van Anderlecht. De middenvelder lijkt geen al te dure vogel te zijn, want de Leuvenaar heeft een afkoopclausule van 26 miljoen euro in zijn contract te staan. Al schuilt er wel een addertje onder het gras, weet Het Laatste Nieuws.

     In de clausule staat namelijk ook dat de clausule enkel geactiveerd kan worden, als een club het bedrag van 26 miljoen euro meteen volledig kan betalen. Iets wat niet gebruikelijk is, meestal betalen dat soort bedragen in schijven over een aantal seizoenen. Als het tot een transfer zou komen, zou het zomaar kunnen dat het bedrag een pak hoger ligt dan 26 miljoen.  

    Poll

    Moet Roberto Martinez hem een kans geven?

    (190 stemmen)

    Plaats een reactie

    dakcota +4253
    zondag 22 april 2018 om 10:45
    zeeeeeeeeeeer sterk seizoen gespeeld. zeker een rodeduivel plaats verdient, meer dan witsel en defour
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 11:23
    Ik geef je gelijk over witsel maar met defour kan je niet vergelijken die speelde een uitstekend seizoen tot hij geblesseerd raakte
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4278
    zondag 22 april 2018 om 12:08
    Inderdaad. En Defour doet ook meer verdedigend werk. Praet speelt liever een tiental meter hoger. Praet zijn tijd komt nog wel. Voor het WK is het nog wat vroeg
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 13:26
    Misschien gewoon als bankzitter ik denk niet dat hij veel moet onderdoen voor witsel
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4278
    maandag 23 april 2018 om 00:01
    Spelen niet op dezelfde plaats... je kan geen appelen met peren vergelijken.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 08:37
    Dat is waar
    Vind ik leuk
    dakcota +4253
    zondag 22 april 2018 om 17:47
    ok ok, misschien gelijk, maar toekomstgericht toch meer op praet inzetten dan. ook al speelt ie iets hoger, we hebben naingollan voor erachter
    Vind ik leuk
    Diego A M +2950
    zondag 22 april 2018 om 17:06
    Heb de wedstrijd tegen juventus gezien. Het was precies of praet niet meespeelde.
    Vind ik leuk
    dakcota +4253
    zondag 22 april 2018 om 17:48
    ronaldo deed precies ook niet mee tegen juventus in de terugronde van de champions league... zegt niet zoveel he
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Addertje onder het gras drijft transferprijs van Belgische middenvelder op'