Club-supporters lachen Vanhaezebrouck uit na boer op televisie: 'Boer Hein!'

    Club-supporters lachen Vanhaezebrouck uit na boer op televisie: 'Boer Hein!'

    donderdag 19 april 2018 om 09:20

    De partij tegen Standard lag Hein Vanhaezebrouck duidelijk niet lekker op de maag. Na de wedstrijd gaf hij nog een interview voor de televisie, met een (kleine) boer tot gevolg. Dat zorgde voor heel wat hilariteit bij de supporters van onder andere Club Brugge.

    Plaats een reactie

    donderdag 19 april 2018 om 09:23
    Allez vooruit.
    We laten ons weer van onze mooiste kant zien. Kunnen we ons alsjeblieft gewoon focussen op de match tegen Charleroi?
    Ik dank u.
    Lach gerust zoveel met RSCA als je wil eens de titel binnen is.
    Maar gelieve het vel van de beer niet te schieten vooraleer hij verkocht is!
    Vind ik leuk
    vawabe +77
    donderdag 19 april 2018 om 09:26
    Inderdaad
    Vind ik leuk
    Toca +26752
    donderdag 19 april 2018 om 09:35
    Het is maar op twitter Jan.. niemand neemt die twitteraars al te ernstig..
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 09:40
    Dat is waar Toca. Maar ik stoor me gewoon aan het feit dat er mensen zijn die het blijkbaar nòdig vinden om zich zo te gedragen...

    Wat is daar in godsnaam de lol van?
    wees er maar zeker van: willen we vanavond niet winnen van Charleroi, dan ga je die gasten niet horen...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 09:36
    Idd, en als we winnen tegen de zebra's en ook de volgende match goed afsluiten komt de titel iets dichterbij.
    Het feit dat Gent en RSCA fysiek boven hun toeren zijn gegaan in hun matchen tegen FCB kan hen de nodige vermoeidheid hebben bezorgd. Ze zaten op hun tandvlees op het einde van de match tegen fcb
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:01
    Ook bekend als het rafc syndroom*

    *in wedstrijden tegen Club Brugge fysisch zoveel geven dat het negatieve gevolgen geeft in de daarop volgende wedstrijden
    Vind ik leuk
    Zetterberg +5980
    vrijdag 20 april 2018 om 13:16
    op het vel moet je niet schieten hé jan, vel van de beer verkopen voor hij geschoten is ;)
    Vind ik leuk
    freeman +7297
    donderdag 19 april 2018 om 09:47
    Komt ervan als je verkondigt dat de Boeren " zenuwachtig " worden .......
    Vind ik leuk
    ketje55 +2121
    donderdag 19 april 2018 om 22:45
    Hij bedoelde de strontboeren natuurlijk, Zulte-Waregem heeft er toch niets mee te maken.
    Vind ik leuk
    freeman +7297
    donderdag 19 april 2018 om 23:27
    De Boeren hebben deze avond aan Gein laten zien dat ze idd zenuwachtig worden ...... En Anderlecht moet ook nog naar Jan Breydel komen !
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:15
    Ze zullen bij Standard wel niet zo gierig geweest zijn met de pinten op de persconferentie, zo zou een mens wel durven vermoeden.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 10:18
    Ik ben Boer Hein en ik kom van Gent en ik hol van disco
    Ik weet, 't is niet te geleuven, maar 't is zo
    Als ik die disco heur, dan tril ik op mien benen
    Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
    Zonder disco in mien huus kan ik niet leven
    Laat ze die andere prut maar aan de koei'n geven

    Onder 't melken kiek ik vaak naar de tv
    Als ik die disco meiden zie, dan zwing ik mee
    Ja, de koeien kieken mie dan wel dom aan
    Maar ik zeg maar zo: Die dames wennen d'r wel aan
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 11:15
    Kreeg een zure oprisping van bepaalde eigen spelers. Kan gebeuren...
    Vind ik leuk
    Boerken +5697
    donderdag 19 april 2018 om 12:40
    De gene die nog nooit eenboer gelaten heeft, mag de eerste steen werpen !
    Vind ik leuk
    Toca +26752
    donderdag 19 april 2018 om 12:51
    Ikke alleen scheten ;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club-supporters lachen Vanhaezebrouck uit na boer op televisie: 'Boer Hein!'