Coucke reageert na nederlaag: 'Dit hadden we gevreesd op 31 januari'

    Coucke reageert na nederlaag: 'Dit hadden we gevreesd op 31 januari'

    zaterdag 21 april 2018 om 23:42

    Marc Coucke zal in zijn eerste maanden als voorzitter van RSC Anderlecht geen kampioen worden. Daar vreesde hij een paar maanden geleden al voor. Dat gaf hij zaterdag toe op Twitter. 

    Anderlecht verloor zaterdag met 2-1 van Genk. De felicitaties van Coucke gingen naar de Limburgers, maar de voorzitter weet ook waarom zijn ploeg verloor. 'Een te beperkte kern eist zijn tol', schreef Coucke. 'Dit hadden we gevreesd op 31 januari. De laatste vijf matchen gaan we nog alles geven.'

    Plaats een reactie

    zaterdag 21 april 2018 om 23:52
    Zou hij al stilaan beseffen dat hij een serieuze miskoop heeft gedaan?
    Alleen een financiele idioot investeert in een ploeg aan de afgrond.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3353
    zondag 22 april 2018 om 00:00
    Ploeg aan de afgrond? Grapjas, laatste 8 jaar 5 keer kampioen. En de vette jaren komen er nog aan.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2577
    zondag 22 april 2018 om 00:17
    Idd aan de afgrond. 5x kampioen en 30 miljoen euro schulden. Maw terug opnieuw beginnen van 0.0. Trouwens je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
    Vind ik leuk
    dakcota +4335
    zondag 22 april 2018 om 00:25
    heerlijk hoe blauwzwarte boeren na een verlies van hun concurrent nog altijd met belachelijke uitspraken afkomen... ook al zijn julliie dit keer kampioen, nog altijd zoveel schrik voor de toekomst, arme boeren toch
    Vind ik leuk
    freeman +10979
    zondag 22 april 2018 om 09:02
    idd waren HEEL DURE titels !
    Vind ik leuk
    freeman +10979
    zondag 22 april 2018 om 09:01
    Vette jaren ? laat ons lachen !
    Vind ik leuk
    Vdv +55
    zondag 22 april 2018 om 06:20
    Miskoop.......jongen, Coucke weet heel goed waar hij mee bezig is. Die man weet goed genoeg waar hij geld uit kan halen.
    Vind ik leuk
    freeman +10979
    zondag 22 april 2018 om 09:03
    Ja, ..... Anderlecht zal HEM wel geld moeten opbrengen !
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 09:43
    Coucke is nu eenmaal een hipocriet, weet nog goed zn tweet van als gino caen naar anderlecht ging.. "raar wereldje dat voetbal... Nu al transfers van fysical coaches.." was dat nu niet net die gino caen die hij zelf weg geplukt heeft bij kortrijk? Net zoals vanderhaeghe, en de helft van de spelers, niks tegen anderlecht en de spelers enzo he maar dat vind ik nu eenmaal hypocriet
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14434
    zondag 22 april 2018 om 13:49
    Het is niet omdat je van quasi nul begint dat er geen beginnen aan is he. Een nieuwe wind kan wonderen doen. Goed beleid is daarin een mooie eerste stap.
    Vind ik leuk
    maverick +183
    zaterdag 21 april 2018 om 23:56
    Correct! We kijken naar volgend seizoen. De concurrentie zal na dit seizoen een tijdje geen kampioen meer kunnen spelen :-)
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 00:00
    Jullie geloven echt dat Couckie echt met miljoenen gaat smijten he?
    Geloof maar niet dat jullie plots het Man City of PSG van Belgie worden.
    Hij is nu al bezig om 2e handjes te kopen van KVO, Eupen,...
    Vind ik leuk
    ROBSON +2577
    zondag 22 april 2018 om 00:28
    Yup met makarenko en co los kampioen. Maar wel zonder sels,trebel,kara,dendoncker,.....Denk je nu echt dat koekjesbakker bovenop de 100 miljoen die hij nu al investeerde verder de geldbeugel zal openen? Had een abonnement op club,heeft zijn hart in Oostende en is in een hell hole terechtgekomen. Jullie clubje of wat er nog van overblijft zal snel weer te koop staan .
    Vind ik leuk
    Diego A M +3353
    zondag 22 april 2018 om 00:43
    Dat is wat men noemt uw wensen voor werkelijkheid nemen..
    Vind ik leuk
    Boerken +6840
    zondag 22 april 2018 om 14:34
    Alles is nog wat koffiedik kijken nu , maar in 123 zal het toch ook niet zijn denk ik, en wat heb je eraan als je geen concurrentie meer hebt ?
    Vind ik leuk
    Diego A M +3353
    zondag 22 april 2018 om 16:29
    Dat is waar. Als er geen concurrentie meer zou zijn, zijn er ook geen discusses meer. Dan is de lol er ook vanaf.
    Vind ik leuk
    Vdv +55
    zondag 22 april 2018 om 06:23
    Inderdaad, dat clubke zal terug te koop staan....maar ook verkocht worden met veel winst voor Coucke.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 07:39
    Met een gigantisch verlies bedoelt ge. Na de verkoop van RSCA, moet couckiemonster echt koekjes gaan bakken om nog een nagel te hebben om aan zijn dik gat te krabben
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 07:40]
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    zondag 22 april 2018 om 11:16
    Dat is een gevaarlijke uitspraak. Op termijn zal je gelijk halen want met geld koop je alles maar onmiddellijk rendement hangt van veel af. Weet je nog toen Cordier voor miljoenen investeerde in KVM, het eerste jaar bleven ze met moeite in eerste.
    Ook andere ploegen zullen niet stil zitten en zonder CL of grote inkomsten uit uitgaande transfers komen er weer een paar tientallen miljoenen verlies bij. Volgens Coucke zelf was de schuld zonder verkoop Tielemans en inkomsten CL ongeveer 50m groter geweest. Coucke zal dus eerst moeten zorgen dat de uitgaven beperkt worden want CL halen wordt moeilijk. Vorig boekjaar 104m inkomsten waaronder meer dan 50m Cl/transfers en meer dan 100m uitgaven.
    Begin er maar aan als die 50m inkomsten wegvallen en je een quasi nieuwe ploeg moet kopen.
    Vind ik leuk
    Gimini +559
    zondag 22 april 2018 om 14:07

    Droom verder....lol
    Vind ik leuk
    vanhimst +916
    zondag 22 april 2018 om 00:09
    dat hebben we helemaal te danken aan Herman die in de winter geen enkele versterking binnengehaald heeft , ben blij dat hij weg is hopelijk doet zijn opvolger het beter
    Vind ik leuk
    firedwarf +3045
    zondag 22 april 2018 om 00:15
    kunt niks binnenhalen als ge geen geld hebt eh afterall if you pay peanuts you get monkeys...
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 00:19
    Nee, dit is de fout van die seniele ouwe zak genaamd vdstock. Hoe lomp moet ge zijn om midden van het seizoen en vlak voor transfermercato de boel te verkopen?
    HVH is in de impasse gedwongen, want hij kan enkel besteden wat vdstock hem aangeeft. Maar vdstock heeft rap rap de boel verkocht om toch maar een fatsoenlijke frank te krijgen voor een club die geen waarde meer had en dan te hopen dat Coucke dan al zou investeren in de winter. Maar dit is niet gebeurd. Dus de fout ligt bij vdstock en coucke die niet wilden investeren in de wintermercato.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2577
    zondag 22 april 2018 om 00:30
    Idd.
    Vind ik leuk
    freeman +10979
    zondag 22 april 2018 om 09:08
    Wel " boter bij de vis " nodig om versterkingen binnen te halen ! Herman had zelfs geen " margarine " .....
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14072
    zondag 22 april 2018 om 00:37
    Weer Noord-Koreaanse taferelen hier in de reacties.
    Vind ik leuk
    Toca +33304
    zondag 22 april 2018 om 01:26
    Met zo'n belachelijke mensen zitten wij op dit forum
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4566
    zondag 22 april 2018 om 01:49
    Amen
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 07:46
    Genkenaar 2708 en robson zitten in elkaars poep kan ni anders .
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 10:40
    Mss wel, willen eens weten hoe het voelt als anderlechtsupporters elke match in de reet van de arbiters zitten.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 10:57
    Stap op naar een andere sport , ge leeft en ademt voetbal niet .Aleen maar RSCA en arbiters afkafferen (Genk verdient zon supporters zoals u niet)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws