'Anderlecht en Italiaanse club strijden om JPL-goudhaantje'

    'Anderlecht en Italiaanse club strijden om JPL-goudhaantje'

    woensdag 18 april 2018 om 07:15

    De strijd om Elias Cobbaut is helemaal losgebarsten. Naast alle Belgische topclubs tonen nu ook Italiaanse clubs interesse in de linkspoot van KV Mechelen. Genoa deed zelfs al een bod, waardoor Anderlecht dringend een tandje gaat bijsteken.

    Het Nieuwsblad schrijft dat Luc Devroe snel met Cobbaut en zijn entourage rond de tafel wil zitten. Anderlecht heeft van Cobbaut een absolute topprioriteit gemaakt, waardoor het nu snel moet gaan handelen. Ook Hein Vanhaezebrouck wil de verdediger graag zien komen, zeker gezien zijn polyvalentie.

    Daarnaast azen ook Genoa en nog andere Italiaanse club op de sterkhouder van Malinwa, die ongeveer 2,5 miljoen moet kosten. Zij kwamen de linkspoot onlangs scouten tegen Charleroi, ook zij willen ver gaan voor Cobbaut. Afwachten welk avontuur de voorkeur geniet van de belofteninternational. Devroe en co weten wat gedaan.

    Poll

    Wie trekt aan het langste eind?

    (236 stemmen)

    Plaats een reactie

    Freddyploiks +7787
    woensdag 18 april 2018 om 07:44
    Wat een verschil met Herman! Het is eens wat anders dan transfers op de laatste minuut van de transferperiode.
    Vind ik leuk
    JanB +3827
    woensdag 18 april 2018 om 09:21
    Nieuwe mesjes snijden goed
    Eens evalueren binnen 5 jaar en dàn oordelen
    Vorige zomer was de hoera stemming in Anderlecht over de verrichtte transfers tot aan de kust te horen
    "Kampioen op één been met een straatlengte voorsprong" was de teneur in augustus
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +7787
    woensdag 18 april 2018 om 10:41
    Dat kan nog hé...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2184
    woensdag 18 april 2018 om 15:19
    Beste Jan, uw repliek is eigenlijk beetje naast de kwestie, Freddy geeft gewoon het verschil aan in daadkracht qua afronden van een transfer. Bij herman viel elk target in de media, en uiteindelijk kwam plan c of d naar rsca mits een paar telefoontjes naar bayat. Al dan niet in de laatste 24 uur van de mercato. Onder het excuus dat er koopjes te doen vallen. Dat is Freddy zijn punt.

    Jij praat eerder over inhoudelijk gehaalde namen, toptransfer of niet. Maar daar gaat het hier eigenlijk totaal niet over.
    Vind ik leuk
    Joewie +324
    woensdag 18 april 2018 om 07:51
    Dit zijn de spelers die we moeten halen. Jong, talentvol en Belgisch.
    Maak er maar snel werk van mr Devroe!
    En idd, wat een verademing tov de werkwijze van het vorige bestuur!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    firedwarf +2412
    woensdag 18 april 2018 om 09:38
    als cobbaut slim is kiest hij voor anderlecht 1 a 2 seizoenen en zo investeren in zijn carriere... We zien genoeg jeugdspelers die het afbollen richting italie en waar we nooit nog iets van horen...
    Vind ik leuk
    Vaneigens +530
    woensdag 18 april 2018 om 14:10
    Het zou mooi zijn, moest hij doorbreken in Anderlecht, maar hoeveel Belgen mogen nog spelen in onze competitie? Wellicht heeft hij meer kans in Italië.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht en Italiaanse club strijden om JPL-goudhaantje'