Teodorczyk en co hebben het verkorven: Maar ja, we werken die kansen niet af ...

    Teodorczyk en co hebben het verkorven: "Maar ja, we werken die kansen niet af ..."

    woensdag 18 april 2018 om 23:52

    Ook Pieter Gerkens kon de 2-1-nederlaag van RSC Anderlecht bij Standard niet voorkomen. Onze landgenoot zag nochtans dat zijn team eigenlijk in weinig moest onderdoen voor de Luikenaars. Vooral offensief lieten de bezoekers echter een en ander liggen.

    "Met de kansen die we krijgen, moeten we hier zeker meer dan één keer scoren. Zelfs meer dan twee, denk ik", geeft Gerkens zijn onomwonden mening bij Play Sports. "Maar als je in zo'n wedstrijd niet makkelijk scoort, dan wordt het moeilijk. Het is hier nooit evident met de druk van het publiek. Hun ploeg is heel scherp aan de wedstrijd begonnen."

    "Al bij al hebben we wel goed de ruimte tussen de lijnen gevonden, om van daaruit dan kansen te creëren in de rug van de verdediging. Maar ja, we werken die niet af ...", legt hij de schuld bij onder meer Ryota Morioka, Lukasz Teodorczyk en Sylvère Ganvoula. Die eerste en die laatste wrongen enkele uitstekende mogelijkheden de nek om, terwijl de Poolse goalgetter een snipperdag nam op Sclessin. 

    Plaats een reactie

    donderdag 19 april 2018 om 00:23
    Ze zijn moe he die van RSCA. 3 MATCHEN IN 8 DAGEN.... wat een zever. Dat er maar eens wat met minder geld gemoeid was en meer met premies. Boven op een gewoon normaal loon. Dan zouden we terug voetbal zien. Nu de Theo zag t niet meer zitten vroeg om gewisseld te worden. Slechte verliezer. Zo ook Hein. Nu geen commentaar. En tot straks afhankelijk wat club tegen Charleroi doet.. Grote mond en dan wegkruipen. Wat een trainer
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3540
    donderdag 19 april 2018 om 00:29
    Vooral deze reactie is een hoop zever.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 00:48
    Ok uw gedacht... heb ik geen probleem mee hoor
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3540
    vrijdag 20 april 2018 om 02:24
    Je legt conclusies op basis van niets
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 02:29
    Zeg jij. Elk zijn menig. Niet blijven zeuren man.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3540
    vrijdag 20 april 2018 om 06:46
    Teo zag het niet meer zitten en wilde gewisseld worden is uw interpretatie van niet fit zijn.
    Dat is projectie. Maar ok trek uw plan. Zal er niet meer op ingaan
    Vind ik leuk
    ScheveStek +483
    donderdag 19 april 2018 om 03:53
    Hela! Wie heeft de ketting losgemaakt?! Moet gij niet in de keuken staan?!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 april 2018 om 09:04
    En onder welke steen heb jij de afgelopen 35 jaar geleden?

    Ja vrouwen hebben tegenwoordig ook een mening.
    Ja vrouwen Mogen die mening ook gerust uiten.
    Nee we leven niet meer in de middeleeuwen.
    Leg je er bij neer en luister er ns naar. Misschien leer je nog iets van die vrouwen.

    Ik, het vrouwelijke deel van de wereldbevolking én de iets slimmere helft van de mondiale mannelijke populatie, zullen u dankbaar zijn.
    Vind ik leuk
    ScheveStek +483
    donderdag 19 april 2018 om 09:05
    Djeezes.. Citroenen gegeten als ontbijt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 00:55
    Nee nee krakotten met kwata choco. Erna wat los aardbeitjes... druifjes... oh ja een banaan als middag. Met flesje water. Co
    Citroen nee toch niet.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2146
    donderdag 19 april 2018 om 15:19
    vrouwen mogen een mening hebben ja idd, wie daar iets op tegen heeft, is nogal kortzichtig. Al zou het wel helpen als een mening enigszins steek houd. Bij topsport is recuperatie van cruciaal belang. 3 matchen spelen in 8 dagen is dan ook nadelig. Is een vaststaand feit. Wie daar anders over denkt, die heeft gewoon een gebrek aan kennis op dat vlak, en is de desbetreffende mening dan ook niet relevant, losstaand van het feit of dat nu van een man of een vrouw komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 01:04
    Wat is nu het ergste 3 MATCHEN IN 8 DAGEN of 2 op 4 dagen. Logisch gezien. Is het verschil in recuperatie niet groot hé. En is PO een dodelijk feit op korte tijd nog 10 extra speeldagen voor iedereen in top 6. Uit thuis. Ze moeten erdoor. En dat is idd hard voor alle voetballers. Zowel de jongere als de wat oudere. En maakt ook niet uit welk team. Het moet eerlijk gaan. En dan heb ik er vrede mee. Maar dat is nu net het typisch BELGISCH probleem. Dat kent men niet. Ze vinden van alles uit. De spelers en sommige teams bekopen dat. Want het zag er eerst naar uit dat we een nooit geziene PO gingen hebben en plots op Charleroi na is het de zelfde van alle jaren. Toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 00:50
    Dank u voor zoveel lof en eer. Zijn wij vrouwen niet gewend. Maar jij hebt er wel gelijk in. Bedankt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Teodorczyk en co hebben het verkorven: "Maar ja, we werken die kansen niet af ..."