'King Kara' stilaan in aantocht: Tegen dan wil ik speelklaar zijn

    'King Kara' stilaan in aantocht: "Tegen dan wil ik speelklaar zijn"

    donderdag 19 april 2018 om 20:15

    Bij Anderlecht wordt Kara Mbodj de laatste maanden flink gemist. De sterkhouder in de verdediging revalideert na een knieblessure. In Het Nieuwsblad vertelt hij dat hij dit seizoen nog wil terugkeren.

    De Senegalees zou binnenkort terug speelklaar moeten zijn en kan misschien helpen in de slotfase. "Ik train nu drie keer per dag individueel in de zaal. Als alles goed verloopt, kan ik deze week nog het veld op en dan wil ik over drie weken speelklaar zijn."

    Op die manier zou hij zeker fit geraken voor het WK in Rusland. "Ach, het belangrijkste is nu mijn gezondheid. Ik denk aan mezelf en aan Anderlecht en dan zien we wel voor het WK. Natuurlijk heb ik wel geregeld contact met de Senegalese bondscoach."

    Niet meespelen voor Anderlecht maakt Mbodji wel heel nerveus. "Weet je dat ik het moeilijk heb om elke week op de tribune te zitten? Ik ben er veel nerveuzer dan op het terrein. In het Vanden Stockstadion sta ik trouwens gewoon naast de dug-out."

    Plaats een reactie

    Toca +26884
    donderdag 19 april 2018 om 20:23
    Hoop echt dat king kara nog een seizoen bij ons wil blijven.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 20:26
    eigenlijk zou het beter zijn voor hem als hij nog een jaar blijft. als hij fit is, de beste verdediger in belgie samen met aido van genk.
    Vind ik leuk
    Toca +26884
    donderdag 19 april 2018 om 20:31
    Vind ik ook. Hoop dat hij niet te snel terug begint om het wk te halen en achteraf terug met een blessure zit.
    Vind ik leuk
    dakcota +3464
    donderdag 19 april 2018 om 21:40
    laat hem maar beginnen op het wk. zelfde voor najar(die niet naar het wk gaat, dus begin volgend seizoen)
    Vind ik leuk
    dakcota +3464
    donderdag 19 april 2018 om 21:40
    lol aido...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 21:58
    geloof mij. ik heb kara, koulibaly en kabasele bij genk gezien en aidoo is met kara de beste. die jongen is kopbalsterk en verliest bijna geen enkel duel. theo zal dat wel voelen zaterdag net als in de heenwedstrijd toen hij ook geen bal raakte
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1194
    vrijdag 20 april 2018 om 13:49
    Persoonlijk vind ik Gigot en Luyindama daar ook bij horen hoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 16:46
    luyindama en gigot zijn inderdaad ook goed. ik vind die nieuWe noorse verdediger van gent trouwens ook goed. zag die op genk en die jongen heeft echt talent.
    Vind ik leuk
    Rebel +369
    donderdag 19 april 2018 om 23:00
    Dakcota ???????????
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Rebel +369
    donderdag 19 april 2018 om 23:02
    ???????????
    Vind ik leuk
    dakcota +3464
    vrijdag 20 april 2018 om 07:16
    ?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +9401
    donderdag 19 april 2018 om 22:28
    Jullie vergeten allemaal Gigot.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'King Kara' stilaan in aantocht: "Tegen dan wil ik speelklaar zijn"