Coucke verstuurt niet mis te verstane sneer richting Van Holsbeeck

    Coucke verstuurt niet mis te verstane sneer richting Van Holsbeeck

    zondag 22 april 2018 om 07:30

    Marc Coucke zag zaterdag een matig Anderlecht tegen Racing Genk, het verloor dan ook met 2-1. De voorzitter lijkt niet meer te geloven in de titel en verwijst nog eens naar de slechte transferperiode.

    In de winter werd er weinig kwaliteit bijgehaald. Enkel Ryota Morioka, Kenny Saief en Lazar Markovic werden toegevoegd aan de kern. Op de bank zit Vanhaezebrouck met weinig mogelijkheden, en dat ziet Coucke ook.

    "Proficiat aan Racing Genk voor de verdiende overwinning. Dit is wat wij vreesden op 31 januari... maar we hebben onze middelen en gaan nog alles geven in de laatste vijf wedstrijden", kondigt hij aan. Door de overname mocht Herman Van Holsbeeck evenwel nauwelijks iets uitgeven, mede daarom is de kern nu zo smal.

    Plaats een reactie

    freeman +9162
    zondag 22 april 2018 om 08:14
    Eigen schuld, dikke bult .....!
    Vind ik leuk
    Lupo +357
    zondag 22 april 2018 om 09:33
    wie wou er dat er geen geld uitgegeven werd ?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 09:38
    Rudi Hellemans
    Coucke stop er aub mee met mensen met een Anderlecht hart aan te vallen en met uw achterbaks gedoe als er geen geld mag uit gegeven worden hoe kan je dan in godsnaam iets kopen en ten tweede Saief en Markovic zijn wel toptransfers denk ik en ten derde mijnheer Coucke betaal mijnheer Van Holsbeeck zijn ontslagpremie is uit of denk jij nu echt dat je iemand die zoveel voor Anderlecht gedaan heeft dat je die zomaar bij het groot vuil kan zetten in Oostende kan het misschien daar zit je met boeren en jaknikkens maar Anderlecht is een club van beleefde mensen en een elitecultuur met aanzien in heel Europa
    Vind ik leuk
    Brubru +3247
    zondag 22 april 2018 om 10:23
    Rudi, die laatste zin had je beter niet geschreven. Remember Nottingham...
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 20:43
    Haha je laatste zin is een reine onwaarheid. "Anderlecht is een club van beleefde mensen en een elitecultuur met aanzien in heel Europa".

    De grootste dikke nekken, de arrogantste personen en de meest medogenloze hersens vindr je in en bij Anderlecht. Algemeen geweten dat wat jij zegt net niet hun cultuur is. Coucke gaat er tenminste wat minder stijve en arrogànte houdingen inburgeren...
    Vind ik leuk
    CedricVDE +930
    zondag 22 april 2018 om 15:00
    Coucke heeft deels een punt. Er is niet genoeg versterkt in januari. De transfers die er gedaan zijn gaan wel goede transfers zijn. De mislukte wintermercato is ook deels de schuld van Coucke. Ook de manier waarop HVH is buitengesmeten is schandalig. Ik heb er zelf veel op afgegeven, maar zijn statistieken liegen niet. Verdiende zen aardig afscheid. Hopelijk kan Devroe hetzelfde palmares bereiken. Als ze Markovic kunnen houden volgend jaar en als ze nog gericht kunnen versterken, speelt Anderlecht volgend jaar kampioen. 100%
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:15
    Euhm schatjes
    Lees es duidelijk... Coucke geeft hier geen sneer, hij beschermt zelfs Van Holsbeeck door te beamen dat hij geen geld mocht uitgeven.
    Tsk tsk tsk duizenden roepers in een stadion weinigen die echt zien.

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Coucke verstuurt niet mis te verstane sneer richting Van Holsbeeck