Club Brugge-fans zijn woedend: Steek die VAR maar in je gat

    Club Brugge-fans zijn woedend: "Steek die VAR maar in je gat"

    donderdag 19 april 2018 om 21:15

    Club Brugge leidt bij de rust met maar liefst 3-0 tegen Sporting Charleroi. Het had 4-0 kunnen zijn, maar de tweede goal van Ruud Vormer werd afgekeurd op basis van videobeelden. Bizar genoeg snapt niemand waarom...

    Plaats een reactie

    Shredder +2564
    donderdag 19 april 2018 om 21:21
    VAR, de grootste flauwekul van het Belgische voetbal. Laat ons mensen die nog blinder zijn dan de scheidsrechters op het veld in een busje steken en over wedstrijden beslissen.

    Steek het diep in uw gat.
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    donderdag 19 april 2018 om 21:23
    Toch triest om zo te zagen bij een 3-0 voorsprong en goede eerste helft.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 21:55
    Wij hebben ook geen andere reden om te zagen, dat scheelt :-)
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    donderdag 19 april 2018 om 21:58
    Daarom dat de twitteraars hier geen zever over moeten maken. T was een zuivere goal uiteraard maar t was toen ook al 3-0. Wat is er trouwens nog van Charleroi overgebleven de laatste maanden.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 22:02
    Bwah, stoort mij niet. T is 5-0, en we spelen goed, dus ik ga alleszins niet zagen. Twitter is altijd zever
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 23:43
    moet er een onderscheid gemaakt worden tussen VAR situaties op basis van de stand die het op dat moment is?
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    vrijdag 20 april 2018 om 00:04
    Triest om zoiets af te keuren !
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 01:33
    Blijf gelijk. Dat is nu principe en eerlijkheid. Het moest niet.... het deerde niet. Maar het zegt ook weer meer over de VAR
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    vrijdag 20 april 2018 om 08:39
    Dat is zever toca , al was Het 10-0 dit had nooit mogen afgekeurd worden , heb de beelden thuis nog eens bekeken. Stel dat het 0-0 was was het weer de var die de krantenkop haalde
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    vrijdag 20 april 2018 om 09:38
    Tja, nochtans las ik hier onder de Brugge fans geen eensgezindheid. en ik hieronder gisteren al schreef dat het voor mij ook een goal was..
    Het verschil is dat het bij 0-0 belangrijk was, nu niet.
    Vind ik leuk
    BS90 +4253
    donderdag 19 april 2018 om 21:25
    Titel van dit artikel klinkt als een hit van Willy Sommers
    Vind ik leuk
    ketje55 +2097
    donderdag 19 april 2018 om 21:35
    Opperstrontboer Bart Verhaeghe is de VAR in Brugge en die moet zijn eigen in zijn gat steken. Die moet nogal een hol hebben den homo!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 21:56
    Jij bent nogal geinteresseerd in het hol van onze voorzitter me dunkt. Vuil manneke
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 21:56]
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    vrijdag 20 april 2018 om 08:40
    Moeten we hem niet aangeven ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 01:37
    Heb je uwe pipo al eens bekeken. Die hebben naar de kapper gestuurt. En een deftiger kostuum aangedaan maar wel veel te groot. Jongens toch. Klein geestige mauve jankers.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +976
    vrijdag 20 april 2018 om 08:56
    Het niveau van jouw reactie is zowat gelijk aan het spel van Anderlecht... ondermaats! Ik zie heel zelden een reactie van jou op een Club topic die geen scheldwoorden bevat, echt wel een teken van zwakte... ook de onzin die jij uitkraamt doet me vermoeden dat jij volgend seizoen de hoofdrol zal spelen in het nieuwe seizoen van "tytgat chocolat"
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +973
    donderdag 19 april 2018 om 21:35
    Ja toca ge begint uit uw rol te vallen he ge begint nu ook te zagen en een goal af keuren na 5 passen en dat na een loopaktie van 40m maar ja het is brugge staks delen ze goals nog door 2
    Vind ik leuk
    t757498 +584
    donderdag 19 april 2018 om 21:36
    Niet zagen die 4 zal wel vallen hoor
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12719
    donderdag 19 april 2018 om 21:36
    Ze mogen dan wel gelijk hebben, maar dat reageren in de overdrijvende trap altijd. Dat ze dat zelf niet inzien of moe van worden.

    Je staat 3 - 0 voor, geniet van de match en van de prestatie van de spelers. Bende wortels.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 01:40
    Ik reageer nu lang na de match. Nu eerst lezen. Want pfff en ja daarop mijn mening geven. Is toch de bedoeling en toegestaan. Ja toch?
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    vrijdag 20 april 2018 om 08:41
    Ook wortels moeten schieten
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7564
    vrijdag 20 april 2018 om 10:04
    Leuk gevonden!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12719
    vrijdag 20 april 2018 om 10:32
    Door al dat gezaag, schiet er wel niet veel meer van over!
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +973
    donderdag 19 april 2018 om 21:43
    Hewel taca das voetbal op zijn brugs we zullen jullie binnenkort weerzien we gaan der dan 60 van maken hahaha
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4267
    donderdag 19 april 2018 om 22:02
    Volgens vandenbempt volledig terecht afgekeurd. Als er hier discussie over is dan kan je over alles discussiëren. (Zijn woorden)
    En dan lees ik allerlei complottheorieën... da's triestig.
    Dit is ver de definitie van calimero...
    Geniet toch van de wedstrijd!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 23:32
    Die van Anderlecht hebben het gans seizoen liggen janken over de videoref en ( er zijn er zelfs die hunne naam er naar hebben genoemd) nu zeggen die van Club iets over de videoref en dan zijn wij calimeros. Begrijpen wie begrijpen kan.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4267
    vrijdag 20 april 2018 om 02:26
    Wij klagen omdat hij NIET tussen komt.
    Jullie als hij tussen komt en doet waarvoor hij dient. Is niet moeilijk te begrijpen lijkt mij...
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4267
    vrijdag 20 april 2018 om 02:27
    En de calimero slaagt vooral op de complottheorieën. Die ik aan onze kant amper hoor. (Idioten heb je overal)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 05:03
    Dan moet gij toch eens dringend buiten komen zenne .ik ken er anders genoeg aan uwe kant
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4267
    vrijdag 20 april 2018 om 06:44
    Man man man. Zoals ik reeds zei Idioten heb je overal. Maar hier bv op deze pagina hoor je die amper. Hier is dat een kleine minderheid. En dan nog gaat het over wedstrijden waar ze klagen dat de VAR niet tussen komt. Niet dat ze tussen komen en doen waarvoor ze dienen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7564
    vrijdag 20 april 2018 om 10:06
    Stop maar met proberen, is weer ene uit het rijtje heb ik al gemerkt...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7564
    vrijdag 20 april 2018 om 10:05
    Verhuizen?
    Vind ik leuk
    Rune1891 +976
    vrijdag 20 april 2018 om 08:58
    Euhm, op dit artikel alleen al staan er al "complottheorieën " van anderlechtsupporters.... Blauwe bond en zo?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7564
    donderdag 19 april 2018 om 22:08
    Jonge...whipe your tears en geniet van de nakende titel! Volgend jaar doen wij weer helemaal mee!
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    donderdag 19 april 2018 om 22:11
    Zou ik taca zijn? ;-)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7564
    donderdag 19 april 2018 om 22:14
    Ben al blij dat hij niet caca zei...
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    donderdag 19 april 2018 om 22:16
    In zijn zuid afrikaans dialect..
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 23:02
    Ik vrees ervoor. K had bang dat 't nog taco zou worden maar gelukkig van gespaard gebleven
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    vrijdag 20 april 2018 om 08:44
    Jou bijnaam van vroeger misschien tikke taca ? Genadeloze middenvelder? Bij ....?
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    vrijdag 20 april 2018 om 08:46
    Eerder ex vliegenvanger tot bij de junioren:-)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7564
    vrijdag 20 april 2018 om 10:07
    Geert de Vliegenvanger?
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    vrijdag 20 april 2018 om 10:11
    Verdomme den toca is den Geert hier!
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    vrijdag 20 april 2018 om 10:12
    Ik dacht dat alleen Stijnen ondercover werkte
    Vind ik leuk
    ScheveStek +923
    donderdag 19 april 2018 om 22:16
    Ze zijn aan het genieten hoor! Kijk maar naar die Mexican Wave! Wat een helse sfeer!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 22:18
    De scheids zag de "duw" gebeuren die 2x niets was en liet ze doorspelen, dat ze 40 seconden na die duw beslissen dat de goal niet telt is maar raar, moest er geen goal zijn mochten ze doorspelen zeker? Valsspelerij eerste klas
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 22:20]
    Vind ik leuk
    bolclbr +675
    donderdag 19 april 2018 om 22:31
    4-0 terecht afgekeurd voor voorafgaande duwfout van Nakamba. Hij gaf trouwens tijdens de rust zelf toe dat hij geduwd had omdat zijn opponent groter was dan hij. Zielige twitteraars. Nooit content.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +976
    vrijdag 20 april 2018 om 09:00
    Idd, terecht afgekeurd voor een duwtje, mij stoorde vooral het feit dat em 10 minuten daarvoor géén fout floot voor een heel duidelijke charge op Diatta. Akkoord, het was met de schouder, maar dat wil daarom niet zeggen dat het geen fout is...
    Als je die fase laat door gaan, is het redelijk belachelijk om dan die goal af te keuren
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 01:31
    Het doelpunt is afgekeurd door een 4fases eerder fout van nakamba. Onterecht. Moet meteen ingrijpen dan.
    Chance maakte het niet uit. Maar wie o wie stond daar...idd vettige Smet. Anti Brugge als maar kan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 06:54
    Smet is gewoon incompetent... drie penaltys voor beveren niet gegeven op club... tzal nog wel meevallen met dat anti-brugge zijn...
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    vrijdag 20 april 2018 om 08:46
    Je hebt gelijk maar je kunt het toch niet blijven herhalen
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 18:41
    De enige dingen die hier mogen herhaald worden gaan natuurlijk over Club en Anderlecht... dat was ik vergeten, sorry
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    vrijdag 20 april 2018 om 20:30
    Nee dat niet, maar dat komt omdat wij meerdere situaties hebben en jullie telkens maar over die ene keer geen Strafschoppen gekregen hebben praten.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7564
    vrijdag 20 april 2018 om 10:09
    Nancyke, Ik ken geen ref die niet anti-brugge is, de bond is trouwens ook zo paars als wat...! Het is triest!
    Vind ik leuk
    vampire81 +901
    vrijdag 20 april 2018 om 02:00
    de VAR kan precies niet rap en niet frequent genoeg ingrijpen tegen brugge in de PO, het ligt er echt zeer vingerdik op dat ze brugge punten willen afpakken

    om dan nog niks te zeggen over flagrante verkeerde beslissingen ten voordele van andere ploegen, zeer opzichtige foute beslissingen en werkelijk iedereen heeft het zeer duidelijk gezien dat het al meermaals zo is geweest en toch heel vreemd grijpt de VAR keer na keer niet in

    toeval ?, natuurlijk niet, alles is blijkbaar toegestaan en wordt ook gebruikt om er voor te zorgen dat de titel toch maar niet naar brugge zou gaan, maar ze zullen aan het korste eind trekken, de vuile gangsters en oplichters, dit keer gaan ze niet in hun opzet slagen, ze gaan het deze keer niet kunnen afpakken van brugge ondanks hun reeds veelvuldige pogingen al deze PO en het zal er alleen nog maar erger worden naar gelang de PO verder gaan
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 06:55
    Ja bij 3-0 aan de rust en 6-0 op het eind is het echt wel frappant dat de VAR de 4-0 niet goedgekeurd heeft... man, man, das pas zaaaaagen
    Vind ik leuk
    Davyrsca +25
    vrijdag 20 april 2018 om 08:39
    Sorry man maar hoeveel penalty ś heb je al cadeau had van de jaar stop me zagen man
    Vind ik leuk
    Rune1891 +976
    vrijdag 20 april 2018 om 09:02
    Cadeau? Geef jij dan eens 2 voorbeelden dit jaar van penaltys die we hebben gekregen die er totaal geen waren...
    Vind ik leuk
    Davyrsca +25
    vrijdag 20 april 2018 om 07:16
    Wat een taalgebruik normaal voor een boer zeker
    Vind ik leuk
    Rune1891 +976
    vrijdag 20 april 2018 om 09:04
    Wat moeten we dan zeggen over het taalgebruik van pakweg ketje? Die krijgt geen zin uitgetypt over Brugge zonder minstens 1 scheldwoord erin te zetten.... maar da's normaal zeker voor een jood?
    Vind ik leuk
    Rune1891 +976
    vrijdag 20 april 2018 om 08:49
    Dat hij hem af keurt, tot daar aan toe, maar waarom wordt er 10 minuten ervoor geen fout gefloten wanneer diatta tegen de grond wordt gekwakt aan de 16? Beelden toonden duidelijk aan dat het een fout was... consequentie is weer ver te zoeken
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge-fans zijn woedend: "Steek die VAR maar in je gat"