'Verhaeghe zit rond de tafel met club uit Eredivisie'

    'Verhaeghe zit rond de tafel met club uit Eredivisie'

    vrijdag 20 april 2018 om 11:52

    Bart Verhaeghe kan dit seizoen mogelijk zijn tweede titel pakken bij Club Brugge, maar zijn voetbalhonger is nog lang niet gestild. Nu zou hij ook over de grens kijken.

    Verhaeghe zou volgens Voetbal International plannen hebben om de Eredivisie-club Roda JC over te nemen. Die club verkeert momenteel in degradatienood. Huidig eigenaar Frits Schrouff wil zijn aandelen graag verkopen. Verhaeghe is geïnteresseerd om dat volledige pakket over te nemen.

    Het is geen geheim dat Verhaeghe al een tijdje zoekt naar een eventuele tweede club. In Zwitserland probeerde hij eerder al de eersteklasser Lausanne Sport over te nemen, maar dat liep op een sisser af. Hij werd ook al gelinkt aan Slask Wroclaw (Polen) en Lyngby (Denemarken).

    Update: Inmiddels heeft Verhaeghe ook zelf gereageerd: hij benadrukt dat het om verkennende gesprekken gaat.

    Plaats een reactie

    SD +4723
    vrijdag 20 april 2018 om 11:56
    Er valt blijkbaar veel geld te verdienen met het voetbal.
    Vind ik leuk
    ketje55 +2121
    vrijdag 20 april 2018 om 12:00
    Vooral als je bijklust als videoref ;-)
    Vind ik leuk
    BS90 +3484
    vrijdag 20 april 2018 om 12:02
    En het helpt als je daarvoor al 300 miljoen euro op de rekening had :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 12:20
    U niet laten doen. Met wat jij op je rekening hebt kun je hem aftroeven
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 12:21
    Manneke pis heeft uit de biecht gesproken. Hij klust er ook bij .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 12:29
    Je moet niet jaloers zijn op de voorzitters van RSCA en FCB. Werk even zo hard als hen en investeer ook in voetbal
    Vind ik leuk
    freeman +7298
    vrijdag 20 april 2018 om 12:10
    Zou mooie zaak kunnen zijn voor Club !
    Daar rustig spelers laten rijpen om ze daarna naar Club te halen !
    Vind ik leuk
    Lunam +918
    vrijdag 20 april 2018 om 12:21
    Of omgekeerd :-)
    Vind ik leuk
    Drekovic +7598
    vrijdag 20 april 2018 om 13:32
    Dat is de toekomst , zie maar naar Faes en Van Camp die hebben dit seizoen stappen gezet die ze bij de reserven van hun club nooit hadden kunnen zetten
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +602
    vrijdag 20 april 2018 om 12:40
    Dat geeft aan hoe paarse sup gefrusteerd zijn ze dachten al dat het couckenback was na hebben we toch ook ne man met geld zeker en weer ne titel ondanks alle tegenkanting van de var
    Vind ik leuk
    dakcota +3411
    vrijdag 20 april 2018 om 12:52
    waar praat jij over? coucke is nog niet eens echt begonnen
    Vind ik leuk
    AzEz86 +4776
    vrijdag 20 april 2018 om 13:00
    om nog maar te zwijgen over die "tegenkantingen" van de VAR waar hij het over heeft...
    Vind ik leuk
    joris II +95
    vrijdag 20 april 2018 om 14:23
    Toch raar, nog niet eens begonnen en huj heeft al 2 sterkhouders buiten gekieperd. Wat zal dat zijn als hij echt begonnen is
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    VaSy +389
    vrijdag 20 april 2018 om 15:15
    Dakcota, de eerste zin van zijn reactie laat al zien wat zijn bedoelingen zijn.. beetje ruzie komen maken.

    We kunnen alleen maar blij zijn met zo'n nieuws. Belgische eigenaars die in het buitenland clubs kopen.. kan alleen maar goed zijn voor het Belgisch voetbal :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +5980
    vrijdag 20 april 2018 om 13:13
    Brugge is dan ook sterk genoeg, ondanks alle tegenkantingen van de bond, refs, analisten, pers, voorzitters van andere ploegen en de VAR!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:22
    Leve de blauwzwartegeelzwarte bond !
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +602
    vrijdag 20 april 2018 om 12:57
    Alert blijven he dakc hij heeft toch al beslissingen genomen met aankoop van een speler en zie de frustratie is er al weer
    Vind ik leuk
    dakcota +3411
    zaterdag 21 april 2018 om 07:44
    Hij heeft er al 2 gekocht.. en dat brengt en,kel tevredenheid, geen frustratie. dat dit seizoen niets meer te rapen viel wisten we al van voor hij nog maar beslist had anderlecht te kopen :pdan kan je toch niet gefrustreerd zijn. we spelen nog altijd 1 keer kampioen op 2 jaar tijd, zelfs met dit seizoen erbij.. lijkt me iets om trots op te zijn toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:15
    Joepie : de nederlandse voetbalbond gaan we nu ook in onze zak hebben.
    Laat de BENE liga maar komen !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Verhaeghe zit rond de tafel met club uit Eredivisie'