'Coucke heeft krankzinnige titelpremie in petto voor Anderlecht-spelers'

    'Coucke heeft krankzinnige titelpremie in petto voor Anderlecht-spelers'

    maandag 16 april 2018 om 10:19

    Anderlecht is door de zege tegen Club Brugge meer dan ooit een titelkandidaat. Het verschil bedraagt nog amper drie punten. Marc Coucke zou volgens Peter Vandenbempt een enorme titelpremie hebben beloofd.

    Dat vernam hij zondag, zo vertelt hij bij Sporza. "Er was veel positiefs te vertellen over het voetbal van Anderlecht. Misschien heeft het ook te maken met het bezoek van Marc Coucke voor de wedstrijd in de kleedkamer. Gerkens gaf dat al aan: 'Hij komt elke keer langs om ons te motiveren.'"

    Die motivatie was deze keer vooral van financiële aard. "Blijkbaar had hij deze keer ook een zeer dikke wortel bij: een kampioenenpremie van twee miljoen euro als Anderlecht alsnog de titel haalt. Dan kan je wel wat sneller gaan lopen natuurlijk", lacht Vandenbempt.

    Plaats een reactie

    JanB +5355
    maandag 16 april 2018 om 10:27
    Ik vermoed dat hij de vertrekpremie van 'den Herman' niet gaat uitbetalen, maar zal verdelen onder de spelers indien ze kampioen spelen
    Vind ik leuk
    calimeros +1958
    maandag 16 april 2018 om 12:38
    snuggere

    vertrekpremie voor Van Holsbeeck zou 1,5 miljoen zijn

    Nu BELOOFT HIJ 2 MILJOEN EURO ALS ZE KAMPIOEN WORDEN
    DAT IS WEL 2 MILJOEN PER SPELER !!!!
    Vind ik leuk
    Brubru +3821
    maandag 16 april 2018 om 12:57
    2 M per speler ? Anderlecht zal volgend jaar een gigantisch exploitatieverlies hebben dan.
    Even vlug rekenen : 20 spelers (het zullen er meer zijn want Anderlecht betaalt al zijn kernspelers alle premies) x 2M = 40 M + staff = 50 M ......
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:20
    Groot gelijk, snuggere.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:22
    Gij zijt toch ook té stoem om dood te doen hé. :DD T'zou anders een triestig wereldje worden
    Vind ik leuk
    JanB +5355
    maandag 16 april 2018 om 13:38
    Simpele ziel !
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:52
    Haha denk even na, per speler? Dit is nog steeds belgie hoor, debiel...
    Vind ik leuk
    firedwarf +2935
    maandag 16 april 2018 om 14:37
    2 miljoen per speler? Met een ploeg die per jaar op een begroting van amper 50 a 60 miljoen zit... denk niet dat ze 2 milj * 25 (spelers staf niet meegerekend) zullen gaan uitbetalen want dan houden ze amper nog werkingsbudget over... Dus peis da ge uzelf alvast niet onder die al te "snuggeren" rekent bij deze...
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4352
    maandag 16 april 2018 om 14:47
    Per speler? Teo verdien 1.2 miljoen per jaar... beetje realistisch blijven. Het word gewoon verdeeld. Dat komt dan ongeveer overeen met een dertiende maand.

    On topic; elke speler die wat harder gaat lopen van deze premie mag van mij deze zomer vertrekken. Als je enkel motivatie vind in het financiële dan ben je het truitje van Anderlecht niet waard in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    firedwarf +2935
    maandag 16 april 2018 om 14:52
    "On topic; elke speler die wat harder gaat lopen van deze premie mag van mij deze zomer vertrekken. Als je enkel motivatie vind in het financiële dan ben je het truitje van Anderlecht niet waard in mijn ogen."

    groot gelijk...
    Vind ik leuk
    firedwarf +2935
    maandag 16 april 2018 om 14:35
    ik dacht dat er niets meer zou uitlekken bij Anderlecht of er zouden zware gevolgen aan verbonden zijn? Hoe komt het dan dat dit wel weer uitlekt? :p
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4352
    maandag 16 april 2018 om 14:49
    Inderdaad, stond ik niet eens bij stil... heel vreemd inderdaad
    Vind ik leuk
    E.V +2449
    maandag 16 april 2018 om 20:00
    Zat den Olie sinds deze week niet terug in de wedstrijd kern?.....lol
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:07
    vroeger speelden ze nog voor de eer ;)
    Vind ik leuk
    blondel +2184
    maandag 16 april 2018 om 17:34
    Haha CALIMEROS,nu heb je uw visitekaartje getoond.Heb krampen v/h lachen,2 mij per speler.Nu mag zelfs den Antwerp nog kampioen worden,beter als de uwe word het nooit.Stuur ze op naar de jommekeskrant,dat is meer voor uw leeftijd.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:15
    lol
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Coucke heeft krankzinnige titelpremie in petto voor Anderlecht-spelers'