VAR opnieuw onder vuur: 'Dit kan ook alleen maar tegen Anderlecht'

    VAR opnieuw onder vuur: 'Dit kan ook alleen maar tegen Anderlecht'

    zaterdag 21 april 2018 om 22:04

    Bij een 2-1 stand in Genk - Anderlecht zag de ref een overtreding van Leander Dendoncker. Hij floot voor een strafschop, maar kwam daar na het bekijken van de beelden op terug. De bal ging dus niet op de stip voor de thuisploeg. Heel wat fans begrepen daar niks van. 

    Poll

    Was het een strafschop?

    (1169 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rebel +369
    zaterdag 21 april 2018 om 22:13
    Hij raakt hem niet, nooit penalty,als dit penalty moest zijn heb je er 100 per wedstrijd
    Vind ik leuk
    Brubru +2384
    zaterdag 21 april 2018 om 22:39
    Welk merk van TV heb jij ? Hij raakt de speler wel maar het was geen penalty.
    Vind ik leuk
    Johnmor +258
    zondag 22 april 2018 om 10:02
    Dus als ik je een schouderklopje geef heb ik je zogezegd je graf ingeklopt en moet ik in de cel. Wa voor zever is da nu. Da Belgisch voetbal wordt naar de kloten geholpen door al die onozelheden. Scheidsrechters, media en sociale media. Allemaal schuld aan die toestanden.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 00:13
    Ok dan stel ik voor dat Anderlecht er vanaf nu 100 tegen krijgt per match. Dat zal zo ongeveer wel kloppen met de niet gegeven strafschoppen in jullie voordeel
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 22:14
    Ja ,als dat penalty was dan ben je wel echt anti Anderlecht
    En dan die 2 Pipo’s in de studio de koninck en laine ,die beweren dat het penalty is....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Shredder +2071
    zaterdag 21 april 2018 om 22:14
    Als dit geen penalty was, was de duw van Nakamba geen fout.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 22:26
    Man man man....
    Echt waar arm schaap!
    Vind ik leuk
    ROBSON +1178
    zaterdag 21 april 2018 om 23:05
    Was ook geen fout van nakamba. Niemand maar dan ook niemand maakte een probleem van de penaltyfout op diaby omdat het al 3-0 stond maar waar was de var dan?......juist....nergens.maaaaaaar oweeee het kleine duwtje van nakamba. Goed geprobeerd mauve bond maar laat het de resterende wedstrijden achterwege aub want na 5x valt het wel erg op.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3615
    zaterdag 21 april 2018 om 22:19
    Hier word je toch ziek van! Zageventen.
    Mss dat ze beter de beelden op een groot scherm laten zien want anders gaan de kindjes altijd blijven zagen
    Vind ik leuk
    Toca +26884
    zaterdag 21 april 2018 om 22:25
    Zelfs met een groot scherm gaan de kindjes zagen.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3615
    zaterdag 21 april 2018 om 22:33
    Waarschijnlijk wel. Genk wel verdiend gewonnen. Al moet Bruno die bal altijd binnenleggen.
    En Sels moet die eerste bal ook altijd hebben. Maar we kwamen er aanvallend niet echt aan te pas.
    Ik hoop nu vooral op die tweede plaats en dat die van Brugge geen kampioen spelen tegen ons. Dat ze maar een week langer wachten
    Vind ik leuk
    ROBSON +1178
    zaterdag 21 april 2018 om 22:43
    Kan ik mee leven.
    Vind ik leuk
    vampire81 +786
    zondag 22 april 2018 om 02:31
    de grote van het scherm maakt helemaal niks uit, of het nu een scherm zou zijn van 30cm of van 30m, het zou nog altijd goed te zien zijn dat dendoncker de speler van genk intentioneel aanloopt om zeker te zijn dat die speler niet voor gevaar zou kunnen zorgen, had dus terecht penalty moeten zijn

    maar genk had zelfs eerder in de 2e helft al een penalty moeten hebben voor een duwfout op trossard na een voorzet naar hem toen het nog 1-1 stond

    2 keer een overtreding en dus 2 keer penalty en doch geen van beide werd gegeven, wat een verrassing zeg, of toch weer net niet want dat blijkt de normale gang van zaken te zijn als het anderlecht betreft, heel frequent voorkomende zeer opzichtige foute beslissingen altijd in hun voordeel
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3615
    zondag 22 april 2018 om 02:35
    Ik raad u aan om zelf voor scheidsrechter te gaan. Weet toch alles beter
    Vind ik leuk
    Brubru +2384
    zaterdag 21 april 2018 om 22:35
    Het was geen penalty. Maar voor een andere ploeg zal de VAR niet tussenkomen. In het voordeel van Anderlecht (tegen Club, nu weer) wel, in het nadeel nooit (zie ZW, zie Charleroi).
    Daarbij waren er weer een aantal die tussenkomst van de VAR vroegen waar als ik me niet vergis altijd geel moet volgen. Niet dus.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Diego A M +2268
    zaterdag 21 april 2018 om 22:44
    Tegen een andere ploeg moest de Var niet tussenkomen want dan fluit de réf geen penalty
    Vind ik leuk
    vampire81 +786
    zaterdag 21 april 2018 om 22:41
    en weeral doet de arbitrage er echt alles aan om anderlecht een gunstig(er) resultaat cadeau te doen, dit is natuurlijk geen verrassing meer want dat doen ze al heel de PO door, hun 2 overwinningen zijn er dan ook totaal niet verrassend puur alleen gekomen door arbitraal ingrijpen

    nu wat de penalty betreft, dedoncker loopt hem vrijwillig aan met de bedoeling dat de genkspeler zeker niet gevaarlijk zou kunnen zijn, dus had wel degelijk gegeven moeten worden
    Vind ik leuk
    Diego A M +2268
    zaterdag 21 april 2018 om 22:46
    Gij moet precies ook niet gedronken hebben om te zeveren.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +602
    zondag 22 april 2018 om 12:42
    Na Wat ik hier lees AM denk ik dat ge nogaltijd niet nuchter bent sinds nieuwjaar want u club komt maar ni dichter bij en daarom kunt ge dit alles niet meer vatten dat gaat nogal ne kater zijn als ge eenmaal nuchter wordt hahaaaa
    Vind ik leuk
    Diego A M +2268
    zondag 22 april 2018 om 14:06
    Amaai en dat gezever allemaal in 1 zin.
    Vind ik leuk
    Dirk H +1943
    zaterdag 21 april 2018 om 23:10
    Blijkbaar hebt ge de eerste 2 minuten dan niet gezien
    Vind ik leuk
    ROBSON +1178
    zaterdag 21 april 2018 om 22:42
    De 4 analisten op play sports en de ref vonden het zuiver penalty. Nu ja ook teo moet weer rood krijgen. Dit en de vorige 4 fases in het voordeel van Anderlecht bewijst dus alles. Anderlecht=var=bond=maffia .nu ja het is wat het is . Een verdiende overwinning alleen was 4-1 juister geweest.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Roach +560
    zaterdag 21 april 2018 om 22:48
    Dat zijn dezelfde analisten die hier al weken worden uitgescholden voor het achterlijkste dat Moeder Natuur ooit uitgespuwd heeft, omdat ze onder andere die penalty tegen Genk ook correct vonden... Just saying...
    Vind ik leuk
    ROBSON +1178
    zaterdag 21 april 2018 om 23:00
    Om eerlijk te zijn ik vond het geen penalty.
    Vind ik leuk
    maverick +46
    zaterdag 21 april 2018 om 23:18
    Je kan het ook anders stellen, tegen anderlecht wordt er veel te snel penalty gefloten! Nu in de po, kan men beroep doen op de var, terecht !
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11273
    zaterdag 21 april 2018 om 23:42
    Dit vond ik nu ook totaal geen strafschop. Terechte beslissing.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 00:25
    Wat een dwaze reactie ook weer dat dit alleen bij rsca kan
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 03:57
    ach stop nu toch eens allemaal met dat gezever, het is ons toch allemaal al opgevallen, als het in nadeel van anderlecht is dat var tussen komt, is het in hun voordeel komt de var er niet tussen, en daar moet je allemaal eerlijk in zijn, dat zie die var maar gauw afschaffen, nog ff en 1 helft gaat 30 minuten langer duren, alleen door die var al.....
    Vind ik leuk
    Hhti +767
    maandag 23 april 2018 om 15:23
    Teo maakt DEZELFDE fout in Charleroi en krijgt hier zelfs penalty voor ipv van fout tegen hem! Tja dan moet je toch niet gaan neuten, aub zeg!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VAR opnieuw onder vuur: 'Dit kan ook alleen maar tegen Anderlecht'