Standard is bezig met comeback van het jaar: Die tweede plaats ...

    Standard is bezig met comeback van het jaar: "Die tweede plaats ..."

    donderdag 19 april 2018 om 08:20

    Na een zege tegen RSC Anderlecht (2-1) mag men weer beginnen dromen bij Standard. De beker is binnen, nu is de tweede plaats in het vizier.

    "We zien wel wat er gebeurt", zegt Razvan Marin in Het Laatste Nieuws. "Zondag moeten we naar Brugge - uiteraard geen gemakkelijke match. Zij zijn bijzonder sterk in eigen huis", aldus de Roemeen.

    Standard staat nu op de vierde plek. Droomt het al van meer? "Ach, weet je: na zondag volgen er nog vijf wedstrijden. Dat zijn nog veel punten. Wat ons uiteindelijke doel is? Tweede worden. Natuurlijk willen we die tweede plaats", lacht Marin.

    Standard staat met 31 punten op een vierde plek in het klassement. Sat is er één minder dan KAA Gent en drie minder dan RSC Anderlecht. Eerste achtervolgers Genk en Charleroi hebben 27 punten.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14313
    donderdag 19 april 2018 om 08:25
    Ze gaan er niet ver vanaf zijn.
    Vind ik leuk
    Toca +33082
    donderdag 19 april 2018 om 08:32
    De uitmatchen zullen bepalend zijn hé. Tot zaterdag was AA gent de favoriet voor de 2e plaats bij iedereen..
    Standard moet nu naar Brugge, dan naar Gent.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2265
    donderdag 19 april 2018 om 08:45
    Elke speeldag kan het veranderen. Das dan wel weer het leuke aan de Play offs
    Vind ik leuk
    azerty +1378
    donderdag 19 april 2018 om 09:09
    Er kan nog veel gebeuren zeker als ze halfweg de punten nog eens gaan halveren ;-)
    Vind ik leuk
    Boerken +6830
    donderdag 19 april 2018 om 09:10
    Comeback van het jaar vind ik voor aa Gent nog altijd !
    Vind ik leuk
    SD +8614
    donderdag 19 april 2018 om 10:13
    Zij recuperen hun verdediging van die wedstrijden; het kan leuk zijn met een moeilijk scorende Club.
    Vind ik leuk
    dakcota +4335
    zondag 22 april 2018 om 11:20
    als anderlecht 15/15 haalt kunnen we zelfs nog kampioen zijn.... tis een spannende pllayoffs deze eer (alvast voor de 2e plaats)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Standard is bezig met comeback van het jaar: "Die tweede plaats ..."