Sels opnieuw in de fout, Anderlecht vroeg op achterstand: 'Stuur hulp'

    Sels opnieuw in de fout, Anderlecht vroeg op achterstand: 'Stuur hulp'

    zaterdag 21 april 2018 om 20:40

    Na twee minuten spelen kwam KRC Genk dankzij Dieumerci Ndongala zaterdag al op voorsprong tegen RSC Anderlecht. Bij het doelpunt zag Matz Sels er niet goed uit. Net zoals tegen Standard ging hij met zijn benen in plaats van met zijn handen naar de bal. Vlak voor de goal was er een opmerkelijke scheidsrechtersbal, waarbij Genk profiteerde van een onoplettend Anderlecht. 

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +12722
    zaterdag 21 april 2018 om 20:53
    T is al rechtgezet.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2863
    zaterdag 21 april 2018 om 21:06
    Rechtgezet..er staat maar 1 ploeg op het plein...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 21:58
    Welke ploeg
    Vind ik leuk
    t757498 +584
    zaterdag 21 april 2018 om 21:26
    Zo iets mag nooit gebeuren en dit voor de tweede keer na elkaar Dit kan meespelen voor de tweede plaats zo domme fouten maken .Doen zijn handen pijn of wa
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12710
    zaterdag 21 april 2018 om 21:09
    Pijnlijk fout alweer..
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2863
    zaterdag 21 april 2018 om 21:22
    En eigenlijk identiek als tegen Standard..en dat op een paar dagen. Heel vreemd dat hij 2x met de voet gaat in zo`n fase..
    Nu, als het zo verder gaat moet Genk altijd winnen..maarja,laat dat nu net het probleem zijn
    Vind ik leuk
    t757498 +584
    zaterdag 21 april 2018 om 21:23
    Sels heeft blijkbaar niet geleerd uit zijn fout tegen Standard .Wederom in de fout door die bal te willen wegtrappen. Dit kost ons een punt tegen Standard en mss ook tegen Genk .
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 april 2018 om 21:56
    Hein heeft hem dat zo geleerd.
    Vind ik leuk
    ROBSON +1814
    zaterdag 21 april 2018 om 22:59
    Alleen doet Hein het met zijn buik.
    Vind ik leuk
    t757498 +584
    zaterdag 21 april 2018 om 22:58
    Genk verdiend gewonnen ,maar Sels met zijn fouten verspeeld mss wel de tweede plaats voor Anderlecht
    Vind ik leuk
    THOR4ever +952