Leko reageert verrassend op afgekeurd doelpunt van Club Brugge

    Leko reageert verrassend op afgekeurd doelpunt van Club Brugge

    maandag 16 april 2018 om 14:50

    Club Brugge verloor zondag met het kleinste verschil van RSC Anderlecht. Door die nederlaag wordt de kloof verkleint tot amper drie punten. Ivan Leko is echter niet van plan om paniek te zaaien, integendeel.

    "Wij moeten niet beginnen te rekenen. Dat hebben we dit seizoen nog nooit gedaan. We blijven gewoon alles doen om onze resterende wedstrijden te winnen", opent de Kroaat bij Sporza. "We blijven kalm, maar ik ben ook wel streng. Het moet beter", beseft Leko dat de lat hoger moet gelegd worden.

    Tien minuten voor tijd maakte Abdoulay Diaby de gelijkmaker, maar het doelpunt van de Malinees werd na contact met de VAR toch nog afgekeurd door Bart Vertenten. Daardoor zag Blauw-Zwart een belangrijk punt door de neus geboord.

    Chapeau
    Leko reageert - in tegenstelling tot Hans Vanaken en Lior Refaelov - bijzonder sportief op die beslissing. "Het is heel jammer voor ons, maar als het buitenspel is, dan is het zo. Dat is pijnlijk want 1-0 of 1-1 is een groot verschil. Maar het was een correcte beslissing, dus dan zeg ik "chapeau" voor de scheidsrechter."

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +12273
    maandag 16 april 2018 om 14:55
    Verstandige mens met dé perfecte reactie, net zoals Vormer.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5262
    maandag 16 april 2018 om 15:10
    Sluit ik mij 100% bij aan, zowel Vormer als Leko laten zien dat ze de mentaliteit hebben van een echte kampioen...
    Vind ik leuk
    JanB +4610
    maandag 16 april 2018 om 14:58
    Veel coaches / managers (Gein & Louwagie voorop) kunnen hier een puntje aan zuigen
    Vind ik leuk
    Toca +28090
    maandag 16 april 2018 om 15:00
    Heel veel brugge fans kunnen beter is naar hun coach luisteren. Bedoel diegene die vinden dat dit geen buitenspel was. Of vinden dat nipt buitenspel niet zou tellen.
    Vind ik leuk
    Boerken +6091
    maandag 16 april 2018 om 15:11
    Nipt buitenspel is buitenspel , dat moet duidelijk zijn, Laar us het wel nipt buitenspel ? Dat is de vraag !
    Vind ik leuk
    Toca +28090
    maandag 16 april 2018 om 15:19
    Natuurlijk.
    Vind ik leuk
    CobraX +434
    maandag 16 april 2018 om 15:56
    Dus omdat het in 't nadeel is van Club Brugge gaan de fans zich meteen vragen stellen bij de lijn die getrokken werd op de beelden terwijl dit hiervoor nooit een probleem is geweest...
    Vind ik leuk
    t757498 +519
    maandag 16 april 2018 om 16:14
    Heb je het ooit al anders geweten bij de supporters van Club .maar over de afgekeurde goal van Harboui tegen Brugge dan hoor je ze niet Enkel als het in hun nadeel is roepen ze moord en brand
    Vind ik leuk
    Boerken +6091
    maandag 16 april 2018 om 16:30
    Jullie niet of zo?
    Vind ik leuk
    Boerken +6091
    maandag 16 april 2018 om 16:31
    Ik denk niet dat Brugge die nieuwe lijnen getrokken heeft ! Denk ik toch he.
    Vind ik leuk
    CobraX +434
    maandag 16 april 2018 om 16:40
    Zeg ik ook nergens, maar ik ga ervan uit dat het professionele software is waarmee men werkt en dat de lijnen die getrokken worden op de beelden correct zijn.

    Anders kan je alles in vraag gaan stellen. En op de beelden van gisteren is duidelijk te zien dat het nipt buitenspel was van Diaby.
    Vind ik leuk
    blondel +1619
    maandag 16 april 2018 om 17:18
    Is juist hetzelfde als diene zever over penalty s.Een lichte of gewone penalty.Penalty is penalty.
    Vind ik leuk
    CedricVDE +669
    maandag 16 april 2018 om 17:25
    Respect voor Leko. Weinig mensen zouden zo reageren, respect.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws