Vanhaezebrouck neemt Teodorczyk in bescherming: ''Herinnert zich de match niet''

    Vanhaezebrouck neemt Teodorczyk in bescherming: ''Herinnert zich de match niet''

    vrijdag 20 april 2018 om 14:41

    Anderlecht liep deze week averij op in de titelrace door met 2-1 onderuit te gaan bij Standard. Na de match kreeg vooral spits Lukasz Teodorczyk een lading kritiek over zich heen als gevolg van een waardeloos optreden. De Pool lijkt daar een goed excuus voor te hebben.

    Hein Vanhaezebrouck gaf vrijdagmiddag een persconferentie, waarbij het slechte spel van Teodorczyk niet onbesproken kon blijven. Vanhaezebrouck laat echter weten dat Teodorczyk last van zijn sinussen had, waardoor hij absoluut niet fit op het veld stond. ''Teo voelde zich niet goed'', aldus Vanhaezebrouck.

    De oefenmeester liet ook weten dat Teodorczyk zich ook besefte dat zijn ploeg niets aan hem had op Sclessin. ”‘We speelden met tien’, zei hij me. En ook gaf hij toe dat hij, door de omstandigheden, nérgens was. Hij herinnert zich de match zelfs niet'', doet Vanhaezebrouck een opmerkelijke uitspraak.

    Volgens de oefenmeester is Teodorczyk zelfs een twijfelgeval voor de verplaatsing naar Racing Genk, die zaterdag al op het programma staat. Achter de naam van Sven Kums en Lazar Markovic staat eveneens een vraagteken.

    Lees ook: Joos ziet storende factor bij Anderlecht: "Hij is het zelf ook beu"

    Plaats een reactie

    Toca +26807
    vrijdag 20 april 2018 om 14:44
    Hoe zwaar kan je last hebben van je sinussen..
    als je zelfs heel matchen vergeet.
    Vind ik leuk
    gothog +235
    vrijdag 20 april 2018 om 14:49
    Ik weet niet welke medicamentjes ie gepakt heeft, maar zou ze ook in mijn pillendoos willen hebben.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +4780
    vrijdag 20 april 2018 om 15:15
    Kan hoor, het bekentste medicijn is sinutab. Dit is echter evengoed een zware pijnstiller dus als hij er hier iets te veel van op korte tijd heeft gepakt kan dit effectief gevolgen hebben.op het geheugen.
    Vind ik leuk
    DDT +1947
    vrijdag 20 april 2018 om 15:57
    Ik kan er persoonlijk over meespreken dat dit kan. De mensen lullen er verder maar op los
    Vind ik leuk
    Zetterberg +5984
    vrijdag 20 april 2018 om 19:05
    Pas op, daar kan je ellendig van zijn, maar dat is toch de verantwoordelijkheid van Hein, niet? Stel geen speler op als je weet dat niets waard is. Of spreekt hij niet met zijn spelers.
    Een dauda moet toch beter zijn dan een zieke Teo? Niet? In geval van Ganvoula twijfel ik ;)
    Vind ik leuk
    Toca +26807
    vrijdag 20 april 2018 om 19:33
    Dauda is geblesseerd he voor de rest van het seizoen dus is er allee n Teo of onze goede vriend Ganvoula.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +5984
    zaterdag 21 april 2018 om 13:53
    Had no idea, sorry
    Vind ik leuk
    camargue +315
    vrijdag 20 april 2018 om 14:46
    Moeten we ons opnieuw zorgen beginnen maken om Teo? Ik heb ook last van de "pollen" maar weet nog wel waar ik mee bezig ben ...
    Vind ik leuk
    larédo +1199
    vrijdag 20 april 2018 om 14:56
    Altijd al gedacht dat er een verband was tussen Alzheimer en Sinusitis. Geniaal Hein ..
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:02
    Hahaha grandioos!! Twordt altijd maar beter en beter met onzen Hein!! Niet te schatten die gast...
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1468
    vrijdag 20 april 2018 om 15:05
    Als je denkt alles gehoord te hebben, krijg je dit. Ongelooflijk. Als Sa Pinto een clown is, is den dikke een gigantisch pretpark.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:09
    En waarom, beste Hein, heb je hem dan opgesteld?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +4780
    vrijdag 20 april 2018 om 15:17
    We hebben niks beter...
    Tenzij je jeugd zou nemen maar die krijgen niet echt de kans voorin (mss dat hun eigen hangende titel hier iets met te maken heeft?)
    Vind ik leuk
    Dirk H +1943
    vrijdag 20 april 2018 om 15:26
    Ne 50% fitte Teo is altijd beter dan ne 200% fitte Ganvoula
    Vind ik leuk
    Toca +26807
    vrijdag 20 april 2018 om 15:40
    Een teo met 1 been is beter dan Ganvoula. Iedereen is beter dan Ganvoula:-)
    Vind ik leuk
    SD +4739
    vrijdag 20 april 2018 om 15:32
    En als men dat niet gelooft zal Hein een andere vertellen
    Vind ik leuk
    Carola +245
    vrijdag 20 april 2018 om 15:35
    Waarom stel je hem dan op ook niet erg slim hé heinkie
    Vind ik leuk
    Brubru +2384
    vrijdag 20 april 2018 om 15:45
    Altijd al gedacht dat Teo iets nam (die blik jongens) en nu is dat bevestigd:-)
    Vind ik leuk
    Makke53 +255
    vrijdag 20 april 2018 om 16:18
    Den Teo moet spelen, hij moet nog iets opbrengen. Voor de rest vuilbak.
    Vind ik leuk
    Riddlin +1191
    vrijdag 20 april 2018 om 16:19
    Haha, geweldig, zijn neus voor goals zat verstopt!! :D
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 16:35
    Altijd al gedacht dat er niets van verstand zat in die lelijke magere Poolse piet Hein... geef hem een zeis en je ziet geen verschil meer...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 17:11
    met of zonder medicament. hij raakt toch geen bal morgen tegen aido.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanhaezebrouck neemt Teodorczyk in bescherming: ''Herinnert zich de match niet''