'Vanhaezebrouck krijgt er totaal onverwacht een extra troef bij voor Play-Off 1'

    'Vanhaezebrouck krijgt er totaal onverwacht een extra troef bij voor Play-Off 1'

    Gepubliceerd: maandag 16 april 2018 om 15:35ma 16-04-2018 om 15:35

    Daags na de overwinning tegen Club Brugge kreeg RSC Anderlecht nog meer goed nieuws te verwerken. Goudhaantje Henry Onyekuru heeft de groepstrainingen hervat na maandenlang blessureleed.

    De Nigeriaan viel eind vorig jaar uit met een zware knieblessure. Men vreesde dat het seizoen van Onyekuru erop zat. Niet dus, want de tweede in de topschutterstand van vorig seizoen zit in de laatste rechte lijn van zijn revalidatie. Dat meldt Het Laatste Nieuws.

    Zowel Anderlecht als Onyekuru zelf rekenen erop dat hij nog inzetbaar zal zijn tijdens het slot van Play-Off 1. De Nigeriaan wil eerst en vooral fit geraken voor het WK in Rusland, maar daarvoor zal wat extra matchritme geen overbodige luxe zijn.

    Plaats een reactie

    maandag 16 april 2018 om 15:54
    Zeker een opsteker als hij niet als een solist begint te spelen
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    maandag 16 april 2018 om 15:55
    Laat Saief maar op links staan.
    Vind ik leuk
    camargue +3368
    maandag 16 april 2018 om 15:56
    Daar gaan we zeker nog van genieten van die kerel, hij gaat alleen nog moeten leren samenspelen met de rest van de ploeg ... En inderdaad, laat Saief maar op links staan !
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:56]
    Vind ik leuk
    t757498 +621
    maandag 16 april 2018 om 16:07
    Na zo een lange revalidatie zal hij nog bijlange niet fit genoeg zijn .Ik verwacht er niet veel van zal match ritme te kort komen denk ik .Of Onyekuru nog inzetbaar zal zijn tijdens de playoffs daar heb ik mijn twijfels over.Dat is mijn mening en bewijst Onyekuru mijn ongelijk zou mooi zijn. Duimen maar
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    mani88 +1035
    maandag 16 april 2018 om 18:45
    Maakt Kara eigenlijk nog kans om dit seizoen paar wedstrijden te spelen? Zonder de blessures van Onyekuru en vooral Kara was RSCA wss sowieso kampioen geworden.. Dan stonden ze nu zelfs al eerste..
    Vind ik leuk
    Intel +1311
    maandag 16 april 2018 om 19:14
    Onyekuru was toch ook ni zo goed meer dit seizoen en kara toch ook niet hoeveel goeie matchen heeft die gespeeld , en hij is elk seizoen bijna de helft geblesseerd kunt ge toch niet opbouwen mannen die constant blessures hebben, tenzij da het Kompany, robben, bale en nog een paar zijn ...
    Vind ik leuk
    mani88 +1035
    maandag 16 april 2018 om 20:00
    Kara is toch een rots in de branding in onze verdediging! En zeker meer dan goed genoeg in vergelijking met onze alternatieven..
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2050
    maandag 16 april 2018 om 20:36
    Het verstand komt met de jaren. Blij te zien dat Kara, die toch bakken kritiek heeft moeten slikken tijdens zijn eerste seizoen bij Anderlecht nu toch de erkenning krijgt die hij verdient. Hij mag dan wel niet super zijn in het uitvoetballen maar ruimt heel veel op achterin en pikt ook nog eens een goaltje mee af en toe.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws