Club Brugge-fans verliezen hun geduld: 'Nooit fan geweest van hem'

Club Brugge-fans verliezen hun geduld: 'Nooit fan geweest van hem'

maandag 16 april 2018 om 12:15

Club Brugge moet zich dringend gaan herpakken, de thuismatch tegen Charleroi zijn daar een ideale opportuniteit voor. De vraag is echter of Dion Cools dan zal spelen. Hij is al weken onder zijn niveau gezakt.

Plaats een reactie

Boerken +4644
maandag 16 april 2018 om 12:17
En als hij scoort is hij de held en komt in aanmerking bij de duivels !
Vind ik leuk
Diego A M +1687
maandag 16 april 2018 om 13:17
Nog niet zo lang geleden moest hij in de nationale ploeg...
Vind ik leuk
Boerken +4644
maandag 16 april 2018 om 14:07
Idd. Tkan rap keren voor sommige
Vind ik leuk
Mckenzie +1947
maandag 16 april 2018 om 13:52
De bipolariteit van de publieke opinie.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:19
De verdediging is zwak. Valt op wanneer ploegen over snelle spitsen beschikken. Bij hoekkschoppen verliezen ze ook veel te veel duels
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:20
Cools is een der betere verdedigers van Club en bovendien offensief ingesteld. Een verdediger heeft altijd de tegengoal op zijn conto. Maar hoeveel kansen heeft Diaby al op zijn conto zonder doelpunt.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:26
Alle we verliezen en de kapblokkers komen weer boven water. Zijn dezelfde die riepen MPH buiten en 5maanden later hem smeekten om te blijven.
Als straf : schrijf 100 X de vertaling van "to support ".
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:28
Als je bovenaan de zoekbalk Dion Cools in typt dan zie je alle artikels waar hij in vernoemd werd. Artikels als "revelatie van het seizoen" "potentiële rode duivel" en dergelijke.
Een mindere wedstrijd en hij is plots een nobody.
VP dit zijn geen echte supporters die zoiets op Twitter zetten. Geef er geen aandacht aan.
En leko zijn krediet zou op zijn? Hij flatert al sinds nieuwjaar? En hij flaterde ook in het begin van het seizoen (want toen wilde ze hem al buiten) dus op die paar maanden dat ze het goed deden hebben ze hun voorsprong bijeen gespeeld.
Die mannen kunnen beter tennis gaan volgen of zo. (Geen disrespect voor tennis maar dat is een individuele sport ( en geen ploegsport ) waarbij een schuldige dus makkelijker aan te duiden is.

Grappige is dat die van Anderlecht op deze manier blijkbaar gelijk hadden. You are only singing when you are winning
Vind ik leuk
VeeDeeVee +9327
maandag 16 april 2018 om 12:37
Aanvallend is hij oké, verdedigend valt hij tegen goed flankspelers uit de toon.
Vind ik leuk
ketje55 +1932
maandag 16 april 2018 om 12:37
Nochtans werd hij door sommigen al gezien als een potentiële Rode Duivel, net als Engels, Vanaken, Libombe, Mechele... Toch grappig hoor, maar als Joos het zegt moet men toch beter weten!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:37
zou zeggen tegennde brugse fans: blijf rustig. anderlecht wint nooit op standard en genk in de volgende 2 wedstrijden. dus niks aan de hand voor jullie.
Vind ik leuk
Hhti +538
maandag 16 april 2018 om 12:53
Enkele spelers moeten idd vervangen worden,daar zitten Cools en Vormer zeker bij! Vormer gewoon vervangen door Clasie, en Cools door Tomecak.
Vind ik leuk
blondel +1007
maandag 16 april 2018 om 17:00
En dat is DE oplossing.Mischien Leko ook vervangen door Klopp.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 18:10
Is hij nu de aap van dienst, aub zeg en wat zeg je dan van diaby, al maanden geen respectabel niveau meer gehaald, wesley is nog jong dus heeft nog tijd nodig om te rijpen hè, net zoals Dennis, zijn nog jonge veulens hè, maar diaby heeft nu volgens mij al genoeg kansen gekregen hè dus weg met die rommel, en aub kijk eens voor een spits die een spits is aub en geen 3 halve sub's, hoelang moet dit nog duren al die beloftes van spelers maar geen echte versterkingen en alleen maar uitbreiding van de bestaande kern
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Club Brugge-fans verliezen hun geduld: 'Nooit fan geweest van hem'