Club Brugge heeft stadion nog niet uitverkocht en komt met 'duwtje in de rug'

    Club Brugge heeft stadion nog niet uitverkocht en komt met 'duwtje in de rug'

    woensdag 18 april 2018 om 12:23

    Club Brugge speelt donderdag (20u30) de zeer belangrijke thuiswedstrijd tegen Charleroi en rekent daarbij op de massale steun van het publiek. De match is echter nog niet uitverkocht.

    Blauw-Zwart laat via Twitter weten dat dat er dag voor de wedstrijd nog kaarten beschikbaar zijn. Al gaat het om slechts een paar honderd tickets. Club Brugge wil het Jan Breydelstadion toch graag vol krijgen en probeert fans op leuke wijze een 'duwtje in de rug te geven'. 

    Plaats een reactie

    woensdag 18 april 2018 om 13:04
    Idd nog een 200 tickets,veel Oost boven. We gaan er maar van uit dat die ook zullen verkocht raken zeker.,
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    woensdag 18 april 2018 om 13:05
    Moet de pr-afdeling een tandje bijstellen om de beste en trouwste supporters te mobiliseren? Ik dacht altijd dat ze bij thuiswedstrijden 2 keer konden uitverkopen? Toch zeker tijdens de PO’s en bij schitterend weer...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 april 2018 om 13:09]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 april 2018 om 14:10
    Zijn de plaatsen van de rechte lijn trekkers vd VAR :
    ze gebruiken ze toch niet ! :-)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    woensdag 18 april 2018 om 14:32
    Die is leuk gevonden! Wat een klucht over die lijn; maar een teentje buitenspel is buitenspel! Je kan ook niet een beetje zwanger zijn, hé Stefaan
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 april 2018 om 14:34]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 april 2018 om 14:50
    Een kleine penalty of een grote penalty : ook zoiets.
    Soms vraag je je af of die VAR niet beter zou verdwijnen.Nog meer gezever ermee dan vroeger.
    Vind ik leuk
    freeman +11023
    woensdag 18 april 2018 om 13:30
    200 tickets op een capaciteit van 29.042 plaatsen ....?
    Welke andere PO 1 ploeg kan dergelijke referenties voorleggen ....?
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1153
    woensdag 18 april 2018 om 13:43
    Klopt, zeker op een midweekmatch...
    Vind ik leuk
    woensdag 18 april 2018 om 13:51
    Laatste kansen om Play-Off 1 match bij te wonen morgen op zomeravond. Zoals gewoonlijk nog meeste plaatsen vrij in Oost-boven vak 325. Ook nog plaatsen vrijgekomen door mogelijkheid verkoop van zitje en zo gaan voor stadion zonder lege zitjes.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge heeft stadion nog niet uitverkocht en komt met 'duwtje in de rug'