Anderlecht-speler krijgt volle laag na wanprestatie: De slechtste ooit

    Anderlecht-speler krijgt volle laag na wanprestatie: "De slechtste ooit"

    donderdag 19 april 2018 om 12:30

    RSC Anderlecht verloor met 2-1 tegen rivaal Standard Luik. Dat de kern bij paars-wit vrij klein is, werd al vaak aangehaald door Hein Vanhaezebrouck. Daarom krijgen spelers al Silvére Ganvoula veel speelminuten, hij stelde andermaal teleur.

    De fans van de Brusselaars zijn duidelijk niet te spreken over de bonkige aanvaller. Zij wijzen met de vinger naar Herman Van Holsbeeck. De supporters begrijpen niet dat de toenmalige sportief directeur Ganvoula in huis haalde destijds. Zij vinden de Congolees een Anderlecht-speler onwaardig.

    Poll

    Is Ganvoula te min voor Anderlecht?

    (454 stemmen)

    Plaats een reactie

    Boerken +5722
    donderdag 19 april 2018 om 12:34
    Het zwart schaap van Anderlecht
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11273
    donderdag 19 april 2018 om 12:37
    Van Holsbeeck is de grote schuldige ja.. Het heeft geen zin om die jongen uit te maken, hij doet zijn stinkende best. Die kan gewoon niet beter.
    Vind ik leuk
    Goegebuer +291
    donderdag 19 april 2018 om 12:39
    Hy heeft duidelijk met teo getraind!
    Vind ik leuk
    Toca +26807
    donderdag 19 april 2018 om 12:50
    Hij gaat in t vervolg met zonnebril spelen naar t schijnt:-)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 13:01
    Het was ook nooit de bedoeling om die te laten spelen he, vriendendienst voor Westerlo dat in de problemen zat, en voor ongeveer hetzelfde bedrag terug verkopen ergens, dat was het plan. Het grote probleem is dat ze er niet in geslaagd zijn een degelijke spits te vinden.
    Vind ik leuk
    Riddlin +1191
    donderdag 19 april 2018 om 13:09
    Hij loopt wel goed waardoor hij wel kansen krijgt. :)
    Vind ik leuk
    firedwarf +2385
    donderdag 19 april 2018 om 13:33
    Ik snap uberhaupt niet dat Hein ZO iemand nog opstelt en daarvoor de eigen jeugd op de bank laat... heeft anderlecht dan helemaal niks meer aan eigen jeugd dat in de spits kan spelen... Zelfs niet bij de beloften??? Arm Anderlecht dan :(
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11273
    donderdag 19 april 2018 om 16:26
    Akkoord, maar het niveau van de beloftenreeks moet zeker niet overschat worden. Dat ligt heus niet hoger dan dat van de eerste of tweede Amateurliga.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 13:50
    Laat hem maar naar ons komen zonder de nodige druk(zie thelin) zie ik dat wel goed komen.
    Vind ik leuk
    usaboy +506
    donderdag 19 april 2018 om 14:48
    Het is niet zijn schuld dat hij daar speelt. Ofwel heeft hij een zeer goede makelaar of onze Herman heeft zich weer eens vergist in een speler.
    Vind ik leuk
    agdh +339
    donderdag 19 april 2018 om 17:41
    Zoals hierboven al vermeld was het een vriendendienst aan Westerlo
    Vind ik leuk
    Smuuw +114