Club Brugge-speler ontstemd: Waren precies FIFA aan het spelen

Club Brugge-speler ontstemd: "Waren precies FIFA aan het spelen"

maandag 16 april 2018 om 11:15

Voor Club Brugge was het zondag een absolute rotavond. Abdoulay Diaby was de 1-1 al aan het vieren toen die op aangeven van de videoref werd afgekeurd. Een bijzonder vreemd schouwspel, zo vond ook verdediger Brandon Mechele.

Mechele, die zelf niet zijn beste match speelde, was bijzonder teleurgesteld over de 1-0 én over de slotfase van de wedstrijd. "Het is misschien een correcte beslissing, maar ik dacht dat de videoref er was voor grote fouten. Dit was zo miniem en daarom geen grote fout", beargumenteert hij.

Vooral door het feit dat Blauw-Zwart al aan het juichen was, kwam de beslissing van de scheidsrechter extra hard aan. "Het is precies alsof je FIFA speelt. Daar beslist een computer ook alles", maakt hij een opvallende vergelijking. 

Plaats een reactie

Diego A M +1688
maandag 16 april 2018 om 11:22
Dus als ik Mechele goed begrijp mag de Var pas l vanaf 3 meter buitenspel ingrijpen. Want dat is een grote fout. Raar dat ik hem dat niet horen zeggen heb al die keren dat de Var hen geholpen heeft
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:24]
Vind ik leuk
Riddlin +809
maandag 16 april 2018 om 11:51
Ik begrijp wel wat hij bedoelt.
Mij maakte de uitslag echt niet uit gisteren maar ik had een beetje een anti-climax gevoel ofzo. Een beetje de charme van het voetbal teniet gedaan door een computer.
Waarmee ik niet wil zeggen dat de beslissing niet correct was.
Vind ik leuk
buck +1627
maandag 16 april 2018 om 11:28
Brugge zou zo blij geweest zijn met een gelijk spel!Leko is gisteren niet gekomen om te winnen, ook al zegt hij van wel.Waarom niet aanvallend gaan spelen op Anderlecht?Leko weet dat hij momenteel een wankelende verdediging heeft.Zoveel middenvelders en dan komen zeggen wij hadden balbezit?Kgeef de fout bij Leko!
Vind ik leuk
AzEz86 +4224
maandag 16 april 2018 om 11:45
Lol, geen grote fout? Ik vermoed dat een al dan niet goedgekeurd doelpunt toch een grote invloed heeft op de uitslag (of ben ik de enige die dit vind?)?

Met grote fouten bedoelen ze niet dat de afstand groot moet zijn Brandon, ze bedoelen hiermee fouten die de uitslag of het wedstrijdverloop enorm beïnvloeden.
Vind ik leuk
Toca +22318
maandag 16 april 2018 om 12:00
Nu doet de VAR zijn job krijgen ze weer commentaar:-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 13:08
Hij begaat wel een fout voorafgaand aan het buitenspel doelpunt !
Indien deze fout gefloten was ,was er geen sprake van een buitenspel doelpunt!!!!
Vind ik leuk
firedwarf +2185
maandag 16 april 2018 om 14:56
En wie is mechele om te bepalen wat een grote of kleine fout is? Fout is fout of om het in de legendarische woorden uit te spreken

"Wie penanti waar penanti hoe penanti? Penanti is penanti !"
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Club Brugge-speler ontstemd: "Waren precies FIFA aan het spelen"