'Anderlecht gaat de strijd aan met Club Brugge voor Belgische middenvelder'

    'Anderlecht gaat de strijd aan met Club Brugge voor Belgische middenvelder'

    donderdag 19 april 2018 om 08:03

    In de zoektocht naar goede Belgen zal de G5 moeten vissen in hetzelfde vaarwater. Het belooft dus een strijd te gaan worden op de transfermarkt. Ook tussen Club en Anderlecht, die denken aan dezelfde speler.

    Zo weet Het Nieuwsblad dat Anderlecht het vizier gericht heeft op Alexis De Sart. De middenvelder van STVV staat al op het verlanglijstje van Club Brugge, maar nu zou ook Anderlecht aan De Sart denken.

    De Sart staat sinds januari 2016 onder contract bij STVV en heeft zich ontpopt tot een sterkhouder bij de Limburgse club. Dit seizoen was hij goed voor drie doelpunten en twee assists in 31 competitiewedstrijden.

    De Brusselaars lijken van plan om hun middenveld serieus te versterken. Yevhen Makarenko werd al gehaald en Pajtam Kasami staat ook op het lijstje. De Sart zou bij Anderlecht voor nog meer concurrentie moeten zorgen. Dat trio zal dan een vertrek van Dendoncker en Trebel moeten opvangen.

    Plaats een reactie

    azerty +1378
    donderdag 19 april 2018 om 08:14
    Er kunnen er maar 11 spelen hoor. En RSCA zijnde hebben ze spelers met naam nodig.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 08:59
    En als die spelers het dan laten afweten, dan komen er meteen reacties als 'ja, een speler moet wel meer hebben dan alleen maar een naam'.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 09:40
    Spelers met naam, wat ben je daar mee. Happel kuiste al die namen buiten en begon met goeie spelers zonder naam waarvan hij een Europese topploeg maakte.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 april 2018 om 09:42]
    Vind ik leuk
    dakcota +4335
    donderdag 19 april 2018 om 10:07
    gerkens was voor alle supporters een speler die de belgische namen op de bank kon aanvullen. .. . .. maar net zo'n spelers geven alles voor de ploeg,somsmeer dan de vedetten
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 12:19
    Voila dat is zo. Hij is net de stabielste vh seizoen gebleken.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 08:28
    De prijs opdrijven heet dat
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 12:44
    Anderlecht heeft vooral kwaliteit nodig...geen kwantiteit.
    Vind ik leuk
    dakcota +4335
    zondag 22 april 2018 om 11:05
    heb toch wat liever extra weelde op de bank in tegenstelling tot dit seizoen. jeugd is een optie, maar enkel als ze hun gewicht kunnen dragen. niet enkel omdat 'het jeugd is'

    We zijn een ploeg die vaak kampioen kan en wilt spelen, en dat haal je niet met 5 jeugdspelers in je kern. met alle respect voor jeugd, waarvan ik zeker vond dat je 1 (misschien 2) per seizoen moet brengen en als ze het halen zoals tielemans en DD, dan chapeau, maar vaak slaan ze de bal ook mis, iseka, lukebakio etc