Club Brugge-speler maakt grote indruk: 'Wereldklasse, een pure diamant'

    Club Brugge-speler maakt grote indruk: 'Wereldklasse, een pure diamant'

    donderdag 19 april 2018 om 21:45

    Club Brugge heeft Sporting Charleroi van de mat geveegd, op een kwartier van het einde staat het al 4-0. Krépin Diatta maakte zijn debuut als basisspeler en maakte veel indruk. Heeft Dion Cools een probleem?

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +11274
    donderdag 19 april 2018 om 22:26
    En dat voor een 18-jarige, knap!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 23:01
    Had 't vorige keer direct gezien en gemeld dat daar iets in zit! Das goud in onze handen. Housen zo lang mogelijk!
    Vind ik leuk
    Rebel +369
    donderdag 19 april 2018 om 23:04
    Yes weer een gouden klomp volgend jaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 02:40
    Klomp?! Het bij on net de zelfde schoen en waarde als dat ene van mauve is of eender welk team de speler hem heeft verdient. War respect mag wel. Wij zijn boeten maar toch hazen jullie bestuur achter onze betere of zelf betere ex- CLUB spelers. Eens een boer altijd een boer. Zoals wij is er maar 1 club. Zelf in slechte tijden was ons stadion uitverkocht. Het wordt zelfs te klein....
    Vind ik leuk
    Goaltje +247
    vrijdag 20 april 2018 om 08:35
    Dronkenmansschrijfsels.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 22:56
    @goaltje wss op een smartphone rap getypt, grammar nazi. En het is ook zo, in Club's slechtste tijden waren de matchen idd telkens uitverkocht ook, we zijn geen successupps. Dus als wij kampioen worden, voelen we ons 1000 maal beter dan als jullie dat worden.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Goaltje +247
    zaterdag 21 april 2018 om 22:44
    Eeeuh ... ik supporter ook wel voor club he. Nazi ???
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 23:24
    Komaan iedereen,drijven is goed overdrijven is niet goed. Krepin deed het goed tot zeer goed per momenten maar maak er nog wereldtopper van. Er zit zeker iets in dus laat ons hopen dat het er verder uit mag komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 00:37
    Goeie volledige match gespeeld en getoond dat hij surplus kan worden, gezien spelend als rechter-en linker wingback.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 01:26
    Diatta kan overal rechts links. Maakt hem niets uit. Snel en sterk. Moet nog evolueren... ik bedoel blijven duren want in het begin Dennis en Wesley waren dat ook maar nu blijkt wanneer ze zin hebben. En zo werkt voetbal niet. Dion is een goede speler. Nu begint hij sinds paar weken het af te laten. Volgen mij is hij er door. Begrijpelijk PO is kapotmakkerij voor alle teams. En dan goei 1.5 maand later begint het op opnieuw. CL VOORRONDES, EL VOORRONDES. NATIONALE VOETBAL .... VEEL RECUPERATIE TIJD IS ER NIET. EN DZT DAN NA ZO'N COMPETIE EN PO
    Vind ik leuk