Club Brugge evenaart record van Anderlecht tijdens Play-Off 1

    Club Brugge evenaart record van Anderlecht tijdens Play-Off 1

    donderdag 19 april 2018 om 22:52

    Club Brugge heeft donderdagavond zwaar uitgehaald tegen Charleroi. De leider in de Jupiler Pro League won met 6-0 en evenaart daardoor een record van aartsvijand RSC Anderlecht.

    De 6-0 zege van Blauw-Zwart is namelijk een evenaring van de grootste overwinning in Play-Off 1. Het record was tot nu toe in handen van Anderlecht. Paars-wit won op 28 maart 2010 met 6-0 tegen Zulte Waregem.

    Club Brugge won donderdagavond makkelijk van Charleroi dankzij doelpunten van Wesley (2), Diaby, Vormer, Vanaken en Refaelov. Door deze overwinning nemen de Bruggelingen een stevige optie op de landstitel.

    Lees ook: Club Brugge neemt stevige optie op landstitel na galawedstrijd tegen Charleroi

    Plaats een reactie

    Rebel +369
    donderdag 19 april 2018 om 22:56
    Club Brugge won donderdagavond makkelijk van Charleroi dankzij doelpunten van Wesley (2), Diaby, Vormer, Vanaken en Refaelov.

    Was dat niet iets te gemakkelijk ?????????????????????????????
    Vind ik leuk
    Vlaming +723
    donderdag 19 april 2018 om 23:00
    Jaloers ?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 23:03
    Charleroi is play off 1 onwaardig....
    Nu bayat buiten ligt op Anderlecht!
    Triestig ploegske
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 23:24
    club wordt kampioen maar deze overwinning niet overschatten. net als ik zei toen anderlecht jullie klopte. de 2 waardemeters zijn enkel standard en genk. enige 2 ploegen die elke match op niveau speelden in deze playoffs.
    Vind ik leuk
    Boerken +5729
    vrijdag 20 april 2018 om 08:31
    Jullie hadden nogthans niet zoveel over tegen hun , maar was wel op verplaatsing
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 10:11
    charleroi is echt leeg. genk en standard zijn enige 2 ploegen die brugge kunnen pijn doen. dat was in heenmatch ook al duidelijk en in de reguliere competitie ook. maar brugge wordt natuurlijk kampioen en verdiend.
    Vind ik leuk
    Boerken +5729
    vrijdag 20 april 2018 om 10:13
    En toch kunnen ze nog hier en daar punten belangrijke punten pakken .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge evenaart record van Anderlecht tijdens Play-Off 1